Advertentie | |
|
![]() |
|
ik denk dat ik er wel mee zou kunnen leren leven zoals leonoor al zegt. Ze leren zien op een andere wijze... en elkaar niet meer knuffelen lijkt mij veel erger. Oke het is wel wennen omdat je vriend bv als jij nieuwe kleren heb dat hij het niet kan zien hoe het staat maar ik denk dat dat gewoon wennen is...
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
ik zou het positieve eruit halen. Ik denk dat mijn vriend emotioneel heel erg in de knoop zou gaan zitten, maar ik zou hem altijd steunen en er voor hem zijn. Ik denk dat t sommige dingen nog specialer maakt. |
![]() |
|
Ik zou het denk ik wel heel moeilijk vinden dat hij me niet meer echt kan bekijken met zijn ogen. Ik vind het zo leuk om me soms mooi op te maken en mooie lingerie voor hem aan te trekken en dat zou dan over zijn.
Ik denk dat je toch best wel een andere relatie krijgt als zoiets gebeurt. Je gaat dingen volgens mij veel meer relativeren, en ik denk dat je relatie gelijk een stuk serieuzer wordt. Dit hoeft natuurlijk helemaal niet het eind van een relatie te betekenen, het kan je relatie net zogoed verbeteren. Naar mijn idee hangt het gewoon van je persoonlijkheid, je instelling en je liefde voor elkaar af.
|
Ik zou het voor hem verschrikkelijk vinden, maar ik ga hem daardoor niet minder waard vinden. Wat zijn frustratie en zijn verdriet omtrent zijn verloren gezichtsvermogen met onze relatie doet, dat weet ik niet. Dat zou best een moeilijke periode zijn, totdat hij het heeft geaccepteerd.
Maar bekijk het eens van de goede kant: hij zal jou altijd zo blijven zien zoals je nu bent, je wordt nooit oud en lelijk in zijn ogen. |
![]() |
|
Ik zou het idd verschrikkelijk vinden voor hem. Dat is 1 van de laatste dingen die je iemand toewenst. En dat zou natuurlijk wel een emotionele impact hebben op beiden. Maar om nou te zeggen dat het onze relatie op een grote manier zou beinvloeden nee. We zouden er beiden mee moeten leren omgaan, maar het houden van zal ongeacht wat dan ook blijven.
||
Citaat:
helemaal mee eens.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Een plekje van vertrouwen in mijn hart... tropical_breeze | 15 | 24-08-2006 12:21 | |
Verhalen & Gedichten |
Anouk en Danny #2 Little Phoebe | 264 | 23-07-2006 14:40 | |
Verhalen & Gedichten |
Een gedeelte uit mijn leven.. U*NiQ | 3 | 28-09-2005 18:06 | |
Verhalen & Gedichten |
verhaal/dagboekfragment van een anorexiapatient littlegurl | 17 | 01-07-2004 23:43 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
blind date BOEKVERSLAG wolfgang | 6 | 03-06-2003 11:57 | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
Doping juutje_17 | 8 | 06-04-2001 13:37 |