Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
waar : terrein van werchter
wie: New Order, The Cure, Vive La fete, chicks on speed, david bowie, belle & sebastian, death cab for cutie, placebo, lou reed, john cale, hoeveel: max 120 euro incl camping hoeveel mensen: 5000 ofzo en er is een 24 uurs tent waar allemaal leuke dingetjes staan: legowelt, jimmy edgar etc etc |
![]() |
|
Plaats: een weiland+megagrote loods vlakbij amsterdam.
Bands: incubus, radiohead, lamb, massive attack, hardheid, ska-p, jaya the cat en vast nog een zooi die ik even vergeten ben. 2 aparte soundsystems met de hele nacht tekno&DnB. Films: donnie darko (mooi), amelie (feel good movie) en goodbye lenin (grappig). Entree, max. 100euro. Eten/drinken: alles vegetarisch en niet zo belachelijk duur. bier 1euro. (leuk om te verzinnen ![]()
|
Plaats: haven Antwerpen (lekker industriële omgeving alleszins)
Bands: The Strokes, The Flaming Lips, dEUS, Radiohead, Blur, Belle & Sebastian, The Shins als belangrijkste (en nog een zooi andere jong & talentvol) Verder: meer een De Nachten-achtige indeling met wat literatuur (Grunberg , Bouazza,..), wat cult-films en hier en daar een theatergezelschap (genre: de Kakkawieten). Zeer openminded... Camping: geen, met zen allen in een slaapzak in één of andere hal (zie ook Pukkelpop voorbije edities ![]() Prijs: voor 2 dagen 70 euro ofzo anders ga ik wel naar dat van Sigúr. |
![]() |
|
naja...omdat ik me verveel
bands: slayer, metallica, rancid, nofx, GBH, descendents, Fear factory, in flames, testament, een of andere vage breakcore-dj, mighty mighty bosstones, opeth, nasum, vital remains, bad religion, beans en nog wat dingen. waarschijnlijk mis ik dan nog de helft. bier: grolsch prijs: 80 pleuro's voor 3 festivaldagen en 2 dagen eromheen (daarna ben ik écht naar de klote) 2 tenten, 1 openluchtpodium gewoon op de camping veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel lekker eten onbeperkt eigen bier meenemen baldadigheid wordt beloond met bier mensen die midden op de weg gaan zitten mogen een nekschot krijgen de meeste bands moeten overigens tussen 20:00 en 03:00 spelen. Daarna is er drum 'n bass en tekno en films
|
waar: in mn achtertuin. of nee, op t strand.
bands: the cure, the cranberries, placebo, siouxsie & the banshees, belle & sebastian, björk, vive la fete, pixies, muse, jethro tull, kate bush, sigur ros, tori amos, dandy warhols, the hives, hot hot heat, mode, faith & the muse, incubus, ladytron, no doubt, radiohead, skin, new order, eva hoeveel mensen: 500 ofzo prijzen: gratis voor mij natuurlijk ![]() Een podium, zodat ik alles kan zien doe trouwens ook nog een paar films
|
waar: Noord Holland
bands: - tool - a perfect circle - give up the ghost - razor crusade - nofx - rancid - the shandon - de hardheid - realmckenzies - deftones - nasum - dillinger escape plan - poison the well - thursday - sick of it all - anti flag + nog wat andere bands, maar dat maakt me niet zo veel uit.. prijs: +/- 80 euro en betaalbaar eten en drinken [+/- 1 euro - 1euro50 voor een drankje] aantal mensen: 5000 ofzo, 10000 maximaal, vind ik groot genoeg. en dan ergens aan het begin van de zomervakantie ofzo. verder zou het volgens het idee van lowlands gaan: tenten, zodat je iig droog staat als het rotweer is, en ook lichtshows er wat beter uit zien. |
![]() |
|
Plaats: Goffertpark.
Bands: Mnemic, Soilwork, Nevermore, Children Of Bodom, Machine Head, Iced Earth, Re:aktor, Shadows Fall, Damageplan, Arch Enemy, Finntroll, Ensiferum, Therion, Chimaira, The Haunted, Pantera ( reunie ![]() Bands spelen op een open-lucht podium tussen 20.00 uur en een uur of 2, 3. Daarna DnB en andere vage shit, en Films in een stuk of wat tenten. ![]() Prijs: €100 Aantal Dagen: 4 ofzo. Catering: Grolsch á €0,50..in glazen uiteraard. Verder staan er nog een stel vreet tenten met frituurpannen en dergelijke. Aantal mensen: Maximaal 25000.
||
Citaat:
heb jij btw slsk?
||
Citaat:
Ik ben er!
|
wie: System of a Down, NoFX, Soulfly, Pennywise, Nirvana, Rage against the machine *kan niej maar tog..*, New Found Glory, Heideroosjes, Metallica, Korn, Slipknot, Mudvayne, The Rasmus, Sum 41 en vast nog wel meer...
waar: erges in het zuiden van het land ![]() wanneer: ergens in het voor of najaar, als het niet te warm is hoe duur: nja zo goedkoop mogelijk.. benefiet? ![]() podia: zo min mogelijk, dan kun je het meeste zien met GROTE camping en goeie organisatie.. ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Plaats:
Frankrijk Datum: Ergens begin zomer, niet ijskoud en niet bloedheet dus Bands: Stage 1 - BoySetsFire, Rise Against, Atreyu, Glasseater, Emery, Saosin, Coheed & Cambria, A Thorn For Every Heart, Story of the Year, Funeral For A Friend, Silverstein, Taking Back Sunday, Ignite, Matchbook Romance, the Used Stage 2 - Blink 182, All, Lostprophets, Satanic Surfers, Bad Religion, Millencolin, Lagwagon, Descendents, Boy Hits Car, Craig's Brother, Adhesive, Belvedere, Good Riddance, Lagwagon, Strung Out, Bracket, MF&TGG Stage 3 - One Clear Moment, Razor Crusade, Skip the Rush, Pharmacon, Playroll, I Against I, Laternpoll, Darwin, Against Time, ehh.. Nederlandse bands ![]() Prijzen: Entree: €100 (incl. hotel en treinticket) Bandmerchandise: Prijzen van sweaters/vesten moeten onder de €20, girlies/gewone tshirts en cd's onder de €10. Gedoe: 3 daags festival, de Nederlandse bandjes openen elke dag rond 12.30 en daarna volgt in willekeurige volgorde de rest. Er spelen geen bandjes tegelijk en er is tussen de bands door genoeg tijd om van het ene podium naar het andere te lopen. Voor 's nachts zijn er in de omgeving zijn verschillende uitgaansgelegenheden waar men gratis naar binnen kan bij het tonen van festival-armbandje. Er is geen camping maar een groot hotel, dus voor iedereen een fatsoenlijk bed, wc, douche en koelkast. Grote supermarkt en bakkerij om de hoek. Het festivalterrein is voorzien van veel kranen met gekoeld drinkwater en het speelt zich af op een grasveld bij het strand, afkoelen indien nodig dus in zee. Bij de podia zijn aparte vakken voor minder validen. Niet toegestaan: Crowdsurfen/stagediven door mensen met kisten/spikes > 2cm. Toegang wordt geweigerd aan mensen die niet kunnen bewijzen dat ze in het afgelopen jaar geen Overseaz broek of Elmo tshirt gekocht hebben.
Laatst gewijzigd op 26-03-2004 om 11:23. |
![]() |
|
Plaats: Aquabest terrein Eindhoven
Line up: Area 1 [Live Stage]: Underworld - Chemical Brothers - Basement Jaxx - Moloko - Faithless - The Prodigy - Alexander Kowalski - Secret Cinema - Johannes Heil - Lexicon Avenue - Vitalic - Plastikman - Remy & Klinkenberg - Planet Funk - X-Press 2 - The Youngsters - Groove Armada - Audio Bullys - Daft Punk - Kraftwerk. Area 2 [Funk Stage]: DJ Sneak - Danny Tenaglia - Bob Sinclar - Moguai - Tom Novy - Derrick Carter - Gene Farris - Bad Boy Bill - Erick E - Roog - Junior Jack & Kid Créme - Erick Morillo - Todd Terry - Ricky Rivaro - Tiefschwarz - David Guetta - Marcello - Laidback Luke - Darren Emerson - Tim Deluxe - Felix da Housecat - Brian S Area 3 [TechElec Stage]: Laurent Garnier - Carl Cox - Sven Väth - Richie Hawtin - Ricardo Villalobos - Dave Clarke - Jeff Mills - Westbam - Miss Kittin - Legowelt [Live] - Pascal FEOS - Robert Hood - Danilo Vigorito - Heiko Laux - Chris Liebing - Monika Kruse - Miss Yetti - Redhead - LFO [Live on Stage] - Oxia - Umek - Gayle San - Adam Beyer - Joris Voorn - Benny Rodrigues - Verdine Bel - Surgeon Area 4 [Eclipse Stage] Paul van Dyk - Sander Kleinenberg - Deep Dish - Sasha - John Digweed - James Zabiela - Pete Tong - Tiësto - Armin van Buuren - Markus Schulz - Ferry Corsten - Paul Oakenfold - Perry O'Neal - MIKE - Stef Vrolijk - Remy - Luciën Foort - Ozgür Can - Danny Howells - Ronald van Gelderen - Bart van Wissen - Anthony Pappa Area 2 t/m 4 zal tevens opgevuld worden met Nederlandse & Belgische talenten. Feest zal gaan duren van Zaterdag 12:00 uur - 05:00 uur en Zondag van 12:00 uur - de zon opkomt. Entree: Euro 65,= |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
Red Hot Chilli Peppers,
Faithless Bad Religion Life of Agony Soulfly Machinehead Motörhead Radiohead Underworld Fatboy slim Chemical Brothers Beasty Boys Avril Lavigne The Hives Alice Cooper Underworld - Chemical Brothers - Basement Jaxx - Moloko - Faithless - The Prodigy - Groove Armada - Audio Bullys - Daft Punk The cure, Radiohead Queens of the stone age Peterpan Speedrock REM Waar: Ik stel mn achtertuin beschikbaar, 6 hectare moet genoeg zijn, toch? Strand is ook gaaf. Ja strand! Camperen net achter de duinen, of in de duinen. Viva la France ![]() Wanneer: Tussen RAR en Werchter in, dus eind Juni. Moet 4 dagen duren. Prijzen: €120, dagkaarten, wisselend. Eten en drank goedkoop, entreebewijs is al vrij prijzig. Gratis water, waterijs etc. Verder: Geen gezeik over het zelf meenemen van drank/eten op het terrein. Wiet etc mag allemaal. Savonds grote kampvuren op het strand. 2 Grote podia, maar bands spelen niet tegelijk, altans niet helemaal.
|
@Gonzo: cool festival, maar in wat voor utopia leef jij anyway, je hebt allemaal(bijna alleen maar
![]() ![]() Well zeer cool festival idd ![]() @Rodina: You're still my girl ![]() Strand equals brighton beach equals fatboy slim<333 ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
whoaaa hier zou ik wel naartoe gaan!!!!! ![]() matchbook romance, glasseater, Atreyu <3 ![]() |
![]() |
|
waar: ergens op een groot terrein, waar t lekker weer is.
prijs: 110 euro artiesten: the prodigy, technical itch, john b, the skatalites, boy george, kraftwerk, roy paci, chemical brothers, concord dawn, total science, ed rush, dj suv, dj marky, andy c, mampi swift, justin timberlake, wayne wonder, kevin little, jeff mills, mix master mike samen met dj craze, goldie, nazis from mars, underworld, ram trilogy, EZ rollers,new order, madness, desmond dekker, blackalicious, dreazz, bong ra, high contrast, felix da housecat, charly lownoise & mental theo, wham!, a-ha, darkraver, jaya the cat, abba ![]() verder een 24 uurs tent met goeie en gevarieerde dj's. films: il postino, evil dead, the toxic revenger (ofzo), elephant, the passion of christ, finding nemo, lion king marathon. veel verschillende soorten eten, en niet al te duur. bier: grolsch natuurlijk. in plastic flesjes. verder geen glas, goed georganiseerd, leuke kraampjes erbij, en een draaimolen ![]()
||
Citaat:
the get up kids en dashboard confessional zijn te saai ![]()
||
Citaat:
line up<3 |
![]() |
||
Citaat:
![]() dit jaar iig Real McKenzies. www.dijkpop.nl
|
in de singer-songwriter tent:
damien rice josh ritter 16 horsepower ryan adams afsluiter: bright eyes in de rock tent: silverchair radiohead oasis bush afsluiter: pearl jam in de 'iets meer indie/alternatieve' tent: explosions in the sky desaparecidos at the drive-in (die komen gewooon ff bijelkaar ![]() afsluiter: blur + speciaal voor leno 's sochtends bij de ingang als opwaremer suede en t tijdsschema is natuurlijk wel zo dat ik ze allemaal kan zien per tent niet meer dan 500 mensen ![]() in de haarlemmerhout ![]()
Laatst gewijzigd op 02-04-2004 om 19:11. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
|
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Grabbelen in het saaitopic op de saaimarkt #193 Verwijderd | 501 | 02-05-2008 09:42 | |
Muziek |
Idm&electro&aanverwanten capibara | 500 | 15-01-2007 11:21 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde a la 'tiswah' T_ID | 501 | 18-09-2006 07:15 | |
Muziek |
Eigen festival, Welke bands zou je dan willen? Ocharme ik | 136 | 03-05-2003 11:56 | |
Lifestyle |
Lachwekkend Black Sugar | 76 | 23-08-2002 17:08 |