Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Neuh, er zit wel eens wat afwisseling in hoor ![]() En je hoeft je echt niet aangevallen te voelen, want dit geld niet voor alle mannen en alles is natuurlijk wel wat overdreven ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() goede column hoor ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Vrouwen minder (vaak/te merken) als mannen, dat is gewoon een feit... |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Mjah, ze denken dat dat ze "ik wil neuken" signalen lezen bij sommige vrouwen, niet wetens dat het eigenlijk "ik wil niks met je te maken hebben" signalen zijn ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Tjah, hoe vaak hoor je niet "hey theo, heb je nog geneukt?" Elk weekend, op het werk en ga zo maar door... |
![]() |
||
Citaat:
Ik kan me ook niet voorstellen dat het antwoord op zo'n vraag nou interessant is (: "Hey Theo, nog koffie gedronken bij de krant ?"
||
Citaat:
Tjah...zal ook wel aan je omgeving liggen...idd tjah, je antwoord ja of nee. mahja je hebt van die mensen die meteen uitgebreid alle details gaan vertellen, ik snap nooit waarom ze dat vertellen...bedoel ik wordt er heus niet opgewonden van om dat aan te horen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
neuken Jongenuittwente | 7 | 18-12-2014 17:37 | |
Seksualiteit |
Anaal geneukt en nu? Verwijderd | 61 | 24-03-2014 15:49 | |
Seksualiteit |
Standjes Brunette91 | 15 | 09-04-2012 21:30 | |
Seksualiteit |
Klaarkomen tijdens het neuken? knakworstje | 22 | 02-02-2006 21:41 | |
Seksualiteit |
Neuken? Of zijn er ook andere woorden ... Verwijderd | 93 | 19-09-2004 19:28 | |
Muziek |
Haalt Neuk! 2003? Verwijderd | 56 | 11-08-2002 12:47 |