Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-04-2004, 01:29
_Moby_
_Moby_ is offline
Ik heb meerdere korte (niet serieuze) relaties achter de rug, maar nu heb ik dus wel voor 't eerst iets serieus met een meisje. Ik ken haar nu een maand en zie haar 1 tot 3 keer per week, ze woont ongeveer 10 km bij mij vandaan. Ik vind dit zelf heel erg weinig!!!! daarom de vraag:

hoe vaak zie jij je vriendje/vriendinnetje per week?
Oud 03-04-2004, 07:11
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Mijn vriend woont een kilometer bij mij vandaan en hem zie ik standaard 3 keer in de week. En meestal meer. Als het vakantie is zie ik hem zelfs vrijwel iedere dag (dan blijven we ook iedere nacht bij elkaar slapen, eigenlijk woon ik dan voor die periode gewoon bij hem )
Met citaat reageren
Oud 03-04-2004, 07:46
dolphin
dolphin is offline
Ik zie hem alleen het weekend. van vrijdag tot maandag soms, dan ben ik bij hem, of hij bij mij. Hij woont ver weg, dus tussendoor kunnen we niet naar elkaar toe...
dan meteen maar voor lang als we naar elkaar toe gaan.
Met citaat reageren
Oud 03-04-2004, 07:53
lotjesnotje
lotjesnotje is offline
ik zie me vriend alleen op zaterdag/zondag omdat we 2 uur van elkaar reizen wonen.... eerst was het een uur maar door de nieuwe buszooi nbiet meer
Met citaat reageren
Oud 03-04-2004, 08:21
pure_evil
pure_evil is offline
elke dag (nog wel, totdat ik in september in Antwerpen ga studeren, dan alleen nog in het weekend ) maar ach, dan moet ik eerst slagen voor mn examen
Oud 03-04-2004, 08:29
Verwijderd
afhankelijk van onze werk/schoolroosters vrij vaak, of we maken tijd
Met citaat reageren
Oud 03-04-2004, 08:30
siegjeuh
siegjeuh is offline
ik zie mn vriend meestal 2 dagen in het weekend, en dan nog een nachtje slapen doordeweeks (woont een uurtje met de bus bij mij vandaan)
en soms nog een avondje in utrecht, precies tussen onze woonplaatsen in zegmaar
Oud 03-04-2004, 09:46
Verwijderd
Ik zie 'm alleen in het weekend, dus ongeveer 2 dagen. Dat kan gewoon niet anders.
Met citaat reageren
Oud 03-04-2004, 09:49
Dolores
Dolores is offline
Ik zag mn ex bijna elke dag, maar dat ging ook heel makkelijk omdat hij praktisch om de hoek woont.
Met citaat reageren
Oud 03-04-2004, 10:00
Surjirro
Surjirro is offline
Elke dag even, hebben ook dezeflde vrienden vandaar. In het weekend wel eens even bij zijn voetbal kijken, s'avonds of naar elkaar of met ze allen uit en zondag is hij hele dag weg.

Bevalt me
Oud 03-04-2004, 10:15
Gothic
Gothic is offline
te weinig helaas, ik moet het doen met 1 zaterdag of zondag... we hebben het beide erg druk en we wonen iets van 1,5 reizen van elkaar vandaan (van huis tot huis)
Oud 03-04-2004, 10:30
snoopy
snoopy is offline
Nou... hij zit bij mij op school, en daar zie ik m soms langshuppelen, maar dat reken ik even niet mee, goed?

Ik slaap bij hem op dinsdag- of woensdag avond, dan ga ik trainen, en daarna slaap ik daar dus. Volgende dag hebben we dan laat les, dus we kunnen een beetje uitslapen.

Zelfde op vrijdagavond, dan blijf ik zaterdag vaak eten, soms ook slapen.

En soms (vaak?) slaapt hij nog een keer bij mij, op maandag of donderdag.

Tis niet zo dat hij t niet leuk vindt bij mij, maar hij woont in utrecht en ik in amsterdam. Mijn fysio en m'n sport zitten allebei in utrecht, dus... sja...
Oud 03-04-2004, 10:36
Verwijderd
Mijn ex woont in Amsterdam, ik in Baarn. Wel een afstand. (van deur tot deur zo'n 2 uur reizen) We zagen elkaar dan op vrijdagavond tot en met zondagavond. En hij moest werken op zaterdag de laatste paar maanden, dus of ik was dan bij hem thuis en hij aan t werk en zag ik m 's avonds weer, of hij kwam zaterdagavond naar mij toe.
In de vakanties waren we elke dag bij elkaar. Soms switchten we van Baarn naar Amsterdam midden in de week ofzo.. Bijvoorbeeld met kerst en oud en nieuw zijn we heel vaak heen en weer gereisd.. (eerste kerstdag hier, tweede kerstdag bij hem, tussendoor nog naar huis, anders zag ik mn moeder helemaal niet meer, dus met oud en nieuw weer naar hem )

Nu hangt t er vanaf wanneer ik m zie. Ik had m toen t net uit was, vijf dagen later weer gezien, daarna twee weken bijna niet, afgelopen donderdag weer, was blijven slapen, dus gister heb ik m voor t laatst gezien en volgende week vrijdag weer en die week daarop ben ik jarig dus dan zie ik m ook wel weer... Maar daarna kan t dus zijn dat ik m lang niet meer zie.. We zien t wel Maar ondanks dat t mn ex is zie ik m dus nog regelmatig en spreken we elkaar nog elke dag... Waarom ik dit allemaal erbij typ? Geen idee
Met citaat reageren
Oud 03-04-2004, 10:37
Stefanie
Stefanie is offline
Meestal drie keer per week, maar soms ook iedere dag. Hij woont een paar km hier vandaan.
Met citaat reageren
Oud 03-04-2004, 11:31
Somebody Special
Somebody Special is offline
Al 2 jaar lang elke dag, maar we wonen dan ook samen

Daarvoor ieder weekend, ik woonde in Tilburg en hij in 't Gooi, 5 kwartier met de auto.
Oud 03-04-2004, 11:33
Verwijderd
Ik probeer hem iedere dag te zien, maar soms lukt dat niet..maar toch minstens 4 keer in de week
Met citaat reageren
Oud 03-04-2004, 12:49
Mindfields
Mindfields is offline
2x per week tot nu toe (het is net aan..) en spreek hem bijna elke dag op msn. Tis een halfuur met de trein naar de stad waar hij woont, en dan nog eens 5 minuten met de trein naar zijn buurt (de ns kan er bij elkaar inclusief wachttijd tussen de 2 treinen wel een uur over doen )
Vind 2x per week eigenlijk wel goed, 3x zou idealer zijn, maar elke dag.. neen.
Oud 03-04-2004, 13:25
Lynn
Lynn is offline
Doordeweeks zit ik in Nijmegen (kamers) en hij gewoon thuis (1,5 uur reizen ), dus dan zie ik hem niet. In het weekend elke dag, waarvan we ook sowieso 1 nacht bij elkaar slapen. Meestal van zaterdag op zondag, vrijdag op zaterdag komt niet zo goed uit omdat hij zaterdag al om 5.30u op moet staan.
Als ik op maandag vrij heb of pas heel laat hoef te beginnen slapen we zondag ook bij elkaar.
Én (het houdt niet op ), als ik doordeweeks een dag vrij heb en dus thuis ben, komt hij meestal s'avonds langs.

Al met al dus gemiddeld 4 dagen per week en dat vind ik prima. Minder is te weinig, meer is te veel. Ik heb ook nog een eigen leven .
Oud 03-04-2004, 13:43
Verwijderd
vandaag is de eerste keer in (ff tellen...) vier weken dat we een nachtje niet samen slapen.

we zien elkaar (hoogstens) één dag in de week niet.

maar we wonen dan ook een beetje samen; door de week zitten we samen op één kot, en in 't weekend komt hij vaak één nachtje bij mij thuis slapen en één nachtje bij zijn ouders (soms ga ik dan dat éne nachtje ook mee bij hem thuis slapen, vandaar dat we al zo lang niet meer apart geslapen hebben )

xxx
Met citaat reageren
Oud 03-04-2004, 15:56
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
_Moby_ schreef op 03-04-2004 @ 02:29 :
Ik ken haar nu een maand en zie haar 1 tot 3 keer per week, ze woont ongeveer 10 km bij mij vandaan. Ik vind dit zelf heel erg weinig!!!! daarom de vraag:

hoe vaak zie jij je vriendje/vriendinnetje per week?
Tsuh ik zie mijn vriendin ook maar 2 keer of 3 keer per week of zo hoor, ze woont 2 kilometer van me vandaan en ik vind die 2 keer genoeg. Want verder spreek ik haar veel op MSN.

Ik heb ook geen tijd om mijn vriendin meerdere keren te zien. Ik loop 5 dagen van 9 tot 5 stage, ben dan half 6 thuis, dan eten, op maandag, dinsdag, donderdag en vrijdag heb ik dan ook nog een uurtje een bijbaantje en door de week fitness ik 2 keer per week. Daarnaast ga ik naar thuiswedstrijden van mijn voetbalclub op vrijdagavond (maar zij gaat dan nu wel altijd mee ) en wil ook nog dingen met vrienden doen.
In het weekend slaap ik op zaterdag uit en ga dan 's middags werken aan mijn scriptie en 's avonds heb ik dan weer een uurtje bijbaantje. 's Avonds zien we elkaar wel als we op stap gaan (tenminste als ik naar dezelfde plaats als zij ga). Zondag kijk ik veel sport en bezoek ik ook ff een vriend die ik alleen maar in het weekend kan zien dus veel tijd voor mijn vriendin hou ik niet over. Maar zij heeft het ook druk hoor. En zij vindt het ook niet erg. Dus die 2 of 3 keer dat we elkaar zien (vaak op de woensdag, vrijdag, zaterdag) vinden we allebei genoeg.
Oud 03-04-2004, 16:04
kliwie
kliwie is offline
ik zie mijn vriedn het ene weekend wel en het andere weekend niet. maarja dan zien we elkaar wel van vrijdag middag tot zondag avond. dus dat is wel fijn vind ik.
tja we wonen ver uit elkaar... 2 uur met de trein.
Met citaat reageren
Oud 03-04-2004, 16:21
Verwijderd
Elke dag, we wonen samen...
Met citaat reageren
Oud 03-04-2004, 16:39
Verwijderd
Elke dag. en we wonen niet samen. zitten alleen op dezelfde school en we wonen bij elkaar om de hoek. tralala hoe fijn. nou ja, ook niet altijd. maar ok.
Met citaat reageren
Oud 03-04-2004, 17:26
LaGoon
LaGoon is offline
nooit want ik heb nog nooit een vriendin gehad
Met citaat reageren
Oud 03-04-2004, 17:29
DEChengst
DEChengst is offline
In het weekend
Oud 03-04-2004, 17:51
Buffy
Buffy is offline
ik zie mn vriend meestal op woensdagavond, dan gaan we vaak samen met nog wat bevriende stellen een paar uurtjes zwemmen en daarna wat drinken.

op vrijdagavond slapen we bij elkaar, zaterdagavond ook weer en op zondag zijn we de hele dag bij elkaar. ik vindt dit wel goed zo
Oud 03-04-2004, 18:06
Gwinnie
Gwinnie is offline
momenteel echt te weinig..
eerst had hij tentamens, toen ik, heb m nu al anderhalve week niet gezien

maar normaal 2 keer in de week. van woensdagmiddag tot donderdagochtend. en van zaterdagmiddag tot zondagavond.

ben blij als alles weer normaal is.
Met citaat reageren
Oud 03-04-2004, 18:22
kastdeur
kastdeur is offline
Citaat:
Desecrator schreef op 03-04-2004 @ 18:29 :
In het weekend
Met citaat reageren
Oud 03-04-2004, 18:34
Knutselsmurfie
Knutselsmurfie is offline
Ik zie mijn vriendje ook 1 tot 3 keer in de week en ik vind het prima zo: ik vind het belangrijk dat we naast ons leven ook ieder ons eigen leven hebben.
Oud 03-04-2004, 18:43
Cruz
Cruz is offline
Tja, eigenlijk elke dag omdat we bij elkaar op school zitten.. Maar buiten school zien we elkaar 2x.. Meestal op woensdag en vrijdag!
Oud 03-04-2004, 21:51
*underworld*
*underworld* is offline
6, het liefst 7 dagen per week...
Ik ben er gelukkig mee, hoe vaker ik hem zie des te beter.

Bij mn ex was dat juist niet zo, als ik m te vaak zag ging het mis..
Oud 03-04-2004, 23:28
Ultimate Cookie
Ultimate Cookie is offline
Ik zie mijn vriend elke dag op school en dan slapen we vrijdag vaak bij elkaar waardoor we elkaar zaterdag ook zien..

Dat is na 8 maanden (oeh yeah) maar dat zal wel veranderen. Zometeen hebben we niks meer te zeggen, dan zal t wel 3 keer per week worden. Of minder, aangezien ik volgend jaar ga studeren.

Een vriendin vamme daarentegen, die heeft hier (limburg) dr vriend en woont in amsterdam.
Die ziet m eens in de 2/3 weken een weekendje..

Ligt dus gwoon aan de situatie, zalk maar zeggen.
Met citaat reageren
Oud 04-04-2004, 09:57
Hawahaai
Hawahaai is offline
Ik zie mijn vriend meestal 5 dagen in de week. Er zijn in principe 2 vaste dagen dat we elkaar niet zien, omdat ik het dan te druk heb met sporten en dergelijke. Hij woont 10 minuutjes fietsen bij me vandaan, dus soms gaan we even bij elkaar langs voor een kwartiertje, als we het allebei druk hebben. Verder vind ik het ook fijn om bij hem te leren, terwijl hij met iets anders bezig is; toch bij elkaar zijn, maar wel je eigen ding doen.
Met citaat reageren
Oud 04-04-2004, 10:06
Verwijderd
mijn vriend woont 260 km verderop. afgelopen jaar zag ik hem bijna elk weekend, op dit moment is het wat minder, want ik heb veel wedstrijden enzo. en hij heeft ook zijn eigen bezigheden in het weekend... maar langer als 3 weken in ieder geval niet.
Met citaat reageren
Oud 04-04-2004, 13:14
ssjpan
ssjpan is offline
We zien elkaar elke dag, op school en thuis. Maar dat is eigenlijk niet altijd leuk, doordat we elkaar te vaak zien gaan ons wel eens aan elkaar irritenen maar ja, het is ook wel fijn elkaar vaak te zien. We wonen ook dicht bij elkaar.
Oud 04-04-2004, 16:40
Madgirl
Madgirl is offline
Eigenlijk elke dag wel. Dat zal vanaf maandag minder worden denk ik want dan begin ik aan me stage..
Met citaat reageren
Oud 04-04-2004, 16:45
Konijn
Konijn is offline
Alleen in het weekend, van vrijdagavond tot zondagmiddag of van zaterdamiddag tot zondagmiddag (precies 24 uur per week is het dan )
Oud 04-04-2004, 17:26
ZerO
ZerO is offline
Ik zie mijn vriend alleen in het weekend ( jaa de afstand)
Van vrijdag t/m zondag en heel soms alleen zaterdag en zondag.
Als we het allebei erg druk hebben zien we elkaar soms een weekend niet dat is erg vervelend maar ja na anderhalf jaar ben ik gewend geraakt.
Oud 04-04-2004, 17:58
Verwijderd
Alleen in het weekend. En dan nog geeneens elk weekend. :/ We wonen best ver uit elkaar [Rotterdam-Hengelo] en er zijn bepaalde factoren die het soms nog moeilijker maken om elkaar te kunnen zien. [Ouders, andere verplichtingen..]
Met citaat reageren
Oud 04-04-2004, 18:18
renate01
renate01 is offline
sowieso elk weekend en doordeweeks nog een keer.. en soms vaker
Met citaat reageren
Oud 04-04-2004, 18:36
Drez
Drez is offline
meestal elk weekend (nu toevallig niet), gaan we meestal naar mijn ouders
en doordeweeks 2 of 3x... we wonen in dezelfde flat
maar ik heb ook nog tijd nodig voor school etc.

dus bijelkaar zo´n 5 dagen meestal
Oud 04-04-2004, 18:46
Punkygirl
Punkygirl is offline
In het begin 2x per week ong.
Nu iedere dag minstens eventjes.. Bijvoorbeeld als ik van mn paard afkom dan ga ik even langs.
Oud 05-04-2004, 12:15
Verwijderd
Ik zag mijn vriend in het begin van onze relatie bijna elke dag, ik denk wel 5 a 6 keer per week. Nu zie ik hem elke dag want we wonen samen.
Met citaat reageren
Oud 05-04-2004, 16:44
norrel
norrel is offline
mijn vriendin woont bijna 5 uur treinreizen van me vandaan (belgie) en dus zie ik haar alleen in het weekend, daar valt weinig aan te doen. Ze is van vrijdag tot vanmiddag bij mij geweest en volgend weekend zie ik haar waarschijnlijk 4 dagen achter elkaar
Met citaat reageren
Oud 05-04-2004, 16:55
leucomelas
leucomelas is offline
hummz... iederre dag.... soms wel 3 keer per dag... hij woiont dan ook een kwartier fietsen van me af...
Met citaat reageren
Oud 05-04-2004, 17:07
Kayina
Kayina is offline
niet zeuren jullie Ik zie mijn...hmmm...semi-relatieachtig-iets maar 1 keer in de 2 weken, soms zelfs minder vaak...ik zit vlak voor mn eindexamen en zo, we hebben t allebei druk en de treinkosten zijn ook hoog Heeft verder niemand daar last van??
Met citaat reageren
Oud 05-04-2004, 17:15
hodelahitie
hodelahitie is offline
Zo vaak mogelijk. Altijd wel 2x per week....
Met citaat reageren
Oud 05-04-2004, 17:44
Qimm
Qimm is offline
Mijn vriend woont ongeveer 30 km bij mij vandaan, maar gelukkig zijn we beide blijde eigenaars van een auto.
In het weekend wonen we ongeveer samen (van vrijdag tot maandagochtend) ene weekend ben ik bij hem en het andere is hij bij mij. En woensdag is ook onze vaste dag om mekaar te zien. En soms komt hij me verrassen op maandag avond

Dus lekker vaak
Oud 05-04-2004, 19:40
Arwyn
Arwyn is offline
Het hangt helemaal van de week af.
Meestal zien we elkaar iig op woensdag en zaterdag en soms ook op maandag, vrijdag of zondag.
Deze week ben ik op woensdag de hele dag weg waardoor ik 'm waarschijnlijk alleen zaterdag zie.
Maar meestal zien we elkaar toch wel 3 keer in de week
Oud 05-04-2004, 20:53
phoebe4000
phoebe4000 is offline
elke dag, zitten maar 23 huizen tussen
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten