Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
lekkerste: grolsch, heineken viest: ik vind alle soorten witbier, kasteelbier en aanverwante zaken maar ranzig eigenlijk..
||
Citaat:
Jupiler????tja veel van gedronken in Belgie !! Lekkerst: Heineken, Palm, Hoegaardens witbier Goor: oranjeboom en al die feesttenten bier....oftewel slootwater
|
Het blijkt maar weer dat de Belgische bieren in Nederland hoog scoren
![]() Ook bij mij, want Palm is idd een beter bier dan ons ordinaire Heineken...alhoewel ze daar in de rest van de wereld anders over denken ![]()
|
![]() |
Ik ben Raymond, de vriend van Kirsten.
Jullie hebben nooit geleeft. Heineken?! Jupiler?! Maes?!?! Pfwaah... Allemaal beinvloed door marketing en advertenties. Tsjechie is de thuis van alle bier en Ierland en Duitsland hebben betere bieren dan de meerderheid van die in Belgie en zeker in Nederland: (Tsj) Staropramen, Plzensky Prazdroj, Gambrinus, Budvar (Ier) Guinness, Stout (Dui) Franziskaner, Weissbier, etc... Hoe kunnen jullie suggereren dat Jupiler, Maes en Stella in de zelfde bierklasse zijn!??! Smakeloos!!
||
![]() |
Citaat:
Maar Guinness vind ik niet bepaald smakelijk bier hoor, tlijkt wel beetje op koude koffie. Als je het ooit eens in een café tegenkomt,moet je dit zeker eens proeven: GRAVENSTEENBIER (9°), echt een lekker bier, dat je niet in éen teug binnengiet.
|
Lekkerste bier:
- GROLSCH!! dan, - Warsteiner - Hertog Jan - Kronenbourg! - Palm - Leffe - La Trappe - Chouffe! Gemiddeld: - Heineken - Bavaria - Amstel - Kylian - Minst lekkere bier: - PIT bier - Oranjeboom (meest ranzigste bier ooit, ook wel kotsvocht genoemd)
||
![]() |
Citaat:
|
|