Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Nu heb ik gezoend met een jongen, op meerdere avonden en ik vind hem wel erg leuk. Maar ja weet nu gewoon niet echt hoe dit verder gaat...compleet nieuwe situatie.
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
Tja, zo is het bij mij en m'n ex wel gegaan. Ik was gelijk verliefd, kon hem maar niet vergeten enz. Via via aan z'n nummer gekomen en zo is het balletje verder gaan rollen. Bleek ook wederzijds te zijn. We hebben 3 maanden gehad, is nu een week uit.
Maar... de reden dat het uit is heeft er wel mee te maken dat we elkaar eigenlijk niet kenden. We hebben allebei andere verwachtingen van de verkering. En dat botst. Daardoor hadden we regelmatig een heftige discussie wat de sfeer weer verpestte. Dus als wij elkaar gekend hadden, was het misschien nooit aangegaan omdat je dit dan (misschien) al van elkaar had geweten. Ik heb er geen spijt van, hij ook niet. Kan gebeuren. Maar ik weet wel dat ik 'm een tijdje niet moet zien omdat het best nog zou kunnen gebeuren dat ik dan weer op slag verliefd word! Zoals toen.. En ja... wij zijn (in eerste instantie) voor elkaars uiterlijk gevallen maar gelukkig klikte het daarna ook!
|
mwaahh ik ben een beetje vliefd op een jongen die ik nu nog maar zo'n 2 weken ken, maar ik die 2 weken heb ik um maar 2 dagen niet gesproken.
Maar we hebben (nog) niet gezoend enzo en we kijken gewoon wat er gebeurd en zien wel of het wat wordt. Hij vind mij ook leuk ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Gedraag ik me nu hypocriet? Klarijndemaan | 19 | 19-07-2008 15:16 | |
Liefde & Relatie |
Weer een relatie met haar? Onzeker en een geschiedenis Tadaada | 8 | 02-05-2005 15:43 | |
Seksualiteit |
Sekshoroscopen! Elister | 81 | 14-07-2004 16:27 | |
Liefde & Relatie |
Wanneer vinden jullie dat je van een relatie kan spreken? Sangria | 58 | 06-12-2003 11:19 | |
Liefde & Relatie |
Zwanger van een getrouwde man (mijn ex-leraar).... Verwijderd | 31 | 20-03-2003 14:19 | |
Liefde & Relatie |
Stelling: snel toegeven werkt in de liefde alleen maar tegen je. Verwijderd | 25 | 28-05-2002 10:19 |