Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Jagged Alliance 2? Is turnbased strategy. En ook best wel oud, maarja ![]() Shogun: Total War of Medieval: Total War (je kan ook Warlord Edition voor STW of Total War: Battle Collection voor MTW kopen, dat zijn de originele plus x-packs)? Een risk-soort strategy gamegenre, met realtime gevechten en turnbased campaign. Non-linear op een paar dingen na (gebeurtenissen zoals bijvoorbeeld dat ergens de pest uitbreekt). De opvolger Rome: Total War is het spel waar ik het meest nu op wacht en kwijl ![]() Battlezone (II)? Apart, maar leuke strategy gamereeks. Het is 3D en je kan zelf voertuigen besturen en basissen bouwen. Dit is een spel dat net zoals de Warcraft reeks e.d. een verhaal heeft. Dus niet zoals Civ of iets dergelijks. Homeworld reeks? Behalve HW2 die waarschijnlijk nog steeds wel meer dan 15 euro is, althans dat denk ik. Dit is de al beroemde space strategy gamereeks. Rise of the Nations? Deze heb ik alleen zelf niet, maar schijnt een goede game te zijn. Als ik het goed heb is het een mix van Civ en AoE. Denk alleen dat deze nog te duur is. Je kan i.i.g. er altijd even naar opzoek. Natuurlijk zul je de meeste allemaal wel kennen, maar je weet maar nooit ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Wizzard's throne. Fantastisch spel als je van het genre houdt. Alles goed uitgewerkt en balanced.. goede lang durende single player en nog door nederlanders gemaakt ook ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Wel die uitbreiding van stronghold, is iets leuker! ![]()
|||
![]() |
Yo, ik dank iedereen.
Citaat:
![]() Maare, toen werkte 't niet op onze P1-133. Misschien wel de moeite waard om toch eens te bekijken aangezien Civ2 toch nogsteeds geniaal blijft. ![]() Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En exp verdienen, wapens dragen, wat een onzin, het is toch geen rpg? ![]() ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Games |
Ik zoek een spel Belgarath | 6 | 08-04-2008 20:10 | |
Games |
BATracer (web-based race spel) Biertank 52 | 10 | 29-10-2006 18:46 | |
Games |
semi-nieuw gratis MMO turnbased strategy spel Mardrax | 0 | 03-12-2003 22:30 | |
Games |
WOII strategy spel??? Shade | 5 | 31-08-2003 17:57 | |
Games |
Warcraft III owlbeer | 45 | 18-03-2003 22:34 | |
Games |
wat is het leuxte MULTIPLAYER spel?? duracelkonijntje | 27 | 26-08-2001 15:11 |