Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-04-2002, 18:47
king112
king112 is offline
heb een filmpje downgeload echt een heilig spel
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 17-04-2002, 18:49
UnknoWn EntiTy
UnknoWn EntiTy is offline
waar gedownload?
en alleen homeworld en FF3 zijn heilig
Oud 17-04-2002, 19:50
Marcade
Marcade is offline
Idd.

Maar desondanks dat je een heel erg goed punt hebt (dat WC3 cool word), denk ik toch dat hier snel een slotje op komt.
Met citaat reageren
Oud 17-04-2002, 23:41
Retarded
Retarded is offline
Geen enkel spel dat nu uitkomt verdient het om klassieker te worden genoemd... Ok, dr zijn wel coole spellen (Max Payne, Mohaa, RTCW) maar deze spellen zullen nooit zo bekend worden als Doom, Commander Keen, Mario of Wolfenstein 3D.

Het ligt allemaal aan de originaliteit van de spellen... Er wordt nix nieuws meer verzonnen... Black & White was nog wel origneel... maar daar was je snel op uitgekeken..

Ik denk niet dat dit spel zo 'heilig' wordt...
Oud 18-04-2002, 00:48
Paperz
Paperz is offline
Mja ik verklaar Diablo II toch echt heilig... maar goed das ook alweer een tijdje terug...

Of Warcraft heilig word merken we wel als ie uitkomt... het beloofd iig heel veel goeds...

Een ander potentieel spel is Neverwinter Nights... maar we merken het allemaal wel...
Oud 18-04-2002, 07:18
Naz
Naz is offline
Diablo 2 IS heilig, extreem heilig zelfs
Oud 18-04-2002, 08:28
Marcade
Marcade is offline
Diablo is voor mij een klassieker, diablo 2 niet. Das gewoon een verbetering op het concept.
Met citaat reageren
Oud 18-04-2002, 09:42
Kirk22
Kirk22 is offline
WC 1 en 2 waren cool, maar niet zo goed als bijv C&C of red alert
Oud 18-04-2002, 10:38
-Octavius-
-Octavius- is offline
WarCraft is al een klasieker, Nu breid WarCraft III hier op verder, maar een klasieker?? Neeh dat was Warcraft I, WarCraft III wordt extreem veel maanden speel genot ..
Oud 18-04-2002, 14:50
Egyptian
Egyptian is offline
heb gister de beta versie downgeload, alleen nog nie geprobeerd.

Ben zelf niet zo'n warcrafter (al was deel 2 best vroeger) , maar 't is dus wel de moeite waard ?
Oud 28-04-2002, 09:17
FF4-Ever
FF4-Ever is offline
Citaat:
Kirk22 schreef:
WC 1 en 2 waren cool, maar niet zo goed als bijv C&C of red alert
??? Vergelijk jij WC1 met C&C? Ben jij niet goed bij je hoofd of zo? Je gaat toch ook niet zeggen dat Wolvenstein lang niet zo goed is als QuakeIII. En daarbij, de RTS-spellen van Blizzard zijn tactischer dan die van Westwood, maar daarom ook minder geliefd. Maar ik wordt een beetje moe van dat eeuwige gezeur over A>B of B>A, en dan vooral wanneer A&B totaal niet te vergelijken zijn
Met citaat reageren
Oud 05-05-2002, 11:13
Kirk22
Kirk22 is offline
Citaat:
FF4-Ever schreef:

??? Vergelijk jij WC1 met C&C? Ben jij niet goed bij je hoofd of zo? Je gaat toch ook niet zeggen dat Wolvenstein lang niet zo goed is als QuakeIII. En daarbij, de RTS-spellen van Blizzard zijn tactischer dan die van Westwood, maar daarom ook minder geliefd. Maar ik wordt een beetje moe van dat eeuwige gezeur over A>B of B>A, en dan vooral wanneer A&B totaal niet te vergelijken zijn
Ik ben heel goed bij mijn hoofd en je kan ze best met elkaar vergelijken. Ik vond WC1 een superspel in zijn tijd, maar toen C&C het daglicht zag, dan weet je hoe een RTS gemaakt moet worden. Als RA (1 en 2) dan ook nog es langskomen, dan moet ik zeggen dat ik WC2 een stuk minder vond, maar nogsteeds megagoed. WC2 is een andere vorm van rts, dat weet ik ook wel. Ik zal WC weer es downen ergens, dan zal ik wel weer 3 dagen alleen maar WC spelen
Oud 05-05-2002, 11:28
king112
king112 is offline
vergelijk red alert met starcraft
het zijn allebei topspellen
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten