Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-03-2004, 16:29
Skatergirl666
Skatergirl666 is offline
Heej,

Ik ben al heel erg lang verliefd op "Dennis". We kunnen het over het algemeen goed met elkaar vinden als vrienden. Maar nu hebben we een keer ruzie gehad en daarna weer goed gepraat. Hij heeft een vriendin maar tog gaat ie welles met mij. De laatste keer heb k heel erg besefd dat dat fout was wat we deden maar tog doordat k zo verliefd ben zijn we verder gegaan. Nu heb ik zaterdag avond ruzie met hem gekregen dat is ook weer uitgepraat. Maar telkens als we ruzie hebben hoe kwaad ik dan ook ben ik praat het telkens weer goed terwijl k vaak zeg dat k um dan nooit weer wil zien enzow. Maar dan worden me andere vrienden weer kwaad en zeggen dat k beter niet meer met hem om kan gaan want hij doet me eigenlijk alleen maar verdriet . Hoe kan ik zorgen dat dit ophoud... Ik wil graag vrienden met hem blijven maar k houd het zo niet lang meer vol ...

Kus Mij...
Oud 22-03-2004, 16:55
Leeuwtje
Leeuwtje is offline
Ik snap eerlijk gezegd niet echt het probleem..
Doet hij fout? Pakt hij eerst jou en laat hij je dan telkens weer vallen ofzo? En zn vriendin dan? Heeft zij er nooit problemen mee gehad dat hij vreemdging (ALS ze het al weet..)
Voor zover ik het begrijp vind ik dat je hem gwoon moet dumpen. Een jongen die vreemd gaat vind ik zowiezo al fout, ook al zou ik gek op hem zijn en hij deed het met mij. Hij heeft een vriendin, en hij pakt jou toch, dan hou je toch niet van je vriendin (of niet genoeg)? Dan moet je die ook niet als vriendin hebben..

Maargoed ik ben hier heel wazig aan het typen.. Misschien klopt het niet wat ik denk dat je verhaal is.. Verbeter me maar..

Veel liefs, Leeuwtje
Oud 22-03-2004, 17:56
ZerO
ZerO is offline
Je weet dat hij een vriendin heeft en toch loop je hem af te lebberen Dat is fout en dat is een van de redenen waarom jij ermee moet kappen.
Hij is een vriend van je daar ga je niet mee zoenen. Je bent verliefd op hem maar hij heeft iemand anders, ja het is niet leuk maarja face the facts. Als hij echt helemaal weg van je was dan had hij het eerst netjes met zijn vriendin uitgemaakt om vervolgens wat met je te nemen.
Dus of hij kiest voor jou of je blijft van hem af. Zo simpel is het.
Je doet jezelf alleen maar meer pijn door met hem te rotzooien.
Je hebt het zelf in de hand.

Laatst gewijzigd op 22-03-2004 om 17:58.
Met citaat reageren
Oud 22-03-2004, 18:13
pure_evil
pure_evil is offline
ik zou inderdaad stoppen met "lebberen" met hem, dat is niet alleen oneerlijk tegenover zijn vriendin maar bezorgt jou (hoop ik) een behoorlijk schuldgevoel.

bovendien, waar leidt dit alles toe? als hij verkering met je wilt (want=verliefd op je?) dan is de kans groot dat hij achter jouw rug om met andere meisjes zoent (immers, de huidige vriendin bedriegt hij ook) dus krijg je alleen maar meer ellende. bovendien, als het niets wordt, loop je jezelf daar dag in dag uit mee te kwellen omdat je verliefd op hem bent, dus

KAPPEN
Oud 22-03-2004, 18:42
snoodaard
snoodaard is offline
De pubertijd is best moeilijk.

Oud 22-03-2004, 18:52
*underworld*
*underworld* is offline
hoe kan je nou met hem zoenen, als hij een vriendin heeft? stop daarmee, je houdt jezelf, hem en zijn vriendin voor de gek!!!
en wil je iets met hem??
realiseer je dan wel eerst dat, als hij met zijn huidige vriendin vreemdgaat, dat hij dat dan ook bij jou kan doen... waarom wel bij haar en niet bij jou??
ik denk dat hij je gebruikt, maar dan kan ik verder weinig over zeggen omdat ik jou en hem niet ken!

nou ja in ieder geval sterkte...
kusje
Oud 22-03-2004, 20:09
Luna
Luna is offline
Wat is het leven van een 14 jarige toch dramatisch.
Ik denk dat je hem gewoon uit de weg moet gaan als jullie steeds ruzie hebben, hij gebruikt je alleen maar voor het zoenen/de sex, imo.
Oud 24-03-2004, 14:57
Skatergirl666
Skatergirl666 is offline
Jah zijn vriendin weet het wel maar die vergeeft hem telkens... Maar dan laat ie mij ook als vrienden helemaal stikken... En even later komt ie tog weer bij me... Hij heeft welles gezegd dat ie ook verliefd op mij is maar k weenie meer hoor...
Oud 24-03-2004, 15:25
Sponstanietje
Sponstanietje is offline
Dit doet mij heel vaag aan een andere topic denken. Met een ene Muus (of hoe die pik op wielen ook heette).

Lijkt me duidelijk dat die gast weet dat hij dit allemaal kan maken, vooral als die vriendin het weet. Ik zie hier trouwens een mogelijkheid om samen hem op zijn plaats te zetten zoals alleen vrouwen dat kunnen.
Met citaat reageren
Oud 24-03-2004, 16:13
koekiemonstertje
koekiemonstertje is offline
ten eerste is hij niet leuk....hij gaat vreemd! Als het ooit wat wordt, wie zegt dan dat hij niet weer precies hetzelfde doet en weer zo makkelijk vreemd gaat!

Ten tweede, hij maakt jou nu al verdrietig! Je verdient echt een leukkere jongen. Neem afstand van hem, spreek wat minder met hem af en laat hem niet meeer zo belangrijk zijn in je leven en heb lol met vriendinnen en je vind vast wel een leukere en lievere jongen die jou veeeeel meer waard is!
Oud 24-03-2004, 16:15
Verwijderd
Ik hoop dat z'n vriendin zelfmoord pleegt en je je er hele leven schuldig om gaat voelen.
Met citaat reageren
Oud 24-03-2004, 20:50
Skatergirl666
Skatergirl666 is offline
Boeiend k hoop ook dat ze het doet want k mag der nie....
Oud 24-03-2004, 20:51
Verwijderd
Citaat:
Skatergirl666 schreef op 24-03-2004 @ 21:50:

Met citaat reageren
Oud 24-03-2004, 22:13
Verwijderd
Citaat:
Sponstanietje schreef op 24-03-2004 @ 16:25:
pik op wielen
Met citaat reageren
Oud 24-03-2004, 22:24
Verwijderd
Ik denk dat we er wel vanuit kunnen gaan dat hij niet echt gek op jou is en ook niet op dat meisje. Ik weet niet waar hij mee bezig is, maar volgens mij is het een eikel.

Verder heeft hij hier op zich meer schuld aan dan jij, maar je moet je natuurlijk niet laten gebruiken.
Ik zou hem in ieder geval niet geloven.
Met citaat reageren
Oud 24-03-2004, 22:39
Sponstanietje
Sponstanietje is offline
Citaat:
Tsk tsk
Met citaat reageren
Oud 25-03-2004, 10:41
Tactic
Tactic is offline
Ik wou dat ik 2 zulke meisjes had die het accepteerden dat ik ze bedroog!

Laat die vent aub vallen, het is een player en/of klootzak!
Met citaat reageren
Oud 25-03-2004, 10:46
FOOIJDONK
FOOIJDONK is offline
wat is er zo vreemd aan dat je verliefd bent op een jongen??

als het nu op een meisje was, zou het anders zijn

FOOIJDONK
Oud 25-03-2004, 11:48
blueeyes_jochie
blueeyes_jochie is offline
Ik zou zeggen pak die DENNIS.. Dan is die vriendin ook van het probleem af weet zij dat die DENNIS het niet waard is en als jij dan eenmaal met die DENNIS bent opgescheept dan laat ie jouw vallen makkelijk.. Iedereen krijgt dan zijn verdiende loon..
Oud 25-03-2004, 14:36
Muzzle
Muzzle is offline
Citaat:
Met citaat reageren
Oud 26-03-2004, 11:32
Verwijderd
Citaat:
Ik hoop dat je gelezen hebt wat ik je heb toegewenst voor mijn reply verwijderd is, want ik meende 't.
Met citaat reageren
Oud 26-03-2004, 12:27
Skatergirl666
Skatergirl666 is offline
Citaat:
Paranoide schreef op 24-03-2004 @ 17:15:
Ik hoop dat z'n vriendin zelfmoord pleegt en je je er hele leven schuldig om gaat voelen.
Je bedoeld dit?? Naja k ga me niet schuldig voelen om haar...
Oud 26-03-2004, 12:31
Verwijderd
Nee, dat bedoelt ze niet..

Maar je moet ook niet van die opmerkingen over dat meisje maken. Logisch dat mensen dan zo reageren.

Ik neem aan dat je graag advies wilt over je situatie?
Probeer het dan bij dat onderwerp te houden en ga geen lullige opmerkingen over dat meisje maken.

Ik vind ook niet dat het jouw schuld is, ik vind dat het de schuld van je vriendje is. Dat meisje lijdt eronder, maar jij ook. Jullie worden allebei aan het lijntje gehouden, jullie weten dat, maar gaan er toch mee door?
Met citaat reageren
Oud 26-03-2004, 12:58
Skatergirl666
Skatergirl666 is offline
Jah we zijn ermee doorgegaan... hij heeft me verteld dat ie zich soms heel erg tot mij aangetrokken voelt en op zo een moment gaat ie met me vreemd...
Oud 26-03-2004, 13:07
tandenborstel
tandenborstel is offline
Blijf gewoon van die jongen af, hij heeft een vriendin.. Ook al maakt dat hem misschien niks uit, je doet haar er alsnog wel gewoon pijn mee.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 26-03-2004, 15:58
Skatergirl666
Skatergirl666 is offline
Dat valt wel mee... Ze vergeeft um iedere keer weer... Ik ben nie de enigste waarmee hij vreemdgaat... Ook andere vrienden van mij doen dat...
Oud 27-03-2004, 17:08
ZerO
ZerO is offline
...
Citaat:
Ze vergeeft um iedere keer weer..
waar in de etos

.
Citaat:
Ik ben nie de enigste waarmee hij vreemdgaat...
OOh dus je vindt het best dat hij iedereen aflebbert inclusief jou

Citaat:
Ook andere vrienden van mij doen dat...
Oh nou snap ik waarom je het normaal vindt
Oud 28-03-2004, 16:51
Skatergirl666
Skatergirl666 is offline
Hoezow waar in de etos?? En ja het maakt me nie zow veel uit... k ben echt stapel vliefd op um...
Oud 28-03-2004, 17:29
ZerO
ZerO is offline
Citaat:
Skatergirl666 schreef op 28-03-2004 @ 17:51:
Hoezow waar in de etos?? En ja het maakt me nie zow veel uit... k ben echt stapel vliefd op um...
Je begrijpt sarcamse niet en je verlaagt jezelf tot zoiets. Veel plezier verder hopeloos is dit
Oud 29-03-2004, 16:10
Skatergirl666
Skatergirl666 is offline
thanxs
Oud 29-03-2004, 16:13
Verwijderd
Citaat:
Skatergirl666 schreef op 26-03-2004 @ 16:58:
Dat valt wel mee... Ze vergeeft um iedere keer weer... Ik ben nie de enigste waarmee hij vreemdgaat... Ook andere vrienden van mij doen dat...
wees jij dan de verstandigste... besef dat je jezelf hier niet alleen pijn mee doet, maar ook dat andere meisje..
Met citaat reageren
Oud 29-03-2004, 16:23
Verwijderd
Skatergirl666, wat verwacht je nu van de reacties?

Je opent dit topic vanwege een probleem dat je hebt, dat je er toch wel mee zit hoe het loopt met die jongen enzo..

Maar vervolgens ga je reacties geven alsof het je allemaal niets kan schelen. Dat is toch een beetje vreemd, vind je ook niet?

Mensen gaan zich dan afvragen of ze jou wel zo serieus moeten nemen.
Met citaat reageren
Oud 30-03-2004, 10:31
Skatergirl666
Skatergirl666 is offline
dit is echt waar maar zo ben k nu eenmaal zo reageer k... en k ga me nie anders voor doen dan dat k ben.. zo reageer k ook als we een discussie hebben in de klas of iets dergelijks....
Oud 30-03-2004, 10:49
Verwijderd
ik snap het niet ik krijg het idee dat jij het wel best vind om met zo'n player om te gaan, waar maak je nu zo'n problemen om?
Met citaat reageren
Oud 30-03-2004, 11:07
koekiemonstertje
koekiemonstertje is offline
laat maar mensen, het heeft toch geen zin om haar advies te geven want ze heeft haar eigen conclusies al getrokken

O man, wat wil ik graag die roze bril van je koppie afschoppen!
Oud 30-03-2004, 11:31
Skatergirl666
Skatergirl666 is offline
Citaat:
koekiemonstertje schreef op 30-03-2004 @ 12:07:
laat maar mensen, het heeft toch geen zin om haar advies te geven want ze heeft haar eigen conclusies al getrokken

O man, wat wil ik graag die roze bril van je koppie afschoppen!
En wat zijn mijn eigen conclusies dan??
Oud 30-03-2004, 12:06
Verwijderd
Citaat:
Skatergirl666 schreef op 30-03-2004 @ 11:31:
dit is echt waar maar zo ben k nu eenmaal zo reageer k... en k ga me nie anders voor doen dan dat k ben.. zo reageer k ook als we een discussie hebben in de klas of iets dergelijks....
Ik vraag je ook niet om je anders voor te doen dan je bent..

Ik probeer je uit te leggen dat het net lijkt alsof je geen advies meer wilt, omdat er voor jou geen probleem meer is. Is dat zo?
Met citaat reageren
Oud 30-03-2004, 12:07
Verwijderd
Citaat:
Skatergirl666 schreef op 30-03-2004 @ 12:31:
En wat zijn mijn eigen conclusies dan??
Ja, dat vragen wij ons ook af. Als je nu ff post hoe jij erover denkt, dan heeft het topic nog nut. Anders gaat ie nl op slot..
Met citaat reageren
Oud 30-03-2004, 12:44
Skatergirl666
Skatergirl666 is offline
hmm nou dat is ut punt k weenie wat k er mee moet... en dat ie met andere vreemd is gegaan is al een poos trug... Maar k denk dat k um gwoon probeer te vergeten maar dat gaat poging 203 al zijn en al die 202 keren is ut mislukt... na een dag denk k tog weer de hele tijd aan um
Oud 30-03-2004, 12:48
Verwijderd
okee, succes ermee
Met citaat reageren
Oud 30-03-2004, 13:07
Skatergirl666
Skatergirl666 is offline
dankje
Oud 01-04-2004, 14:02
Skatergirl666
Skatergirl666 is offline
Wow ut is me tot nu toe lukt!! k ben helemaal nie vliefd meer op um... wow...
Oud 01-04-2004, 17:52
Verwijderd
Citaat:
Skatergirl666 schreef op 01-04-2004 @ 15:02 :
Wow ut is me tot nu toe lukt!! k ben helemaal nie vliefd meer op um... wow...
neeeheeeee???

knap hoor, na een week, dan stelden die andere 202 pogingen zeker niet veel voor........
Met citaat reageren
Oud 01-04-2004, 18:02
Verwijderd
heb je al een idee door wie je je deze keer laat pimpen?
Met citaat reageren
Oud 01-04-2004, 18:08
Verwijderd
Citaat:
Dr0_ol schreef op 01-04-2004 @ 19:02 :
heb je al een idee door wie je je deze keer laat pimpen?
*kuchLOLkuch*
Met citaat reageren
Oud 01-04-2004, 18:12
Skatergirl666
Skatergirl666 is offline
niemand... k heb al een andere jongen die wel single is en ook wat in mij ziet... dus deze topic kan wel weg als ie in de weg staat hoor!!
Reageren

Regels voor berichten