Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-08-2002, 18:45
Loesje
Loesje is offline
kan volgens jullie een relatie nog een natuurlijk verloop hebben...als je bent begonnen met zoenen....gewoon voor een avondje...gebaseerd op uiterlijk enz enz.
Oud 16-08-2002, 18:46
Verwijderd
Waarom niet?
Met citaat reageren
Oud 16-08-2002, 19:36
Esmée
Esmée is offline
Hmz zo begint het eigenlijk juist vaak?
Dat je elkaar vervolgens beter leert kennen en tot de conclusie komt dat het gewoon helemaal klikt...
Oud 16-08-2002, 20:22
Verwijderd
Waarom niet? Je kunt best éérst met iemand zoenen en er daarna achterkomen dat die persoon toch wel heel aardig enz. enz. is, je hoeft 'm niet meteen af te schrijven als het begonnen is als pure lust...dat moet er ook zijn
Met citaat reageren
Oud 16-08-2002, 20:31
Mindfields
Mindfields is offline
hmm je kan ook iemand aardig gaan vinden tot heel aardig, en dan diegene zoenen en dan zeggen goh, hebben wij wat?
Oud 16-08-2002, 22:04
Sithan
Sithan is offline
En na een maand of 5 blijkt dat je elkaar toch niet zo goed kent...
Oud 16-08-2002, 22:15
Knutselsmurfie
Knutselsmurfie is offline
Hmmz, ik snap niet waarom dat niet zou kunnen eigenlijk... ?
Oud 16-08-2002, 22:19
Ingrid3
Ingrid3 is offline
Ik dus ook nie! Vin ut heel logisch da da gaat..
Geef me es een rede waarom nie..
Met citaat reageren
Oud 17-08-2002, 13:16
Verwijderd
Zo begint het bij mij eigenlijk altijd?
Met citaat reageren
Oud 17-08-2002, 14:42
girl18
girl18 is offline
als ik zoen met iemand heb ik meteen een iets met hem ik zoen niet zomaar jongens...

toen ik en me vriendje elkaar ontmoet vroeg die avond het me of ik met hem wil.. ik zei nee (niet van dat ik hem niet aantrekkelijk vond maar omdat ik het ooit eens wou zeggen heheh) en precies de volgende dag toen ie kwam hebben we wel gezoend en toen vroeg ie de volgende dag via het i.net hebben we nou wat met elkaar en toen zei ja natuurlijk ik zoen niet zomaar met iedereen.
Oud 17-08-2002, 15:13
PardonMe
PardonMe is offline
ja ik denk dat het wel mogelijk is, dat zal bij veel mensen zo wel gaan denk ik..

Voor myself; als ik een avond met iemand zou zoenen, zou ik die persoon eerst beter willen leren kennen voor ik er een relatie mee zou aangaan.. Dus niet; *avondje zoenen en je bent gelijk vriendje en vriendinnetje* zo werkt het niet voor mij..
Dan begin ik iets met een persoon die ik niet ken en waar ik nauwelijks iets van weet en ik zou dan bang zijn voor teleurstellingen..

Maarja, ik zou niet zomaar met een jongen zoenen die ik niet ken en waar ik niks voor voel..
alleen omdat ie een leuk koppie heeft ofzo..
Oud 17-08-2002, 15:14
girl18
girl18 is offline
Citaat:
girl18 schreef:
als ik zoen met iemand heb ik meteen een iets met hem ik zoen niet zomaar jongens...

toen ik en me vriendje elkaar ontmoet vroeg die avond het me of ik met hem wil.. ik zei nee (niet van dat ik hem niet aantrekkelijk vond maar omdat ik het ooit eens wou zeggen heheh) en precies de volgende dag toen ie kwam hebben we wel gezoend en toen vroeg ie de volgende dag via het i.net hebben we nou wat met elkaar en toen zei ja natuurlijk ik zoen niet zomaar met iedereen.
maar ik er even opwijzen nog dat als ik met iemand zoen ik die persoon wel door en door moet kennen..
Oud 17-08-2002, 18:09
Lil_DarkAngel
Lil_DarkAngel is offline
Zo is het bij mij niet begonnen..
maar ik zie niet in waarom dat een probleem zou moeten zijn!
Oud 17-08-2002, 18:17
**~yvie~**
**~yvie~** is offline
Citaat:
Sithan schreef:
nou uhm ..daar kan ik over mee praten..
Oud 17-08-2002, 21:28
Loesje
Loesje is offline
Citaat:
PardonMe schreef:
ja ik denk dat het wel mogelijk is, dat zal bij veel mensen zo wel gaan denk ik..

Voor myself; als ik een avond met iemand zou zoenen, zou ik die persoon eerst beter willen leren kennen voor ik er een relatie mee zou aangaan.. Dus niet; *avondje zoenen en je bent gelijk vriendje en vriendinnetje* zo werkt het niet voor mij..
Dan begin ik iets met een persoon die ik niet ken en waar ik nauwelijks iets van weet en ik zou dan bang zijn voor teleurstellingen..

Maarja, ik zou niet zomaar met een jongen zoenen die ik niet ken en waar ik niks voor voel..
alleen omdat ie een leuk koppie heeft ofzo..
Ik zoen af en toe wel eens met een jongen, en dat is vaak voor één avondje..dat weet ik dan vantevoren

Nu heb ik gezoend met een jongen, op meerdere avonden en ik vind hem wel erg leuk. Maar ja weet nu gewoon niet echt hoe dit verder gaat...compleet nieuwe situatie.
Oud 17-08-2002, 23:03
Roozie
Roozie is offline
Citaat:
Loesje schreef:

Nu heb ik gezoend met een jongen, op meerdere avonden en ik vind hem wel erg leuk. Maar ja weet nu gewoon niet echt hoe dit verder gaat...compleet nieuwe situatie.
Dat is echt een hele superspannende situatie!! Je weet namelijk nooit wat er nog gaat gebeuren! Bij mij is t 2x niets geworden wat ik wel erg jammer vond maar jij veel succes
Oud 17-08-2002, 23:07
Ninnoc
Ninnoc is offline
ja, kan perfect!

met mijn huidige vriendje gedeeltelijk zo gegaan, ik kende hem weliswaar al 6 jaar maar was niet verlieft op m, is later pas gekomen
Oud 18-08-2002, 07:43
Belladonna
Belladonna is offline
ik wilde zelf n kerel voor 1 avond, maar dat is opgelopen tot wat meer avonden. (zoenen dan )
vandaar, maja hijs ook wel heel erg leuk

*zwijmel*

(maar dat was de eerste keer dat ik n gozer zoende die ik niet al redelijk kende)
Oud 18-08-2002, 12:37
Verwijderd
Citaat:
Sithan schreef:
Na een maand of vijf ken je elkaar juist een beetje...
Met citaat reageren
Oud 18-08-2002, 12:41
Verwijderd
Citaat:
Loesje schreef:

Dat heb ik precies zo... Beetje ingewikkelder... Hij werd verliefd op mij, terwijl ik zoiets had van... leuk in het weekend, maar verder... Toen was er veel gezeik tussen ons en zo, maar nu is het weer goed... Denk ik... (heb gister weer met hem gezoend En ben daar om een een of andere reden veel te blij om )
Met citaat reageren
Oud 18-08-2002, 14:06
Loesje
Loesje is offline
Citaat:
Morgan schreef:

Dat heb ik precies zo... Beetje ingewikkelder... Hij werd verliefd op mij, terwijl ik zoiets had van... leuk in het weekend, maar verder... Toen was er veel gezeik tussen ons en zo, maar nu is het weer goed... Denk ik... (heb gister weer met hem gezoend En ben daar om een een of andere reden veel te blij om )
leuk toch! Ik zie die jognen morgen weer....ben benieuwd. Heb weer een hele week samen met hem....dus aan het eind van deze week kan ik zeggen of het wel of niet iets wordt. Ben wel beetje zenuwachtig. hoe nu tegen hem te doen enz enz.
Oud 18-08-2002, 23:00
Verwijderd
Citaat:
Loesje schreef:

leuk toch! Ik zie die jognen morgen weer....ben benieuwd. Heb weer een hele week samen met hem....dus aan het eind van deze week kan ik zeggen of het wel of niet iets wordt. Ben wel beetje zenuwachtig. hoe nu tegen hem te doen enz enz.
Ik ben ook benieuwd, maar ik zie hem deze week alleen op internet. Misschien zaterdag als we allebei uitgaan, of als we iets afspreken of zo () maar dan moet ik hem dus eerst op internet zien...
Met citaat reageren
Oud 19-08-2002, 08:00
miss_sunshinegirl
miss_sunshinegirl is offline
Tja, zo is het bij mij en m'n ex wel gegaan. Ik was gelijk verliefd, kon hem maar niet vergeten enz. Via via aan z'n nummer gekomen en zo is het balletje verder gaan rollen. Bleek ook wederzijds te zijn. We hebben 3 maanden gehad, is nu een week uit.

Maar... de reden dat het uit is heeft er wel mee te maken dat we elkaar eigenlijk niet kenden. We hebben allebei andere verwachtingen van de verkering. En dat botst. Daardoor hadden we regelmatig een heftige discussie wat de sfeer weer verpestte.

Dus als wij elkaar gekend hadden, was het misschien nooit aangegaan omdat je dit dan (misschien) al van elkaar had geweten. Ik heb er geen spijt van, hij ook niet. Kan gebeuren. Maar ik weet wel dat ik 'm een tijdje niet moet zien omdat het best nog zou kunnen gebeuren dat ik dan weer op slag verliefd word! Zoals toen.. En ja... wij zijn (in eerste instantie) voor elkaars uiterlijk gevallen maar gelukkig klikte het daarna ook!
Oud 19-08-2002, 17:11
!Fa!Ke
!Fa!Ke is offline
mwaahh ik ben een beetje vliefd op een jongen die ik nu nog maar zo'n 2 weken ken, maar ik die 2 weken heb ik um maar 2 dagen niet gesproken.
Maar we hebben (nog) niet gezoend enzo en we kijken gewoon wat er gebeurd en zien wel of het wat wordt.
Hij vind mij ook leuk
Oud 19-08-2002, 20:11
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
k zie niet in waarom niet...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 19-08-2002, 20:54
muckymouse
muckymouse is offline
tot nu toe ging dat elke keer zo
Oud 21-08-2002, 14:06
Bitchalicious
Bitchalicious is offline
Hehehe ik begin er niet meer aan...bracht alleen maar ellende met zich mee.
Meestal ken ik de jongens eerst en daarna pas zoenen en vriendje en vriendinnetje spelen.
Ik neem nooit meer iets met iemand als ik hem totaal niet ken!!
Reageren

Regels voor berichten