Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-04-2004, 20:56
Wammus
Wammus is offline
hey

ik ben nog best fan van diablo2 en lod (lord of destruction) zijn er hier nog meer mensen die het spelen en zo ja wat voor character?
Advertentie
Oud 09-04-2004, 10:48
Obi Wan
Obi Wan is offline
Ik ben overgegaan op 'Sacred', een Diablo II clone die ook echt succes zal krijgen na enkele patches
Met citaat reageren
Oud 09-04-2004, 18:26
Shai-Hulud
Shai-Hulud is offline
Ik heb Diablo 2 ooit geleend en toen was het een zeer leuk spel. Nu speel ik Sacred, maar ik ben van plan om ook Diablo 2 eens uit te gaan spelen, ik ga er nu eigenlijk pas echt mee beginnen.
Toen ik het spel geleend had, toen speelde ik met de asassin. Die vond ik wel handig omdat zij twee klauwen kon dragen.
Oud 10-04-2004, 19:03
Verwijderd
kijkhier maar bij. Staan wel een aantal lui.

Ik ben nu sinds 3 weken gestopt na ruim 2 jaar spelen.
Ben allen ff van de week online geweest om chars aan te houden voor als ik later ooit zin heb. Moet nog ff iemand te pakken krijgen die misschien mijn account kant onderhouden en als mulezooi kan gebruiken.
Met citaat reageren
Oud 10-04-2004, 20:11
mmmm
mmmm is offline
Nope.
Met citaat reageren
Oud 10-04-2004, 22:05
Apomes
Apomes is offline
heb het gisteren terug geinstalleerd en zit nu al het oosten . Wat ik mij afvraag na al die tijd dat ik het spel al heb...hoe kan je die bommen potions gooien (groenen flesjes)?
Oud 11-04-2004, 01:58
Jolt
Jolt is offline
Citaat:
Apomes schreef op 10-04-2004 @ 23:05 :
heb het gisteren terug geinstalleerd en zit nu al het oosten . Wat ik mij afvraag na al die tijd dat ik het spel al heb...hoe kan je die bommen potions gooien (groenen flesjes)?
Equippen, inplaats van je wapen, en dan kan je ze gooien
Oud 11-04-2004, 13:09
Wammus
Wammus is offline
Citaat:
Apomes schreef op 10-04-2004 @ 23:05 :
idd gewoon equipen en dan kan je ze gooien maar das kut want doet veel te weinig dammage. wat voor character heb je?
Oud 11-04-2004, 13:43
Verwijderd
ik ben er pas voor de eerste x in begonnen,maar op mijn computer springt het scherm telkens na een half uur spelen op rare kleuren waardoor ik telkens alles opnieuw moet doen....
ik speel met de amazone,level 12
Met citaat reageren
Oud 12-04-2004, 19:59
robbzooi
robbzooi is offline
ik speel nog vrij vaak heb assa lvl 78 nog 1 lvltje naar full natalya set

Citaat:
Morridin schreef op 10-04-2004 @ 20:03 :
kijkhier maar bij. Staan wel een aantal lui.

Ik ben nu sinds 3 weken gestopt na ruim 2 jaar spelen.
Ben allen ff van de week online geweest om chars aan te houden voor als ik later ooit zin heb. Moet nog ff iemand te pakken krijgen die misschien mijn account kant onderhouden en als mulezooi kan gebruiken.
ik wil je acc wel onderhoude als je wil
Met citaat reageren
Oud 12-04-2004, 21:01
Sponstanietje
Sponstanietje is offline
Ik speel toevallig tegenwoordig weer. Had een nec gemaakt die vol op de poison dagger toer ging en ben bezig met een assasin die gericht is op die werpsterren in combinatie met zo'n staf die veel elemental damage toevoegd.

Ze zitten allebei zo rond de 30, want zodra ik aan nightmare begin, gaat het snel vervelen (die hele skilltree ook doorlopen enzo..).
Met citaat reageren
Oud 12-04-2004, 23:44
Wammus
Wammus is offline
Citaat:
Sponstanietje schreef op 12-04-2004 @ 22:01 :
Ik speel toevallig tegenwoordig weer. Had een nec gemaakt die vol op de poison dagger toer ging en ben bezig met een assasin die gericht is op die werpsterren in combinatie met zo'n staf die veel elemental damage toevoegd.

Ze zitten allebei zo rond de 30, want zodra ik aan nightmare begin, gaat het snel vervelen (die hele skilltree ook doorlopen enzo..).
het gaat helemaal niet vervelen rond lvl 30 dan word het net leuk dan word je character een beetje sterk overigens kan je het beste baalrunnen tot ongeveer lvl 50 en dan nightmare in gaan dan is het echt een makkie ik heb nu een sorceres van lvl 76 en kom hell niet door omdat al die zombies imune to cold zijn en ik alleen frozen orb en thunderstorm heb ( ze is speciaal voor duels )
Oud 13-04-2004, 10:17
Verwijderd
Citaat:
space master X schreef op 12-04-2004 @ 20:59 :
ik speel nog vrij vaak heb assa lvl 78 nog 1 lvltje naar full natalya set

ik wil je acc wel onderhoude als je wil
Ik had wel verwacht dat er iemand zoiets zou zeggen

Neuh, ik kom gewoon eens in de 2 maanden online. Als ik in die tijd een maat van me tegenkom vraag ik het aan hem.
Tough luck
Met citaat reageren
Oud 13-04-2004, 16:54
Verwijderd
Nee, ik niet. Grafisch vind ik het ruk, singleplayer tergend saai en nauwelijks belonend met items. En om nou middagen louter Baal-runs te doen, of 329042x een cowlevel te spelen voor je coole shit krijgt, nee. Sterker nog; ik vind het hack & slash op z'n slechts. Het is niet eens echt hack & slash, meer 'hoe kan ik mensen zoveel mogelijk vervelen voor een incidenteel zeldzaam item'.
Met citaat reageren
Oud 13-04-2004, 22:11
Apomes
Apomes is offline
Sorceress level 20 .
Zit nu in jungle gedoe, haat die klein mannetjes die altijd in talloze hoeveelheden naar je toe komen waardoor je mana direct op is (gebruik veel Fireboll ).

Jammer dat je geen mana kan kopen!
Oud 14-04-2004, 08:10
Verwijderd
kun je in D2 classic geen mana kopen?
In LoD wel. Of moet je nog naar 1.10 patchen?
Met citaat reageren
Oud 14-04-2004, 08:47
Flushpuppie
Flushpuppie is offline
Citaat:
Apomes schreef op 13-04-2004 @ 23:11 :
Sorceress level 20 .
Zit nu in jungle gedoe, haat die klein mannetjes die altijd in talloze hoeveelheden naar je toe komen waardoor je mana direct op is (gebruik veel Fireboll ).

Jammer dat je geen mana kan kopen!
sorceress lvl 20 in de jungle...vind je het gek dat je het moeilijk vind.ga ff snel terug naar lut gholein en ga duriel nog 10 x killen
Oud 14-04-2004, 09:05
Johnnie-mannuh
Johnnie-mannuh is offline
lvl 25 Hardcore Paladin

ik heb al 2 maanden niet meer gespeeld >_<
Met citaat reageren
Oud 14-04-2004, 10:40
Martok
Martok is offline
Net opnieuw begonnen na 2 jaar, heb een lvl 21 Necromancer die alleen maar Bonespells doet, en net een lvl 5 Necromancer met alleen poision spells.
Dankzij de patch stackt het bijna allemaal.
Oud 14-04-2004, 11:04
*Latego*
*Latego* is offline
Ik ben ook begonnen met een Necro die The Overlord wordt (iemand die aanvalt met poison spells en poison dagger) in hardcore
Met citaat reageren
Oud 14-04-2004, 13:11
Sponstanietje
Sponstanietje is offline
Citaat:
Laminaat schreef op 14-04-2004 @ 09:47 :
sorceress lvl 20 in de jungle...vind je het gek dat je het moeilijk vind.ga ff snel terug naar lut gholein en ga duriel nog 10 x killen
Ach even doorbijten tot de wp lower kurast en dan die 2 hutjes zoeken die altijd een inventory vol aan magic items of beter hebben. Constant roven bij nieuwe games en je hebt in no time heel goede equipment en genoeg geld om een betere staf ofzo te kopen.

Bij mij hielp het trouwens om heel veel punten in inferno te stoppen tegen die mannetjes.

En ligt het aan mij of is Duriel de moeilijkste boss?
Met citaat reageren
Oud 14-04-2004, 16:06
Verwijderd
Duriel is idd de moeilijkste, vooral in het begin. Geen manouvreerruimte, holy freeze en dan ook nog charge.
Met citaat reageren
Oud 14-04-2004, 21:03
Johnnie-mannuh
Johnnie-mannuh is offline
Citaat:
Morridin schreef op 14-04-2004 @ 17:06 :
Duriel is idd de moeilijkste, vooral in het begin. Geen manouvreerruimte, holy freeze en dan ook nog charge.
op hardcore heb ik toch de meeste schijt voor mephisto
die heeft al 2 van mn chars geripped
Met citaat reageren
Oud 15-04-2004, 05:54
Prime Evil
Prime Evil is offline
Citaat:
Dobermann schreef op 13-04-2004 @ 17:54 :
Nee, ik niet. Grafisch vind ik het ruk, singleplayer tergend saai en nauwelijks belonend met items. En om nou middagen louter Baal-runs te doen, of 329042x een cowlevel te spelen voor je coole shit krijgt, nee. Sterker nog; ik vind het hack & slash op z'n slechts. Het is niet eens echt hack & slash, meer 'hoe kan ik mensen zoveel mogelijk vervelen voor een incidenteel zeldzaam item'.
Nee, NeverWinter Nights is boeiend qua items. Dan heb je stats als "d10": oooooh. Geef mij maar 200% Extra Damage, 20% Increased Attack Speed, Indestructible, 5% Life Leech, +30 Strength, etcetera. En uh, het itemgedeelte is volgens mij in Diablo II één van de besten.
Met citaat reageren
Oud 15-04-2004, 15:24
Verwijderd
Citaat:
Prime Evil schreef op 15-04-2004 @ 06:54 :
Nee, NeverWinter Nights is boeiend qua items. Dan heb je stats als "d10": oooooh. Geef mij maar 200% Extra Damage, 20% Increased Attack Speed, Indestructible, 5% Life Leech, +30 Strength, etcetera. En uh, het itemgedeelte is volgens mij in Diablo II één van de besten.
D&D RPG's gaan niet alleen om 13373 items, maar om characterdevelopment, èchte interactie met NPC's, vindingrijkheid en creativiteit allemaal in het kader van een verhaallijn met ik-weet-niet hoeveel vertakkingen. Als equivalenten voor magische wapens, een attack bonus van +8, alsmede 1d6 acid damage, keen, massive criticals niet genoeg? Overigens heb je ook haste, vampiric weapons en Storm Cloud Belts. Itemgedeelte 't beste? Kom op, je hebt èèn database, waar ik-weet-niet-hoeveel rijen en tabellen in staan, en daar wordt een random iets uit gebrouwen, terwijl je met NWN online de mogelijkheid hebt tot zèlfgemaakte items door DM's of PC's. Ik zeg niet dat NWN bèter is; het ligt er maar aan wat je wilt. Het enige dat ik zei is dat Diablo 2 fucking boring to the bone is wanneer je toch iets meer uitdaging (als in: lees mijn eerste zin in dit topic).
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 15-04-2004, 19:53
robbzooi
robbzooi is offline
ik zou je acc nie leegroven hor heb genoeg rotzooi voor mezelf en voor manapots kopen moet je idd patchen
Met citaat reageren
Oud 16-04-2004, 08:18
Prime Evil
Prime Evil is offline
Citaat:
Dobermann schreef op 15-04-2004 @ 16:24 :
D&D RPG's gaan niet alleen om 13373 items, maar om characterdevelopment, èchte interactie met NPC's, vindingrijkheid en creativiteit allemaal in het kader van een verhaallijn met ik-weet-niet hoeveel vertakkingen. Als equivalenten voor magische wapens, een attack bonus van +8, alsmede 1d6 acid damage, keen, massive criticals niet genoeg? Overigens heb je ook haste, vampiric weapons en Storm Cloud Belts. Itemgedeelte 't beste? Kom op, je hebt èèn database, waar ik-weet-niet-hoeveel rijen en tabellen in staan, en daar wordt een random iets uit gebrouwen, terwijl je met NWN online de mogelijkheid hebt tot zèlfgemaakte items door DM's of PC's. Ik zeg niet dat NWN bèter is; het ligt er maar aan wat je wilt. Het enige dat ik zei is dat Diablo 2 fucking boring to the bone is wanneer je toch iets meer uitdaging (als in: lees mijn eerste zin in dit topic).
Wellicht. NWN bevat voor mij persoonlijk echter iets te lange draden in het kader van, jawel, langdradigheid. Het is alweer een tijdje geleden, maar het heeft op mij nooit enige indruk weten te maken. Ik vind de characterdevelopment namelijk uitermate statisch, sloom en onoverzichtelijk. Misschien is D2 wel het andere uiterste, maar het is wel lekker straightforward en makkelijk. Stats en skills, klikkerdeklik, en spelen. Bij NWN verzoop ik werkelijk in feats en die dingen. Ik koos wat leuks, maar of het nou werkelijk nut had, zou ik niet durven zeggen. Laten we het er maar op houden dat ik het in ieder geval vrij matig vind. Qua items is D2 ook wel iets méér dan één database eigenlijk. Je kunt ook dingen craften en upgraden. Wellicht niet zoveel als in NWN, maar zoals ik al zei: die stats hè. Ik zie erg weinig in een zwaardje met een hogere "dice". What the fuck is dat :> Het spreekt me gewoon niet aan, waarschijnlijk ben ik een te kleine nerd. Geef mij maar een wapen zoals hier te zien is:

Dat zegt me tenminste iets, en het is lekker overzichtelijk, ook in het characterscherm. Star Wars: KOTOR is ook zoiets als NWN. Wel leuk, maar die characters zijn zo godvergeten uitgebreid dat ik nooit kan kiezen of ik nou extra critical wil, of will flurry'en etc. Ieder zijn smaak denk ik :>
Met citaat reageren
Oud 16-04-2004, 09:33
Naz
Naz is offline
Kspeel(de) diablo 2 op useast ladder, heb opzich wel relaxte dingen zoals enigma, hoto's cta's en een botd, maar kben nu in me warcraft 3 periode
Oud 16-04-2004, 17:35
Verwijderd
'n Dice is gewoon een dobbelsteen, Prime Evil -- Nou ja, 1d8 (dat staat voor: èèn worp met een dobbelsteen van 8 zijdes, goed voor een uitkomst van 1 t/m 8) lijkt misschien weinig, maar dat valt reuze mee. Wat 'getallen' betreft lijkt Diablo 2 misschien heftiger, maar per saldo kun je NWN naar Diablo-niveau denivelleren en vice versa.

Waar 't op neer komt; in zowel D&D RPG's heb je enorm machtige wapens als in Diablo 2. Alleen geniet Diablo 2 een "makkelijkere" beschrijving, met grotere cijfers.

Edit: Wat de feats betreft.. Sja, daar is geen guide voor. Gewoon goed lezen wat de feat precies doet en bedenk wat je met je character wilt.. Stem het e.e.a. op elkaar af en klaar is je kunstgebit.

Laatst gewijzigd op 16-04-2004 om 17:38.
Met citaat reageren
Oud 16-04-2004, 19:53
Jolt
Jolt is offline
Dungeon siege sprak me meer aan dan NWN. was alleen iets moeilijker en trager dan Diablo II
Oud 16-04-2004, 20:51
*Latego*
*Latego* is offline
mja mun necro is dood (r.i.p.) en ben opnieuw begonnen met een nieuwe necro, kheb al 4 skeletons, 3 mages, 1 blood golem en een act 2 hireling Defensive, kzit in act 3 en kmoest zeggen dat duriel niet moeilijk was,(leve iron maiden ) zou leuk zijn dat de scholieren hier een clan maken bij diablo 2 en bij andere games zoals warcraft enzo.

Bij Nwn vond ik nogal gemakkelijk, ik was begonnen met een monk en in 1 week was ik ze al klaar en ik vond de items er niet veel aan, geen zo'n rare of unique of zo (mja monk vecht alleen met vuisten ) en van de dice snapte ik er gene bol van in Multiplayer zijn er tegenwoordig bijna gene servers meer (neverwinter nights de gewone, gene zo'n uitbreiding).

ik ga maar nu verder met mun necro in hc wish me luck
Met citaat reageren
Oud 19-04-2004, 00:46
Wammus
Wammus is offline
Citaat:
*Latego* schreef op 16-04-2004 @ 21:51 :
mja mun necro is dood (r.i.p.) en ben opnieuw begonnen met een nieuwe necro, kheb al 4 skeletons, 3 mages, 1 blood golem en een act 2 hireling Defensive, kzit in act 3 en kmoest zeggen dat duriel niet moeilijk was,(leve iron maiden ) zou leuk zijn dat de scholieren hier een clan maken bij diablo 2 en bij andere games zoals warcraft enzo.

Bij Nwn vond ik nogal gemakkelijk, ik was begonnen met een monk en in 1 week was ik ze al klaar en ik vond de items er niet veel aan, geen zo'n rare of unique of zo (mja monk vecht alleen met vuisten ) en van de dice snapte ik er gene bol van in Multiplayer zijn er tegenwoordig bijna gene servers meer (neverwinter nights de gewone, gene zo'n uitbreiding).

ik ga maar nu verder met mun necro in hc wish me luck
dat van het oprichten van een clan vind ik helemaal geen gek idee maar dan zit je nog met het probleem dat niet iedereen hc speelt ( ik wel ) hoe gaan we dat dan oplossen
Oud 19-04-2004, 16:41
perfectme
perfectme is offline
Citaat:
wammus schreef op 19-04-2004 @ 01:46 :
dat van het oprichten van een clan vind ik helemaal geen gek idee maar dan zit je nog met het probleem dat niet iedereen hc speelt ( ik wel ) hoe gaan we dat dan oplossen
SC spelen

Maar een clan in Diablo2 maken?? Dan stem je op elkaar af, maar dan ben je niets zonder je pala of je dru die je helpt
Met citaat reageren
Oud 19-04-2004, 19:34
Wammus
Wammus is offline
Citaat:
perfectme schreef op 19-04-2004 @ 17:41 :
SC spelen

Maar een clan in Diablo2 maken?? Dan stem je op elkaar af, maar dan ben je niets zonder je pala of je dru die je helpt
dan beginnen we gewoon allemaal met nieuwe char en gaan de mietjes die sc spelen maar lekker hc spelen
Oud 20-04-2004, 19:03
perfectme
perfectme is offline
Citaat:
wammus schreef op 19-04-2004 @ 20:34 :
dan beginnen we gewoon allemaal met nieuwe char en gaan de mietjes die sc spelen maar lekker hc spelen
dan ben ik maar een mietje

Je hebt net een enigma of botd of tal armor gevonden/gemaakt/getraded en dan sterf je, yeah man fun Geef mij dan maar lekker veilige sc
Met citaat reageren
Oud 21-04-2004, 10:38
Granfather
Granfather is offline
Citaat:
perfectme schreef op 20-04-2004 @ 20:03 :
dan ben ik maar een mietje

Je hebt net een enigma of botd of tal armor gevonden/gemaakt/getraded en dan sterf je, yeah man fun Geef mij dan maar lekker veilige sc
Amen.
Reageren

Regels voor berichten