Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
er staat dan bijv. 200w |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Ik heb even gekeken en ik heb een 300 Watt voeding. Dat moet het volgende draaiende houden: Intel(R) Pentium(R) 4 CPU 1.70GHz 512MB RAM RADEON 9600 PRO 128 MB (voor gisteren een GF4MX440 64 MB) Creative SB Live! geluidskaart Muis & Toetsenbord AOPEN 16XDVD-ROM/AMH LITE-ON LTR-24102B 56K Modem Ethernetkaart Seagate 60 GB HD Ik vrees dat ik de plaatselijke computerboer dan maar ff een betere voeding moet laten plaatsen ![]() 350 Watt P4 voeding inclusief netsnoer € 27.66 Q-Tec PSU ATX 350W Low Noise € 24.54 Dan zal ik maar voor een van deze twee gaan. Iemand nog tips?
|
Bij de plaatselijke computerboer verkopen ze voornamelijk Q-tec zie ik...een Aopen 350 kost bijna €80
![]() Van "350 Watt P4 voeding inclusief netsnoer € 27.66 " kan ik geen merk vinden. Ik denk niet dat ik zelf een nieuwe voeding in m'n PC kan zetten, vandaar dat ik 'm het liefst lokaal koop (www.mogpc.nl ), dan kunnen ze hem meteen inbouwen. Edit: Ze verkopen we een Q-Tec PSU 450W Dual Fan Gold voor € 34.95 . ALs daar 10% afgaat blijft er nog zat over opzich. Ik ben misschien een beetje el cheapo bezig, maar die videokaart was eigenlijk al duur genoeg ![]() Bovendien kunnen we hier over een jaar al een nieuwe PC krijgen via PC-Prive. Ik ben niet van plan iets te overclocken, hooguit een keer een reepje RAM erbij.
Laatst gewijzigd op 21-04-2004 om 11:12. |
![]() |
|
Iedereen kan een eigen voeding inbouwen
![]() ![]() Anders tweakers.net ff raadplegen. Ik heb een aurora voeding van 350 watt op een amd 2400 xp, radeon 9600pro 256 mb, 1 hdd, 1 cdrom speler ... Loopt ook perfect ... Voor een goede voeding ben je al gauw 50+ euro kwijt ... Maar ik zou eerst van een vriend een voeding lenen, kijken of het inderdaad wel aan je voeding ligt anders heb je dadelijk 70 euru uitgegeven wat helemaal niet hoefde ![]()
|
Ik heb geen flauw idee van wie ik een voeding zou kunnen lenen
![]() Overigens heb ik nog ff gekeken; m'n huidige voeding is van het merk "Deer", type DR-A300 ATX...in de Pricewatch van Tweakers.net komt geen enkel Deer voor, zal wel een of andere low-budget voeding zijn ![]() En ik denk eigenlijk wel dat het aan de voeding ligt, aangezien ik die reboots eigenlijk alleen krijg als de nieuwe videokaart zwaar belast wordt. Maar ik zal wel ff de nieuwste drivers downloaden om te kijken of dat bijv. helpt.
|
Zou dan toch voor een aopen gaan...Kan je toch weer ff vooruit
![]() Recommend 480 watt Wordt steeds meer ![]()
|
We hebben hier verder alleen een 75 Mhz. en een XT 8086 staan, ik heb geen idee wat voor voeding de 75 heeft.
Overigens heb ik vandaag, na een driver-update, de Splintercell: Pandora Tomorrow demo kunnen spelen zonder een reboot (met zelfde grafische instellingen). UT2K4 met 32 spelers op een zware map ging ook goed. Het zou kunnen dat'ie het toch doet, maar waar die reboots eerst dan vandaan kwamen is me een raadsel ![]() Ik hou het nog ff in de gaten, maar het zou kunnen dat alles nu wel werkt om een of andere reden ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Ja, maar ik heb de laatste paar dagen geen reboots meer gehad, terwijl ik op de eerste dag met m'n nieuwe kaart er twee kreeg. Ofwel die nieuwe drivers hielpen enorm, ofwel dit is weer zo'n probleem dat zichzelf spontaan oploste
![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
[Systeem] Hangt dafelix | 3 | 07-03-2005 20:02 | |
Software & Hardware |
[koeling] complete oplossing voor p4 systeem ]{ing | 14 | 10-08-2004 10:19 | |
Software & Hardware |
[cd-rom drive] wordt soms niet gedetecteerd door systeem SuperS | 2 | 17-02-2004 19:55 | |
Software & Hardware |
[CPU] Welke processor is sneller? MoHaMeDJaLaL | 88 | 05-11-2003 21:00 | |
Software & Hardware |
Spontane restart Riconoscente | 28 | 10-06-2003 15:34 | |
Software & Hardware |
Celeron II 566 MHz @ 1004 MHz KoRnGuy | 30 | 13-11-2001 23:12 |