| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
|
Citaat:
Neuh, er zit wel eens wat afwisseling in hoor En je hoeft je echt niet aangevallen te voelen, want dit geld niet voor alle mannen en alles is natuurlijk wel wat overdreven
|
||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() goede column hoor |
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
Vrouwen minder (vaak/te merken) als mannen, dat is gewoon een feit... |
||
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
Mjah, ze denken dat dat ze "ik wil neuken" signalen lezen bij sommige vrouwen, niet wetens dat het eigenlijk "ik wil niks met je te maken hebben" signalen zijn
|
||
|
|
||
|
Citaat:
Na een paar biertjes denken sommige mensen dat als ze worden uitgescholden voor lul, dat ook een uitnodiging tot neuken is , maar toch blijf ik erbij dat het onzin is dat vrouwen ook vaak veel bijbedoelingen hebben. Ook al drukt de maatschappij daar nog steeds een stempel op.
|
|
||
|
Citaat:
Het is ook onzin dat vrouwen vaak bijbedoelingen hebben, tenminste, zo ben ik dan wel in elk geval.
|
||
|
|
||
|
Citaat:
Tjah, hoe vaak hoor je niet "hey theo, heb je nog geneukt?" Elk weekend, op het werk en ga zo maar door... |
||
|
|
||
|
Citaat:
Ik kan me ook niet voorstellen dat het antwoord op zo'n vraag nou interessant is (: "Hey Theo, nog koffie gedronken bij de krant ?"
|
|
||
|
Citaat:
Tjah...zal ook wel aan je omgeving liggen...idd tjah, je antwoord ja of nee. mahja je hebt van die mensen die meteen uitgebreid alle details gaan vertellen, ik snap nooit waarom ze dat vertellen...bedoel ik wordt er heus niet opgewonden van om dat aan te horen
|
||
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Iig in mijn ogen dapper hoor
|
|
| Advertentie |
|
|
![]() |
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| Seksualiteit |
neuken Jongenuittwente | 7 | 18-12-2014 18:37 | |
| Seksualiteit |
Anaal geneukt en nu? Verwijderd | 61 | 24-03-2014 16:49 | |
| Seksualiteit |
Standjes Brunette91 | 15 | 09-04-2012 22:30 | |
| Seksualiteit |
Klaarkomen tijdens het neuken? knakworstje | 22 | 02-02-2006 22:41 | |
| Seksualiteit |
Neuken? Of zijn er ook andere woorden ... Verwijderd | 93 | 19-09-2004 20:28 | |
| Muziek |
Haalt Neuk! 2003? Verwijderd | 56 | 11-08-2002 13:47 | |