Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ik heb er ook met vrienden over gepraat. ik zat zo kei chaggi achter mijn pc, komt mijn overbuurjongen langs. hij vroeg wat er aan de hand was, ik moest gelijk janken! ![]()
||
Citaat:
![]() Maar even on topic: ik vind dat je je alleen moet aanpassen als je dat echt ZELF wilt, en niet omdat je bang bent dat je vriend 't daarom zal uitmaken ofzo. Ik heb zelf ook m'n slechte eigenschappen, maar ik vind dat m'n vriend die moet respecteren. Maarja, misschien ben ik daarom ook niet voor niets single momenteel ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Praten kon hij nemelijk niet en voor mij is dat essentieel in een relatie. Edit: zelf vind ik over dingen willen praten geen slechte eigenschap.
Laatst gewijzigd op 12-04-2004 om 19:20. |
![]() |
|
![]() |
Ja, dat heb ik in mijn huidige relatie eigenlijk heel erg. Er waren een aantal dingen die voor problemen zorgden en toen stond ik op het punt het uit te maken, maar toen dacht ik: daar schiet ik niks mee op, want we hebben elkaar de kans niet gegeven er iets aan te veranderen ofzo. Ik sprak bijvoorbeeld nooit over problemen ofzo, duwde hem weg, wou alles zelf doen. Nou het werd al snel duidelijk dat dat niet werkt en er samen over praten wél. Dus ik ga nu sneller naar hem toe om te praten als ik ergens mee zit ofzo. Ook kan ik af en toe ontzettend lomp en hard zijn, alleen dan bedoel ik het niet zo. Ik zie het bijvoorbeeld als gein, maar had niet altijd door dat het hem pijn kon doen ofzo. Nu hou ik gewoon mijn mond of ik zeg het iets tactischer! Ik vind alleen dat hij zichzelf niet echt heeft veranderd/verbetert
![]()
|
![]() |
Ik denk, dat iedereen die een relatie heeft, zich zelf hierin wil verbeteren. Werken aan de punten die nog niet helemaal goed gaan. En dat is alleen maar positief.
Hoe kun je jezelf verbeteren in een relatie? Schrijf eens voor jezelf de volgende dingen op: - Wat heb ik goed gedaan? - Wat heb ik niet goed gedaan? - Waaraan moet ik nog werken? En hoe wil ik dit aanpakken? Nu je dit opgeschreven hebt, zijn er wellicht een aantal dingen voor je duidelijk. En nu kun je makkelijker aan jezelf werken. Succes ermee. |
![]() |
||
Citaat:
mijn ex-vriendje had namelijk ook een rot eigenschap die hij écht écht wilde veranderen... zonde van jouw en zijn tijd want dat kan toch niet, als je moet veranderen om gelukkig in een relatie te zijn, kan je beter een andere relatie zoeken |
![]() |
|
Ik heb dit probleem met mijn vriend ook gehad hoor, we zijn zelfs tijdelijk uit elkaar geweest enzo,..
Ik ben mss wel te afhankelijk van hem,en te impulsief etc, maar zoals iedereen werk ik daar ook aan, We hebben elkaar beloofd dat we meer gingen praten als er ons iets dwarsligt, en dat helpt best hoor. (we waren allebei niet zo'n praters..en zijn allebei nogal koppig,maar nu praten we er sneller over,terwijl we anders uren bleven mokken) Ik denk dat iedereen wel zijn minder positieve eigenschappen probeert bij te schaven, om het de ander wat aangenamer te maken, maar het kan niet altijd rozegeur en maneschijn zijn he? Volledig veranderen kan je nooit, zou ook stom zijn, je bent wie je bent he. Maar de dingen waar je zélf niet tevreden mee bent,die kan je beetje in de gaten houden,en er de aandacht op vestigen..? Dit duurt wel langer en vraagt soms wat zelfbeheersing (als ik wéer kwaad word) maar in het algemeen helpt het best? Succes! |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Wat hebben we toch een klote samenleving trophus | 64 | 04-09-2008 12:36 | |
Liefde & Relatie |
stelling: echtscheiding moet duurder de abt van sion | 115 | 15-09-2003 21:52 | |
Liefde & Relatie |
Uitmaken Student | 8 | 25-04-2003 16:52 | |
Liefde & Relatie |
Het functioneringsgesprek. kHebTrekInWatLekkers | 11 | 04-03-2003 22:32 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Je ideale samenleving Rerisen Phoenix | 35 | 16-02-2003 13:42 | |
Liefde & Relatie |
contact leggen met een leuke meid Dotcom | 13 | 05-03-2002 16:14 |