Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Verhalen & Gedichten
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-04-2004, 19:22
Shitonya
Shitonya is offline
Zo hey, wat heb jij vandaag voor mooie sokken aan! ….neuken?
Neeeee he, niet alweer zo’n misleidend compliment van een hersenloos schepsel met een overdosis aan gefrustreerde sexuele gedachtes. Zelfs je pas gekochte sokken zijn niet meer veilig. Voortaan moet je die ook voorzien van booby traps, oftewel socks traps. Oke, lukt ook nog net wel, doen we even, maar de volgende dag gebeurt hetzelfde.
Wowie, dat is pas een sexy omabroek! Neuken?
Zucht, ze letten er niet meer op, het maakt niks meer uit wat je tegenwoordig aanhebt, al zou je een burka over je hoofd trekken en zou je je sokken aan je oren lijmen, dan nog zien ze je innerlijke…. Geilheid of hoe ze het ook willen noemen. Hoe vaak kom je wel niet tegen de zin “ben je geil of wil je een koekje?”, of “hey ben je geil?”. En wat zou geil eigenlijk betekenen? Gewoon dat je eruit ziet om te beffen? Uhm, bedoel om te zoenen. Of zou geil gewoon een afkorting zijn van een Gehandicapte Enorme Imbeciele Luldebehanger?

Ik gok het tweede. Tenminste dat zou je snel denken als je een gesprek met iemand aangaat als je antwoord gaat geven op de vraag of je geil bent. Meestal komt degene die dat aan je vraagt niet verder dan “hijghijghijghijghijg” , waarbij je de indruk krijgt een hondsdolle hond te horen, of een geil schepsel. Dolle pret dus, daar zit je nu echt al je hele leven op te wachten. Je wordt eindelijk 18 en staat op het punt alle 18 kaarsjes uit te blazen en je wenst my little pony en een knuffel van de teletubbies en wat krijg je? Een of andere mafkees die uit je taart springt met een condoom over zijn hoofd heen die gilt “gefeliciteerd….neuken? Dan komt je wens eindelijk uit”.

Men neme een ander voorbeeld, je gaat met je vriendinnen op vakantie. Denk je aan, je zwembandjes en je badeend en zandschepje om eens de beest uit te hangen op het strand, maar wat krijg je? Een enge vreemde man met z’n badeend…nee, niet zo’n badeend, want deze badeend die zegt als het goed is geen kwaak.
Maar in heel zeldzame gevallen kom je uiteindelijk wel op het strand terecht, alleen nu komt het, je kan niet bij je rug, tjah, lastige plek ook natuurlijk. Sindsdien je armen niet 2 meter lang zijn en je niet afstamt van een slangenmens, zul je hulp moeten vragen. En meteen vliegt er een wezen op je af, als een strontvlieg op een hoop mest afvliegt, maar dan anders. Als uiteindelijk alles ingesmeerd is en je gaat liggen, voel je opeens een reuzen tarantulla, zo’n spin weet je wel, kruipen op je reet. Dan hoor je opeens een stem die zegt “ hmmm mooi gebruinde kont….neuken?”

Wat is nu de geheime boodschap in dit verhaal? Tjah, zoals je gewoonlijk van me gewend bent, helemaal niks natuurlijk, want deze column slaat weer helemaal nergens op.
Paas haas: “ leuke column! …. Neuken?”
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 08-04-2004, 19:30
_Moby_
_Moby_ is offline
leuke column, neuken?

Het is idd een aardige column, ook al ervaar ik het als de zoveelste aanval tegen het mannelijk ras . Misschien schrijf je wel wat vaak hetzelfde met dezelfde argumenten.
Oud 08-04-2004, 19:36
Tiño
Tiño is offline
Oud 08-04-2004, 19:39
Shitonya
Shitonya is offline
Citaat:
_Moby_ schreef op 08-04-2004 @ 20:30 :
leuke column, neuken?

Het is idd een aardige column, ook al ervaar ik het als de zoveelste aanval tegen het mannelijk ras . Misschien schrijf je wel wat vaak hetzelfde met dezelfde argumenten.

Neuh, er zit wel eens wat afwisseling in hoor
En je hoeft je echt niet aangevallen te voelen, want dit geld niet voor alle mannen en alles is natuurlijk wel wat overdreven
Met citaat reageren
Oud 08-04-2004, 19:40
Verwijderd
Citaat:
Shitonya schreef op 08-04-2004 @ 20:22 :
Neuken?
omdat je het zo lief vraagt

goede column hoor
Met citaat reageren
Oud 08-04-2004, 21:51
Shitonya
Shitonya is offline
Thanks
Met citaat reageren
Oud 09-04-2004, 13:07
jinx
jinx is offline
Heey, leuk bedacht hoor, deze column.
Oud 10-04-2004, 13:10
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
koel
Oud 10-04-2004, 13:22
Verwijderd
Ik hou niet van het n-woord

maar wel leuk gedaan
Met citaat reageren
Oud 10-04-2004, 13:28
EggeD
EggeD is offline
Wel okay, na de tweede alinea wel erg voorspelbaar
Oud 10-04-2004, 22:24
Shitonya
Shitonya is offline
thanks...ehh alweer

En dat je niet tegen het "n" woord kan, is jou probleem, want "n....." is toch iets dood normaals...
Met citaat reageren
Oud 11-04-2004, 00:31
Hero_Zero
Hero_Zero is offline
Citaat:
Shitonya schreef op 08-04-2004 @ 20:39 :
Neuh, er zit wel eens wat afwisseling in hoor
En je hoeft je echt niet aangevallen te voelen, want dit geld niet voor alle mannen en alles is natuurlijk wel wat overdreven
Tsja.. de mannen die niet gelijk "neuken?" zeggen, proberen het via een omweg. Vrouwen trouwens ook.
Oud 11-04-2004, 00:52
Shitonya
Shitonya is offline
Citaat:
Hero_Zero schreef op 11-04-2004 @ 01:31 :
Tsja.. de mannen die niet gelijk "neuken?" zeggen, proberen het via een omweg. Vrouwen trouwens ook.

Vrouwen minder (vaak/te merken) als mannen, dat is gewoon een feit...
Met citaat reageren
Oud 11-04-2004, 00:58
Hero_Zero
Hero_Zero is offline
Citaat:
Shitonya schreef op 11-04-2004 @ 01:52 :
Vrouwen minder (vaak/te merken) als mannen, dat is gewoon een feit...
Idd, te merken. Mannen zijn gewoon slecht in het opmerken van signalen. Daarom gaan ze zo vaak over tot "neuken?"
Oud 11-04-2004, 01:20
Shitonya
Shitonya is offline
Citaat:
Hero_Zero schreef op 11-04-2004 @ 01:58 :
Idd, te merken. Mannen zijn gewoon slecht in het opmerken van signalen. Daarom gaan ze zo vaak over tot "neuken?"

Mjah, ze denken dat dat ze "ik wil neuken" signalen lezen bij sommige vrouwen, niet wetens dat het eigenlijk "ik wil niks met je te maken hebben" signalen zijn
Met citaat reageren
Oud 11-04-2004, 01:31
Hero_Zero
Hero_Zero is offline
Citaat:
Shitonya schreef op 11-04-2004 @ 02:20 :
Mjah, ze denken dat dat ze "ik wil neuken" signalen lezen bij sommige vrouwen, niet wetens dat het eigenlijk "ik wil niks met je te maken hebben" signalen zijn
Na een paar biertjes denken sommige mensen dat als ze worden uitgescholden voor lul, dat ook een uitnodiging tot neuken is , maar toch blijf ik erbij dat het onzin is dat vrouwen ook vaak veel bijbedoelingen hebben. Ook al drukt de maatschappij daar nog steeds een stempel op.
Oud 11-04-2004, 07:59
EggeD
EggeD is offline
Ik ben niet van mening dat alle acties van een persoon tijdens uitgaan als doel hebben te neuken met een ander, het is dan namelijk niet bepaald de hoogste climax van geluk en gezelligheid. Helaas zijn er wel die eenzijdige mensen die het geneuk wat dat betreft blijven onderschatten en zo blijven doordrammen.. Best triest, maak lol of ruk.
Oud 11-04-2004, 12:11
Shitonya
Shitonya is offline
Citaat:
Hero_Zero schreef op 11-04-2004 @ 02:31 :
Na een paar biertjes denken sommige mensen dat als ze worden uitgescholden voor lul, dat ook een uitnodiging tot neuken is , maar toch blijf ik erbij dat het onzin is dat vrouwen ook vaak veel bijbedoelingen hebben. Ook al drukt de maatschappij daar nog steeds een stempel op.

Het is ook onzin dat vrouwen vaak bijbedoelingen hebben, tenminste, zo ben ik dan wel in elk geval.
Met citaat reageren
Oud 11-04-2004, 12:12
Shitonya
Shitonya is offline
Citaat:
EggeD schreef op 11-04-2004 @ 08:59 :
Ik ben niet van mening dat alle acties van een persoon tijdens uitgaan als doel hebben te neuken met een ander, het is dan namelijk niet bepaald de hoogste climax van geluk en gezelligheid. Helaas zijn er wel die eenzijdige mensen die het geneuk wat dat betreft blijven onderschatten en zo blijven doordrammen.. Best triest, maak lol of ruk.

Tjah, hoe vaak hoor je niet "hey theo, heb je nog geneukt?"
Elk weekend, op het werk en ga zo maar door...
Met citaat reageren
Oud 11-04-2004, 13:35
EggeD
EggeD is offline
Citaat:
Shitonya schreef op 11-04-2004 @ 13:12 :

Tjah, hoe vaak hoor je niet "hey theo, heb je nog geneukt?"
Elk weekend, op het werk en ga zo maar door...
Oh ik nooit, maar dat zal ook wel aan je omgeving liggen.

Ik kan me ook niet voorstellen dat het antwoord op zo'n vraag nou interessant is (: "Hey Theo, nog koffie gedronken bij de krant ?"
Oud 11-04-2004, 17:49
Shitonya
Shitonya is offline
Citaat:
EggeD schreef op 11-04-2004 @ 14:35 :
Oh ik nooit, maar dat zal ook wel aan je omgeving liggen.

Ik kan me ook niet voorstellen dat het antwoord op zo'n vraag nou interessant is (: "Hey Theo, nog koffie gedronken bij de krant ?"

Tjah...zal ook wel aan je omgeving liggen...idd
tjah, je antwoord ja of nee. mahja je hebt van die mensen die meteen uitgebreid alle details gaan vertellen, ik snap nooit waarom ze dat vertellen...bedoel ik wordt er heus niet opgewonden van om dat aan te horen
Met citaat reageren
Oud 11-04-2004, 21:45
EggeD
EggeD is offline
Citaat:
Shitonya schreef op 11-04-2004 @ 18:49 :
Tjah...zal ook wel aan je omgeving liggen...idd
tjah, je antwoord ja of nee. mahja je hebt van die mensen die meteen uitgebreid alle details gaan vertellen, ik snap nooit waarom ze dat vertellen...bedoel ik wordt er heus niet opgewonden van om dat aan te horen
Nee ik ook niet, alleen als het in zoetsappige columns geschreven is (;
Oud 11-04-2004, 22:40
Shitonya
Shitonya is offline
Citaat:
EggeD schreef op 11-04-2004 @ 22:45 :
Nee ik ook niet, alleen als het in zoetsappige columns geschreven is (;
mjah ik weet het, sommige van m'n columns zijn wat te opwindend, dat kunnen sommige kinders niet aan
Met citaat reageren
Oud 12-04-2004, 10:38
CyWu
CyWu is offline
ik ging eens naar een meisje/vrouw die ik wel een beetje ken ik zei ; neuken? en zij zei ; ja!
was ik verschoten man. Ik heb ze dan wel niet geneukt hoor mijn vriendin zou dat nie leuk hebben gevonden.
Oud 12-04-2004, 21:21
Verwijderd
Citaat:
Shitonya schreef op 10-04-2004 @ 23:24 :
thanks...ehh alweer

En dat je niet tegen het "n" woord kan, is jou probleem, want "n....." is toch iets dood normaals...
Ja, maar ik wen er maar niet aan... Iig in mijn ogen dapper hoor
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten