Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Schandalig ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
dat is dan ook weer slecht betkend dat dit soort acties lonen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
tis leuk voor hem en zijn familie natuurlijk |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Dat werd tijd...
Citaat:
![]()
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
zondag in de Russische deelrepubliek Dagestan werd vrijgelaten, is in Moskou aangekomen. ,,Ik ben erg moe'', zei hij na zijn aankomst op de luchthaven Sjeremetjevo tegen een cameraman van het Britse persbureau Reuters. Erkel zag er vermagerd maar gelukkig uit en hij had een baard, vertelde de cameraman. Volgens een woordvoerder van Artsen zonder Grenzen werd Erkel na aankomst in Moskou opgevangen in de Nederlandse ambassade. Zowel de ambassade als het Nederlandse ministerie van Buitenlandse Zaken wil dat niet bevestigen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() Zullen we jou maar eens ontvoerd laten worden door terroristen in Dagestan en je gewoon aan je lot overlaten? |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Hij was geen achterlijke toerist die tegen negatieve reisadviezen in ergens heen ging (zoals toeristen die in landen als Nepal en Bolivia ontvoerd worden), maar een medewerker van een internationale hulporganisatie. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|||
![]() |
Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Maar ik snap al dat geouwehoer eromheen niet. Er is iemand ontvoerd, so what? Ik kan er niet bij dat hier zoveel aandacht aan is geschonken. Maar jah, het zal wel gratis reclame voor AzG geweest zijn ofzo... Natuurlijk gun je niemand een ontvoering en is het goed dat hij vrij is, maar al die aandacht...
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Verder vermoed ik dat zonder al die aandacht er een beste kans geweest was dat Erkel inmiddels al onder de groene zoden gelegen zou hebben, zonder dat er een haan naar zou kraaien. Ik zie niet in waarom die aandacht dan dus tevergeefs zou zijn. Oftewel, ik snap je standpunt nog niet. |
![]() |
||
Citaat:
|||
Citaat:
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde à la 'Tiswah' T_ID | 500 | 20-03-2007 12:05 | |
Geen losgeld voor gegijzelde toeristen REIE | 21 | 24-04-2006 22:35 | |
Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde a la 'tiswah' T_ID | 500 | 02-11-2005 11:40 | |
ARTistiek |
kunst of zelfverminking? Endomychus | 55 | 26-04-2004 17:11 | |
De Kantine |
Wat staat er onder je control+v deel II Tommie/Aligogo | 500 | 23-04-2004 12:12 |