Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Of het is een weerbalon die het moerasgas weerkaatst naar de aarde, waardoor het lijkt alsof er aliens bestaan. Misschien zijn we wel mieren in een potje, en toevallig heet het kind die ons gevangen heeft 'Allah'. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|
![]() |
||
Citaat:
Ik denk echter niet dat wij een simulatie zijn, want wie wil ons nou simuleren? Ik betwijfel of mensen in het jaar 4000 echt heel graag willen weten dat ik nu op een forum zit te posten. Maar stel dat dit allemaal wel een simulatie is en we zouden daar achter komen, wat doen we dan met die simulatie? Helemaal niets lijkt mij. Gewoon doorleven, want we kunnen er toch niets aan veranderen. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Alleen misschien is het voor iemand in de hele verre toekomst (want alleen dan is zo'n simulatie mogelijk lijkt me) wel niet zo interessant om naar ons te kijken. Ik denk dat ze dan inmiddels wel een hele andere belevingswereld hebben. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Als je dit vaak genoeg zou doen krijg je een monster dat min of meer intellegent is, hij leert tactiek om jouw te ontwijken. Dit is nog simpel, hij hoeft alleen jouw te ontwijken. Als je hem nou een wapen geeft, kan hij jouw ook aanvallen dus een andere tactiek. Maar als hij je frontaal aanvalt, knal ji hem hoogst waarschijnlijk eerder af als hij jouw (anders is het spel te moeilijk ![]() Als je nu nog meer dingen erbij doet waar hij op moet letten, leert hij steeds meer, totdat je een levende wezen heb.Dit is nog niet mogelijk omdat de huidige computer dit niet kunnen bolwerken.
||
Citaat:
ja precies en zo kan dat op heel hoog niveau door gaan zodat je op den duur een simulatie kan maken van een evolutie |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Ik ben de enige michieldewit | 75 | 27-09-2002 12:42 |