Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Bekijk resultaten poll: Hoe vaak zie jij je vriend/in in een week, of hoe vaak zou je hem/haar willen zien?
Elke dag 25 18.12%
1xtje in een week is genoeg 10 7.25%
3x in een week 60 43.48%
6x in een week 20 14.49%
Overig.... 19 13.77%
Wat een te gekke poll... (sorry melig) 24 17.39%
Meerdere antwoorden per stemmer mogelijk. Aantal stemmers: 138. Je mag niet stemmen in deze poll

Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-05-2004, 18:25
Spray rebel
Spray rebel is offline
Ik heb nu over de 3 weekjes met mijn vriendin.. Het gaat erg lekker, maar we hebben elkaar als we kunnen nog geen dag niet gezien.. Ik ben eerlijk gezegd gewoon 'addicted' aan haar.. Morgen zie ik haar niet, ik voel me er raar genoeg nu al rot door.. En woensdag weet ik ook nog niet.. Ik zie er echt tegenop in tegenstelling van iedere andere relatie die ik gehad heb, waar ik er niet zo om gaf en ik het nou juist fijn vond dat we eens wat afstand van elkaar namen.. Wat tijd voor je eigen.. Maar hoe denken jullie erover? Elke dag bij je geliefde zijn is volgens mij ook niet echt goed wel? Hoe vaak zie jij je vriend/vriendin in een week of hoe vaak zou je hem/ haar willen zien?

Ps. graag met commentaar wat jij het best of nou juist ongezond vind..

..ik denk nu aan jouw, daarnet, zometeen, constant de hele dag, een verslaving waar ik me goed bij voel..

Laatst gewijzigd op 10-05-2004 om 18:32.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 10-05-2004, 18:33
Miss-Q-tie
Miss-Q-tie is offline
We zien elkaar zo'n 3-4 keer in de week. Minder dan dat is het tenminste nog niet geweest.
Dat vind ik genoeg, anders heb je daarnaast geen leven meer lijkt mij en aangezien ik al weinig vrienden ofzo heb naast m'n vriend is dat gevaarlijk voor mij
Ook zitten we allebei met werk en school, dus veel vaker kan ook niet.
Ik vind het in ieder geval perfect zo.
Met citaat reageren
Oud 10-05-2004, 18:37
Eleanor Rigby
Eleanor Rigby is offline
we zien elkaar 1/2x per week en dat is soms weinig maar ik vind het meestal wel oke. als ik m veel vaker zou zien zou ik gek worden denk ik (ik kan sowieso niet zo veel en vaak mensen om me heen verdragen, is dus niet persoonlijk naar hem toe ofzo)

we hebben allebei school (oke hij doet daar vrijwel niets aan maar toch) en werk, en we wonen ook wel een eindje uit elkaar. maar het is bijna vakantie dus dan wordt het wel wat makkelijker

edit: oh wacht ik blijf in het weekend altijd slapen dus dat zijn 2 dagen, en dan meestal door de week nog 1 dag. 2/3 dus

Laatst gewijzigd op 10-05-2004 om 18:39.
Met citaat reageren
Oud 10-05-2004, 18:37
Verwijderd
ik en m'n vriend zien elkaar zowiezo van zondagavond tot vrijdagmorgen op kot, dus zowiezo zes dagen in de week. vaak komt hij in het weekend nog één nachtje bij mij thuis logeren, of ik een nachtje bij hem, dus regelmatig zien we elkaar gewoon elke dag... soms zien we elkaar wéken aan een stuk elke dag

xxx
Met citaat reageren
Oud 10-05-2004, 18:38
DEChengst
DEChengst is offline
Een maal per week het hele weekend. Door de week bellen we.
Oud 10-05-2004, 18:39
Verwijderd
nou ik heb dus sinds een aantal dagen een vriendje, we waren al eeuwig om elkaar heen aant draaien, maar goed. maar ik denk dat we mekaar 1 x per week of soms 2 x zullen zien, maar niet veel meer, want we wonen een eindje van mekaar af(niet heel ver hoor, maar 15 km ofzo), we zitten op verschillende scholen, hebben het druk met school, hij ook met z'n bijbaan en sport en ik met mn muziek. ik zou hem wel elke dag willen zien... ik mis hem heeel erg nu... kep hem nu 2 dagen niet gezien... nog tot vrijdag te gaan

kuss
Met citaat reageren
Oud 10-05-2004, 18:39
Luna
Luna is offline
Ik ga niet stemmen omdat ik officieel geen relatie heb.(maar het zit er wel een beetje aan te komen, ik doe het rustig aan)
Maar ik kan wel commentaar geven natuurlijk .
Ik vind het normaal om elkaar 2-3 keer in de week te zien als je nog jong bent. Je hebt buiten een vriend(in) ook nog een leven(als het goed is) en dat moet je niet zomaar laten wegrotten. Dat is zonde, vind ik. Vrienden zijn ook belangrijk en kosten ook tijd. Daarbij hebben de meeste mensen ook nog school of werk wat ook tijd in beslag neemt. Je moet gewoon je tijd verdelen.
Oud 10-05-2004, 18:54
ironflower
ironflower is offline
We zien elkaar elke dag op school, dat is leuk, maar natuurlijk nogal anders dan elkaar na schooltijd zien.
Doordat we elkaar al wel elke dag op school zien, zien we elkaar daardoor wel minder vaak na school. Ten eerste omdat we voordat we thuis zijn, het al redelijk laat is. En omdat je elkaar dan toch al die dag hebt gezien. Tijdens een normale schoolweek zien we elkaar na school denk 1-2 keer per week.
In de vakantie zien we elkaar ongeveer 3 keer per week.
Oud 10-05-2004, 20:58
luchtballon
luchtballon is offline
Het is een beetje moeilijk om te stemmen, want ik zie mijn vriend elke dag op school en gemiddeld 1 dag per week thuis.
Ik vind dat ik hem genoeg dagen zie, maar eigenlijk te weinig thuis.. Zo'n 3 keer per week thuis zou ik wel willen. zo is het ook in de vakantie, maar als je elkaar toch op school ziet is dat onhandig.
Met citaat reageren
Oud 10-05-2004, 21:08
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Heb pas 1 relatie gehad, meestal zag ik haar 2 of 3 keer in de week. In die tijd had ik het heel druk (5 dagen stage, 's avonds nog bijbaantje, vrienden ook nog, 2 keer per week fitnessen etc.) dus kon ik haar niet veel zien. Zij had het ook best druk. Natuurlijk wilden we elkaar wat meer zien maar het zat er niet zo ontzettend veel in.
Oud 10-05-2004, 21:21
Hawahaai
Hawahaai is offline
Dubbele vraag, he: hoevaak zie je hem/haar en hoe vaak zou je hem/haar willen zien... En dan kun je maar 1 antwoord kiezen...
Ik zie mijn vriend 5 tot 6 dagen in de week, meestal. Als we het allebei druk hebben, dan minder, en in vakanties soms 7 dagen per week.
Hoevaak ik hem zou willen zien? Soms heb ik van die buien dat ik hem het liefst helemaal niet zou laten gaan, dat ie non-stop bij me is, maar soms vind ik het ook wel fijn om een paar daagjes op mezelf iets te doen... Ik denk dat een keer of 5-6 per week wel goed is voor mij
Met citaat reageren
Oud 10-05-2004, 22:12
In_stilte
In_stilte is offline
We hebben nog niet zolang iets, een week of 5, 6, maar ik zie hem vrijwel iedere dag. Soms denk ik dat een dagje elkaar niet zien niet slecht zou zijn, maar ik vind het gewoon heerlijk bij hem te zijn. (heb 6x gestemd)
Met citaat reageren
Oud 10-05-2004, 22:47
Tox
Tox is offline
3 keer in de week en twee is ook goed
Oud 10-05-2004, 23:00
_Moby_
_Moby_ is offline
ik zie haar gemiddeld 1 keer per week, terwijl ze op 10 km van me vandaan woont. Ik zou haar het liefste minstens 3 keer per week zien.
Oud 11-05-2004, 00:32
Verwijderd
Ik zie hem 1 a 2 keer per week, daar zitten dan meestal wel nachtjes bij. Maar elke dag zou ik willen.
Met citaat reageren
Oud 11-05-2004, 08:01
~sweetgirl~
~sweetgirl~ is offline
Toen ik nog gewoon naar school moest zag ik hem 6 of 7 dagen in de week. Hij zit bij me op school en ik zag hem in het weekend ook.

Maar nu we allebei moeten leren voor examens zie ik hem 2 of 3 dagen in de week. Normaal als het vakantie is zie ik hem iets van 3 of 4 dagen in de week. Ik vind het wel goed zo.

Ik heb trouwens op 3x per week gestemd.
Met citaat reageren
Oud 11-05-2004, 08:56
Verwijderd
Ik stemde overig.

Mijn vriend werkt nu fulltime, en dan ga ik hem (denk ik) de volgende avonden zien:

maandag - donderdag - vrijdag - zaterdag - zondag. Dus dat zijn 5 avonden. Vroeger zag ik hem elke dag, was geweldig, maar we zijn allebei bang dat de sleur er dan ontzettend snel in komt en dat willen we voorkomen. We zijn stapelgek op elkaar, en willen dat voorlopig nog zo houden.
Met citaat reageren
Oud 11-05-2004, 09:08
leucomelas
leucomelas is offline
ik zie mijn virned elke dag en als ik weet dat ik hem een dag niet ga zien dan wordk al een beetje verdrietig... ben gewoon helemaal verslaafd aan die vent...
Met citaat reageren
Oud 11-05-2004, 09:10
Auryon
Auryon is offline
Ik zie mijn vriendin heel het weekend. Vrijdagmiddag ga ik naar haar en maandagavond ga ik terug naar huis. In de vakantie zijn we elke dag samen. Ik zie niet in wat er mis zou zijn met elkaar elke dag te zien. Ik dacht vroeger ook dat het niet goed kon zijn om teveel samen te zijn, dat je elkaar dan snel moe zou zijn. Maar dat bleek gewoon aan mijn ex te liggen . Ik vind het gewoon heerlijk om elke avond lekker in elkaars armen op de bank te zitten en na iets meer dan 1 jaar samen (zal ongeveer neerkomen op 200 dagen bij elkaar thuis ) is daar nog echt niets aan veranderd
Met citaat reageren
Oud 11-05-2004, 09:50
Verwijderd
Ik vind elke dag ook niet te vaak, zolang het leuk blijft en je er geen andere dingen voor opgeeft. Dus niet dat je iedere dag maar wat bij elkaar hangt en op een gegeven moment niks leuks meer doet, dan slaat de sleur snel toe denk ik. Of dat je steeds vrienden afbelt en niet meer voor je studie/school leert.

Maar zolang dat niet gebeurt en je hebt het leuk met elkaar, dan vind ik niets teveel. Je moet elkaar gewoon zien wanneer je daar allebei heel erg naar verlangt. En zolang dat elke dag is, prima. Alleen moet je het niet uit gewoonte gaan doen ofzo, dat je op een gegeven moment zoiets hebt van "hey, nu zijn we allebei vrij, we kunnen elkaar zien, dus doen we dat ook" ipv dat je er echt nog veel behoefte aan hebt.

Ik zie m'n vriendje in het weekend, omdat het doordeweeks teveel gedoe is, hij moet dan zo ver rijden terwijl hij al moe is van het werken enzo. En dan gewoon wanneer we tijd hebben, meestal zaterdag en zondag.
Met citaat reageren
Oud 11-05-2004, 10:05
Bruut
Bruut is offline
ik ga voor 3x in de week

maar als je echt verliefd bent dan ga je daar meestal wel overheen
Met citaat reageren
Oud 11-05-2004, 10:33
pure_evil
pure_evil is offline
mmh, ik zie mijn vriend elke dag.

ik vind eigenlijk niets ongezond, als je zoals wij heel dicht bij elkaar woont, is het logisch dat je elkaar veel ziet, maar als je verder bij elkaar vandaan woont, is het ook niet raar dat je elkaar niet zo vaak ziet. waar jullie je prettig bij voelen zeg maar
Oud 11-05-2004, 12:54
Verwijderd
ik zie hem gemiddeld 3 keer in de week... en dat is goed uit te houden
Met citaat reageren
Oud 11-05-2004, 14:05
Toet0r
Toet0r is offline
mijn ex zag ik 5-6 keer in de week
Met citaat reageren
Oud 11-05-2004, 14:24
AngelLena
AngelLena is offline
Ik zie mijn vriend nu zo'n 3 keer in de week omdat ik verhuisd ben naar de grote stad, daarvoor zo ongeveer iets vaker zeg maar 5/6 keer.
Oud 11-05-2004, 14:38
Silvie
Silvie is offline
ik vind je vriendje 3 a 4x in de week zien wel redelijk genoeg. Had ik ook met mijn ex en dat is redelijk te doen want elkaar elke dag zien lijkt me ook niks...
Met citaat reageren
Oud 11-05-2004, 15:04
siegjeuh
siegjeuh is offline
ik zie mijn vriendje nu een jaar lang ongeveer 3 dagen per week.
in het weekend minstens 1 nachtje slapen, en doordeweeks vaak ook nog een nachtje.
dat is prima, ik mis hem meestal na een dag wel weer, en dan zie ik hem de dag erna/2 dagen erna weer, lekker de verlangens op laten lopen en das wel goed vind ik
Oud 11-05-2004, 15:52
morango
morango is offline
Het hangt er bij mij erg vanaf of het vakantie is ofzo, want dan zie ik hem vaker & langer, dan een normale week.
meestal denk ik 1 a 2 keer per week, en dan nog een keer met uitgaan ofzo...
Ik zou m wel meer willen zien, maar heb er echt geen tijd voor...
Oud 11-05-2004, 16:10
kastdeur
kastdeur is offline
Citaat:
Desecrator schreef op 10-05-2004 @ 19:38 :
Een maal per week het hele weekend. Door de week bellen we.
Met citaat reageren
Oud 11-05-2004, 16:48
Verwijderd
zien elkaar elke dag. meestal is dat leuk, soms is het vervelend. maar het leuke deel overheerst hoor.
Met citaat reageren
Oud 11-05-2004, 18:13
Qimm
Qimm is offline
Ik zie hem zo'n 5 dagen in de week. Maar als ik hem 2 dagen niet zie dan mis ik hem enorm
Ik vind het leuk om hem zo vaak te zien en het liefst viel ik elke avond in zijn armen in slaap. Maar dan kan je net zo goed meteen gaan samenwonen he? (maar daar vind ik mezelf nog te jong voor)
Bovendien ben ik nu extra blij na een dag hem niet gezien te hebben (jeez, wat ben ik erg)
Oud 11-05-2004, 18:58
Surjirro
Surjirro is offline
Ik zie hem ook wel minstens 5 keer in de week en zou hem ook wel elke dag willen zien natuurlijk, maar ik wil en doe dat bewust niet. Door hem soms niet te zien of tijdje niet te spreken houdt het leuk vind ik.
Oud 11-05-2004, 19:07
Tourniquet-
Tourniquet- is offline
echt 'zien' ,van bij elkaar komen zo'n 3/4 keer per week.
Voor de rest doordeweeks op school, maar dat is niet zo denderend. Ik vind het wel best.
Met citaat reageren
Oud 11-05-2004, 20:49
romanov
romanov is offline
Ik zag mijn vriendin op een gegeven moment werkelijk elke dag, dat heeft onze relatie dus ook de nek om gedaan. Teveel op elkaars lip, etc.
Met citaat reageren
Oud 12-05-2004, 09:40
Drez
Drez is offline
we wonen in dezelfde flat
dus doordeweeks zie ik hem 4 of 5 dagen, maar meestal dan alleen savonds of heel kort smiddags want ik heb het nogal druk op school. in het weekend ga ik meestal naar mn ouders, daar heb ik ook een baantje, als hij dan meegaat zie ik em 6x ofzo en anders dus 4 of 5 dagen.
we waren eerst ook heel erg bang voor sleur, maar het gaat eigenlijk alleen maar steeds beter
Oud 12-05-2004, 13:36
Verwijderd
Weetikveel. Gewoon, als het ons uitkomt, als we geen andere afspraken of verplichtingen hebben en we zin hebben om elkaar te zien. Elke dag is goed, 1 x per week is ook goed.
Met citaat reageren
Oud 12-05-2004, 14:35
Lady Ann White
Lady Ann White is offline
Nou ik zie mijn vriend altijd het hele weekend van vrijdagavond tot zondag en met regelmaat zie ik hem ook op woensdag of dinsdag. Ik vind het echt niet nodig om hem elke dag te zien, heb ook mn eigen leven en eigen dingen en dat wil ik graag zo houden
Met citaat reageren
Oud 12-05-2004, 14:56
annetjuh
annetjuh is offline
2 keer vind ik ruim voldoende
met uigaan en een keer er naast,
met mijn laatste vriendje zag ik hem 3 a 4 keer per week en ik werd er helemaal gek en kriebelig van. Ik werd overal sjachie van en dat heb ik dus niet als iets positiefs ervaren.
Ik vind het niet fijn om aan iemand verbonden te zijn en alles samen doen ligt mij al helemaal niet.
En toen voelde ik mij op een of andere manier beperkt in mijn vrijheid
Oud 12-05-2004, 16:51
Verwijderd
ik denk dat het er ook aan ligt hoe gevorderd de relatie is. in het begin wil je het liefst de hele dag bij mekaar zijn en na een tijdje neemt dat af. net als dat de verliefdheid afneemt.
volgens mij denken veel mensen dat het saai wordt als je mekaar ziet, maar als het een goeie relatie is zal het daarop niet stuklopen omdat het altijd gezellig blijft omdat je samen bent. maarja, jammer genoeg kan ik niet zoveel bij mijn liefie zijn als ik zou willen... Maarja c'est la vie!
kussie
Met citaat reageren
Oud 12-05-2004, 17:19
Felicita
Felicita is offline
Ik wil elke dag bij mijn vriend zijn! Nu lukt dat ook wel aardig..We zijn 7 maanden samen en ik zie hem vrijwel elke dag. Als ik hem een dag niet zie voel ik me anders, en ga ik meestal vroeg slapen om maar weer bij hem te kunnen zijn..
Ik denk dat het heel erg aan de relatie ligt hoe vaak je elkaar wilt zien. En als je eklaar niet vaak kunt zien, dan raak je er aan gewend en voel je de behoefte om bij eklaar te zijn ook wat minder.
Oud 12-05-2004, 17:21
Mindfields
Mindfields is offline
1x of 2x in de week denk ik.. Niet dat we heel ver uit elkaar wonen, maar door school/werk is het soms lastig om af te spreken. Mag opzich wel vaker van mij.
Oud 14-05-2004, 11:14
wilco984
wilco984 is offline
Heb nu bijna 3 weken.. (ja ergens moet er toch een begin zijn!).. Omdat ze echt vlakbij woont proberen we elkaar toch wel doordeweeks zo'n 3 a 4 x te zien en in het weekend..
Oud 14-05-2004, 15:52
Elmoo
Elmoo is offline
Niet vaak genoeg We zijn woensdag op donderdag altijd samen en vanaf vrijdag t/m zondag... en in de vakantie elke dag
Oud 14-05-2004, 16:21
klaartje101
klaartje101 is offline
+- 4dagen in de week
Maar het liefst zie ik hem elke dag.
Met citaat reageren
Oud 14-05-2004, 18:20
dark princess
dark princess is offline
Ik heb nu nog maar net wat eigenlijk, tot nu toe hebben we elkaar een/twee keer in de week gezien. Maar voordat we wat hadden zijn we wel vier dagen achter elkaar bij elkaar geweest (dat wel met anderen erbij).
Ik zou hem wel vaker willen zien natuurlijk, maar dat kan helaas niet altijd.
Oud 14-05-2004, 18:38
cottonmouth
cottonmouth is offline
Elke dag en zoveel mogelijk!
Zolang beide partijen het leuk vinden, is het gezond.
Met citaat reageren
Oud 14-05-2004, 21:09
MV
MV is offline
Ik zie mijn vriend maar 2 keer in de week, het mag van mijn ouders niet vaker.
Met citaat reageren
Oud 14-05-2004, 23:17
Mutsieprutsie
Mutsieprutsie is offline
Ik zie mijn vriend zovaak als het kan! Maar aangezien we twee en een half uur met de trein moeten reizen om elkaar te zien is dat gemiddeld maar 3x in de week..meestal van vrijdagavond tot en met maandagochtend als ik naar zijn huis ga..en anders van zaterdagmiddag tot en met maandagmiddag.
Oud 16-05-2004, 12:00
huytuneng
huytuneng is offline
elke dag, we slapen namelijk altijd samen, maar overdag en aan het begin van de avond zie ik hem nauwelijks.
Ach, zolang je allebei maar voldoende dingen ernaast hebt die je onafhankelijk van de ander doet, is niets te vaak.
Oud 16-05-2004, 12:47
Dzjes
Dzjes is offline
We zijn nu bijna 2 jaar samen, en ik heb op overig gestemd, want gedurende die 2 jaar verschilde het eigenlijk nogal
maar meestal zo'n 4 -5 keer.. hangt ook beetje van het moment af, zoals nu,met de komende examens enzo
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten