Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-04-2004, 14:31
A-gUrl
A-gUrl is offline
wat vinden jullie van uitgaan ALLEEN met je vriend/ vriendin.. dus zonder vrienden?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-04-2004, 14:33
Verwijderd
Je vriend/vriendin is toch ook een vriend? En als t gezellig is? Waarom niet?
Met citaat reageren
Oud 06-04-2004, 14:37
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
A-gUrl schreef op 06-04-2004 @ 15:31 :
wat vinden jullie van uitgaan ALLEEN met je vriend/ vriendin.. dus zonder vrienden?
Wat bedoel je? Lijkt me normaal toch?
Met citaat reageren
Oud 06-04-2004, 14:39
G.T.C.
G.T.C. is offline
sure....niks mis mee toch? Lekker met zijn 2 uit eten ofzo. Zo'n etentje is met zijn 2en een stuk intiemer dan met al je vrienden erbij hoor

Ben je bang dat je niks tegen elkaar te zeggen heb ofzo
Oud 06-04-2004, 14:42
ZerO
ZerO is offline
Niks mis mee lijkt me. Ik persoonlijk vind het leuk om af en toe met mijn vriend ergens uit te gaan, maar meestal gaan we nog met een paar anderen.
Oud 06-04-2004, 14:43
cyntha
cyntha is offline
Geen enkel probleem toch? Eerst uit eten, daarna naar de bios en dan nog even stappen of zo?? Als je maar niet altijd alleen met je vriend uitgaat, maar ook nog met je andere vrienden dingen blijft afspreken.
Met citaat reageren
Oud 06-04-2004, 14:46
droomkoningin
droomkoningin is offline
Deden mijn vriend en ik wel vaker!
Lekker met z'n 2en op stap. We kwamen toch meestal wel mensen tegen die we kenden. Ook zijn we een paar keer met alleen een vriend (dus met z'n 3en) op stap geweest waar we nooit eerder geweest waren en het was altijd leuk! (Hoef je tenminste ook geen rekening te houden met hoe laat je naar huis gaat )
Oud 06-04-2004, 14:46
Banaanaan
Banaanaan is offline
ik vind het niks, als je met meer mensen bent is het vaak gezelliger..
met je vrienden én je vriendje/vriendin uitgaan kan ook welleuk zijn.. ligt aan je vriend(in),, of het niet te klef wordt met al je vrienden erbij ;\
Oud 06-04-2004, 14:50
A-gUrl
A-gUrl is offline
ja het probleem is dus dat we niet dezelfde vrienden hebben en zijn vrienden niet uitgaan. staat hij daar een beetje en alleen maar kleffen vind ik maar niets
Met citaat reageren
Oud 06-04-2004, 15:34
Verwijderd
Dat heb ik nog nooit gedaan eigenlijk. Tenminste, niet naar een discotheek oid. Wel uit eten en dat soort dingen, dat lijkt me logisch.

Maar toevallig hadden we het er laatst over en gaan we dat een keer doen. Het lijkt mij iig erg leuk.
Met citaat reageren
Oud 06-04-2004, 16:03
MissBi@tch
MissBi@tch is offline
dat doen wij heel vaak zien toch wel bekenden tijdens t stappen en ook op feesten dus, ik ben liever *(ook al zijn we met meerdere) sowieso wij met zn tweeen in een auto gewoon omdat je dan met naar huis gaan geen rekening hoeft te houden met anderen.. (als t tegenvalt kunt je gewoon gaan anders misschien niet)
maar meestal vermkane we ons wel hoor..
Met citaat reageren
Oud 06-04-2004, 16:22
Coral
Coral is offline
Ik ging vaak naar de kroeg met mn exen. Gewoon met zn tween ouwehoeren en zuipen, soms een jointje erbij... Zo leer je je vriendje ook eens van een andere kant kennen
Oud 06-04-2004, 18:03
Qimm
Qimm is offline
we gaan wel es samen naar de film. Maar uitgaan (disco dus) vind ik leuker met een grotere groep
Oud 06-04-2004, 18:17
Verwijderd
Oh, leuk Ik ga eens een filmpje uitzoeken voor donderdagavond
Met citaat reageren
Oud 06-04-2004, 21:46
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Maakt mij niet veel uit, ik heb met iedereen plezier, zowel met vriendin als vrienden, maar het liefst ga ik met beiden tegelijk en het liefst wil ik ook eigenlijk dat mijn vriendin erbij is. Jammer genoeg nu 2 weken 8er elkaar niet gebeurd, maar komende zaterdag wel.
Ik vind trouwens dat uitgaan zonder vriendin en alleen met vrienden moet kunnen. Je moet elkaar kunnen vertrouwen, elkaar de vrijheid kunnen geven. Als je zo iemand hebt, heb je in ieder geval al een groot pluspunt aan je relatie. Ik ben echt iemand die het niet leuk zou vinden als ik een vriendin had die zei: "Ja, en je mag niet meer met je vrienden uit, je gaat maar lekker met mij mee." Vind ik nix, zoiets hou ik niet lang vol. Als de relatie dan te lang aanblijft, verlies ik geleidelijk aan sociale contacten.

Laatst gewijzigd op 06-04-2004 om 21:49.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten