![]() |
|
Beste forummers,
Sinds vandaag is er een nieuwe site online: http://www.studentenvertellen.nl hier kunnen studenten van hbo en universiteit hun ervaring toevoegen. De bedoeling is om over elke mogelijke opleiding ervaringen te verzamelen en zo een goed beeld te laten geven over de opleiding, zodat toekomstige studenten weten wat ze te wachten staat. Ik hoop dat je je ervaring wilt delen met ons en hoop dan ook dat je studentenvertellen.nl bezoekt om je ervaring toe te voegen! ![]() BTW, je kunt dit opvatten als reclame, maar dit is niet echt bedoeld als reclame, meer om een start te kunnen maken met dit toekomstige hulpmiddel voor een juiste keuze. ![]() Hopende op vele reacties van studenten.. verblijf ik ![]() |
Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Maarja opzich is het een goed iets natuurlijk als ze met het Radboud samenwerken...meer kennis die uitgewisseld kan worden, stageplaatsen e.d. Laatst gewijzigd op 07-03-2004 om 00:19. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Het heeft niet zozeer te maken met de samenwerking met het Radboud AZ, maar met het feit dat Radboud een bekende katholieke heilige was. De naam Radboud Universiteit geeft alleen maar aan dat de banden met het katholieke geloof worden aangehaald.
Overigens blijft de statutaire naam gewoon Katholieke Universiteit Nijmegen. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
Een paar dagen geleden meldde ik nog dat de site niet werkte bij mij, maar inmiddels werkt het wel! Jammer dat er nog slechts 3 ervaringen staan, het is een heel goed initiatief, het zou mensen over de streep kunnen trekken. Zo niet is het altijd nog leuk om te lezen. Misschien is het een idee om oproepjes te verspreiden en die op hogescholen en uni's neer te leggen. Op deze manier heb je denk ik meer kans op succes.
||
Citaat:
ik weet dat de universiteit Leiden een forum heeft. andere scholen vast ook wel.
|||
Citaat:
![]() Citaat:
![]() leuke reacties trouwens ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Site doet het bij mij nog steeds niet... ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Er zullen dan genoeg studenten zijn die het lezen en hun reactie er wel neer willen zetten.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Studenten en eenzaamheid Student22 | 22 | 17-09-2014 11:04 | |
Werk, Geld & Recht |
relevant werk voor een student Psychologie timohtie | 1 | 24-12-2013 21:48 | |
Studeren |
University College #7 harpje | 500 | 10-04-2010 10:18 | |
Studeren |
Website voor 'eeuwige studenten' asinnema | 5 | 09-01-2010 20:14 | |
Verhalen & Gedichten |
Tekstje --> De Utrechtse studente Verwijderd | 24 | 08-07-2004 17:12 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Spanningen tussen allochtone studenten ROC Hengelo Martin | 3 | 27-11-2003 07:55 |