Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
was/is. Vaak is het ook mijn schuld... duz.. het is terecht. Dat met die vriendin en haar vriend, ik heb met die vriend gezoend. Zij weet dat (nog) niet.. maar ok, echt heel stom van me. Maar op zo'n moment ![]() ![]() Er is niet echt een probleem denkik, ik heb het gevoel alsof ik me toch aanstel (misschien durf/kan ik het daarom niet aan anderen vertellen? ![]() Hmm, vandaag komt er ook niet veel zinnigs uit mij...srry
|
Het klinkt misschien lullig, maar het is heel makkelijk om jezelf de schuld te geven... misschien eens dingen van een andere kant bekijken, dus kijken wat kan nog meer de oorzaak zijn behalve ikzelf... en dan er iets aan doen, want het heeft geen zin om jezelf de schuld te geven... kijk je hoort niet te zoenen met de vriend van je vriendin, maar hij zoent toch ook, is het dus zowiezo niet alleen jouw schuld, en ik kan me niet voorstellen dat je alles fout doet, dat kan niet want je kan niet alles veroorzaken, want vaak zijn er ook andere mensen bij...
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
ik weet niet wat ik met mezelf aan moet janosch | 5 | 10-05-2009 21:04 | |
Liefde & Relatie |
Wat moet ik hier nu mee?! lievemeid2 | 58 | 29-04-2006 08:49 | |
De Kantine |
Hoe ziet jouw perfecte dag eruit? Paris | 60 | 14-01-2005 12:41 | |
De Kantine |
Waar kan jij nou vrolijk van worden?? Multilot | 57 | 20-09-2003 08:34 | |
Verhalen & Gedichten |
Kritiek (dus niet reageren als je niet tegen kritiek kan!) Tantalus | 31 | 02-02-2002 10:36 | |
Verhalen & Gedichten |
omdat ik op mijzelf lijk. metzondernix | 4 | 14-12-2001 14:43 |