Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Majah...wat moet, dat moet.
|
Verwijderd
|
Moest je per se naar de volwassenafdeling of had je ook bij je psych kunnen blijven?
Het is wel jammer dat die nieuwe mw'er zo kinderlijk met je doet, maar het beste is om haar dat gewoon te zeggen, en anders een andere te regelen of indien mogelijk weer naar je vertrouwde psych (hangt van de reden van de overplaatsing af.) Het is misschien wel eens goed om te bedenken dat je niet je leven lang kunt vertrouwen en bouwen op 1 dezelfde psych. Maargoed, zolang het nodig is, is het natuurlijk wel fijn als je er 1 hebt waar je je goed bij voelt en die jou volwassen behandelt. Succes ermee en kom voor jezelf op! |
![]() |
|
hmmjah, keb mn vriend, maar van hem wil ik niet afhankelijk zijn, dat is gewoon niet gezond.
Ik heb zelf wel genoeg aan een goeie vriend of vriendin, maarjah, van die leefgroep moet ik presé hulp hebben. Het vervelende vind ik ook, dat ik niet verder kan met m'n leven. Ik wil alles achter me gaan laten en ben al bezig met verwerken. Als ik er dan alwéér over moet praten, dan haal je oude koeien uit de sloot en kan ik dus niet verder. Ik heb gewoon geen behoefde meer aan die MW-er. Ze had m'n vriendin kunnen zijn, zo jong is ze. Ik haat t gewoon. Ik snap niet dat mn psych me bij zo'n mens heeft kunnen dumpen. Als ik dan toch zonder psych verder moet, dan wil ik 't alleen doen. Ik ben zelfstandiger dan de meeste mensen van m'n leeftijd en heb de kracht om mijn eigen fouten te verbeteren. Ok, ik zal vast nog wel ooit es een crisis krijgen, maar daarvoor hoef ik niet gelijk naar een kliniek hoor. Majah...ik kan wel wat willen, maar t mag toch niet.
|
Hmm, ik denk niet dat je je in de steek gelaten moet voelen door je psych. Hij of zij doet ook maar zijn/haar werk. Ik denk dat hij/ zij wel weet wat het beste voor je is. En ik vind het eerlijk gezegd ook niet erg gezond dat ze jou haar prive telefoonnummer heeft gegeven. Maar dat terzijde.
Maar als je problemen hebt met die maatschappelijk werkster, dan kun je het daar toch met haar over hebben? En kun je anders misschien niet naar een andere psych gaan? Jah, ik snap wel dat het moeilijk is en dat je je hele levensverhaal weer opnieuw moet gaan vertellen, en ik snap ook dat het even duurt voordat je zown nieuw persoon vertrouwt.. Maar iets is beter dan niets toch? Sterkte ermee!
||
Citaat:
||
Citaat:
Maargoed, ik wil weinig tot niks te maken hebben met die zooi daar. Alle mensen die ik ken hebben daar gewoon slechte ervaring. ja, ik ben 18 en een kleuter! Ja, sorry dat ik nog niet volwassen ben, heb je blokjes voor me? het liefst duplo! Argh, stom mens.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Het Grote Lucht-je-Hart-topic nummer honderdenvijftig! Roosje | 500 | 28-10-2009 17:20 | |
Psychologie |
Het-Grote-Lucht-Je-Hart-Topic #111 Little_lady | 492 | 26-10-2007 21:27 | |
Verhalen & Gedichten |
-Verhaal- Redhair | 430 | 21-09-2005 13:54 | |
Psychologie |
iedereen die gevoelens uit in gedichtvorm en dit met de rest wil delen... Fantôme | 360 | 13-08-2003 12:54 | |
Psychologie |
niet meer met broer samen willen leven? Eend | 75 | 06-05-2003 19:27 | |
Verhalen & Gedichten |
Nog eventjes titelloos. Vlooienband | 11 | 31-01-2003 20:11 |