Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik probeer juist te beseffen dat wat jullie 'realiteit' noemen ook niets meer is als een verhaal dat je door jezelf of iemand anders is aangepraat. Ik heb constant een ander idee wat de werkelijkheid is, niet omdat ik er dingen bij fantaseer, maar omdat ik elke keer weer moet realiseren dat niet iedereen je wilt uitbuiten en dan, als ik weer even een halve dag tegen niemand heb gepraat valt het allemaal weer terug en wordt ik pessimistisch.
|
![]() |
hmm...Ik herken het helemaal. Ik lig vaak 's avonds aan vanalles te denken in mijn nest. Dan verzin ik hele verhalen in mijn hoofd...over dat ik beroemd ben, of andere, meestal leuke dingen...
Lastiger is het volgende: Soms bedenk ik ook dingen die echt waar kunnen zijn. Dus met realistische mensen (gewoon vrienden ofzo), in een gewone omgeving (mijn school bijvoorbeeld)....Dan fantaseer ik daar vanalles over, en vaak droom ik er ook over. Nou denken jullie: ja, nou én!....Maar het is zó vervelend. Soms weet ik gewoon nieteens meer of het nou echt gebeurt is, of dat ik het gedroomd heb. Als ik droom/fantaseer dat ik Madonna ben, dan ben ik daar 's ochtends zéér snel overheen ![]() Herkenning bij iemand? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Ik kan me nu iets minder goed erop concentreren, maar ik kan het nog steeds ![]() In werelden van boeken blijven hangen - zekers. Ik droom zelfs vaak over boeken of films of zo, kan heel irri zijn maar is meestal wel lachen ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
heb ik niet bij een film of boek, wel bij m'n eigen fantasieën.......(die overigens ook uit een film of boek kunnen ontstaan maargoed)
bij mij komt het omdat bepaalde dingen niet in m'n leven gebeuren, dan leef ik in een fantasiewereld die voor mij perfect is. Daar kan ik dan een aantal weken inzitten, het verhaal speelt zich dan steeds opnieuw af in m'n hoofd. Meestal gaat het dan over liefde.... ![]() |
![]() |
|
![]() |
Vooral bij de Trumanshow... werd ik wel een beetje para van. En ook bij City of Angels. Ik vind het wel gaaf als een film of boek dat met je kan doen, ik zelf lees voornamelijk fantasy, maar dat valt niet zo goed met de realiteit te vermengen (hoewel ik wou dat het wel zo was)
![]()
|
Verwijderd
|
poeh ja, ik herken het allemaal.
zoals butterfly ook zei, weet ik soms echt niet meer wat ik gedroomd heb en wat werkelijkheid is. ik weet nog dat ik een paar dagen voor ik mijn rapport kreeg droomde dat alles onvoldoende was. ik heb me toen zo klote gevoeld! en toen na een paar uur besefte ik pas dat het een droom was geweest en dat ik dat rapport nog moest halen. mja, dat komt waarschijnlijk door mun medicijnen, als het goed is ga ik daar binnenkort mee stoppen dus dan hoop ik dat ik ook stop met dat irritante gedroom! knuf mir |
![]() |
|
ja , in de film lord of the rings ik zit altijd te denken dat die wereld ergens wel bestaat en dat ik zo een elf zou zijn ik ga er gewoon helemaal in op
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
De laatste keer.. PooW | 83 | 02-12-2005 14:36 | |
Verhalen & Gedichten |
vrijdagavond verhaal Sasjeliefff | 1 | 31-10-2005 18:14 | |
Liefde & Relatie |
contact leggen met een leuke meid Dotcom | 13 | 05-03-2002 16:14 | |
ARTistiek |