Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-04-2004, 15:06
Bloedpropje
Bloedpropje is offline
Hoe merk je of 'n meisje jou leuk vindt? als je zelf verliefd bent is dat namelijk niet zo duidelijk.. maar dat weten jullie ook wel

en hoe zorg je ervoor dat ze jou ook leuk gaat vinden?

Het zou mooi zijn als de dames ook reageren

Laatst gewijzigd op 06-04-2004 om 15:59.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-04-2004, 15:11
Verwijderd
Als ze je vage mailtjes sturen dan zit het wel goed.
Met citaat reageren
Oud 06-04-2004, 15:18
Verwijderd
Hangt ervanaf hoe vaak ze seks willen.
Met citaat reageren
Oud 06-04-2004, 15:19
Geranium-Tulp
Geranium-Tulp is offline
Citaat:
Dukko schreef op 06-04-2004 @ 16:11 :
Met citaat reageren
Oud 06-04-2004, 15:24
Stefanie
Stefanie is offline
Citaat:
Reverend schreef op 06-04-2004 @ 16:18 :
Met citaat reageren
Oud 06-04-2004, 16:07
wolfgang
wolfgang is offline
Heb je iemand op het oog dan?
Als dat zo is moet je er voor gaan en niet wachten.
want anders denkt zij misschien dat je haar niet leuk vind omdat je nix doet. Sommige meisje willen juist dat de jongen de eerste stap neemt.
Oud 06-04-2004, 16:10
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Reverend schreef op 06-04-2004 @ 16:18 :
*grin*

Ja, bij een keer kun je d'r wel vanuitgaan dat ze je niet moeten
Met citaat reageren
Oud 06-04-2004, 16:33
wolfgang
wolfgang is offline
Citaat:
Ja, bij een keer kun je d'r wel vanuitgaan dat ze je niet moeten

das logisch. das bij jongens ook zo
Oud 06-04-2004, 18:04
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Dukko schreef op 06-04-2004 @ 16:11 :
O so true!
Met citaat reageren
Oud 06-04-2004, 18:18
x-Jola-x
x-Jola-x is offline
Sommige meisje willen juist dat de jongen de eerste stap neemt. [/QUOTE]

jah, dat klopt ja.. ben er zelf tenminste wel zo een.. maar als ik een jongen leuk vind, dan ehmz.. tjah.. ga ik veel met hem op msn kletsen, geef ik af en toe subtiele hints (zoals: aahh wat ben je toch ook een schatje... ) en ga ik vooral veel kijken.. maar zou zelf niet snel de eerste stap nemen, mits ik zeker weet dat hij mij echt heel leuk vind.. En ik ga trouwens oowk, als het 'niet vreemd' kan lijken, een smsje sturen, ook al staat er niks in.. Bijvoorbeeld om hem succes te wensen met voetbalwedstrijd ofzow... (want ik had hem toch net gesproken en hij zei dat hij moets voetballen, dus dan is het toch gewoon heel aardig dat ik een smsje stuur?! )
Oud 06-04-2004, 18:50
Cinamon
Cinamon is offline
Hoe vager ze doet, hoe leuker ze je vind. Het is inderdaad een feit.
En meisjes willen vaak inderdaad ook dat de jongen de eerste stap zet, want zelf zijn ze ook nogal onzeker of dat de jongen in kwestie hen óók leuk.

Ik denk dat je gewoon op haar af moet stappen.
Oud 06-04-2004, 21:45
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
wolfgang schreef op 06-04-2004 @ 17:07 :
Sommige meisje willen juist dat de jongen de eerste stap neemt.
Is zo ja.
Maar er zijn echt van die domme mensen die zeggen dat dat ALTIJD moet gebeuren, dat de jongen ALTIJD het initiatief moet nemen, en dat vind ik gewoon bull shit. Als een meisje nou gek is op een jongen en ze wil het wederzijds weten, moet zij toch de stap zetten om daar achter te komen. En tijdens uitgaan kan een meid ook playen, net zo goed als een jongen hoor. Beetje kansloos dus als je zegt dat dat altijd moet gebeuren. BTW: Niemand moet dit persoonlijk opvatten hoor
Oud 14-04-2004, 17:52
Laurina
Laurina is offline
Citaat:
wolfgang schreef op 06-04-2004 @ 17:07 :
Heb je iemand op het oog dan?
Als dat zo is moet je er voor gaan en niet wachten.
want anders denkt zij misschien dat je haar niet leuk vind omdat je nix doet. Sommige meisje willen juist dat de jongen de eerste stap neemt.
Zeker , want ik durf zelf nooit de 1e stap te zetten
Oud 16-04-2004, 22:34
Verwijderd
Ik heb het bij anderen altijd door als iemand hem of haar leuk vindt maar bij mezelf ben ik net een paard met bijkleppen op ik zie geen f*ck.

Van de week had de vriendin van mijn beste vriend een vriendin mee, volg je het nog? En daar mee zitten praten gewoon wat gelachen. En op een gegeven moment was ik een peer aan het eten en op het moment dat ik het laatste stik in mijn mond doe vraagd zij of ze ook een stukje mag. Dus ik doe voor de gein de beweging van komt die vangen waarop zij haar mond open doet en ik doodleuk mijn peer erin deponeer. Daar kon ik wel om lachen, heb altijd een beetje rare humor gehad. Maar achteraf hoorde ik van de vriendin van "mijn" vriend dat zij me helemaal te gek vindt. En ik had dus niets door. Jongens zijn er geloof ik niet zo goed in? Klopt dat jongens?? Ben wel benieuwd.
Met citaat reageren
Oud 16-04-2004, 22:40
Fade of Light
Fade of Light is offline
Citaat:
sybje schreef op 16-04-2004 @ 23:34 :
Ik heb het bij anderen altijd door als iemand hem of haar leuk vindt maar bij mezelf ben ik net een paard met bijkleppen op ik zie geen f*ck.

Van de week had de vriendin van mijn beste vriend een vriendin mee, volg je het nog? En daar mee zitten praten gewoon wat gelachen. En op een gegeven moment was ik een peer aan het eten en op het moment dat ik het laatste stik in mijn mond doe vraagd zij of ze ook een stukje mag. Dus ik doe voor de gein de beweging van komt die vangen waarop zij haar mond open doet en ik doodleuk mijn peer erin deponeer. Daar kon ik wel om lachen, heb altijd een beetje rare humor gehad. Maar achteraf hoorde ik van de vriendin van "mijn" vriend dat zij me helemaal te gek vindt. En ik had dus niets door. Jongens zijn er geloof ik niet zo goed in? Klopt dat jongens?? Ben wel benieuwd.
http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=792181
Met citaat reageren
Oud 17-04-2004, 01:04
Verwijderd
Ik heb het alleen door als ik hem niet waanzinnig leuk vind - in het laatste geval zie ik namelijk álles aan voor hints

En ehm, tja. Als ze onredelijk veel aandacht aan je besteden, verrassend veel van je pikken, je complimentjes geven, je graag aanraken, andere mensen je vertellen dat hij/zij je leuk vindt (je vrienden hebben het meestal ook wel door), ze je kaartjes geven met daarop een tekst over hoe leuk je wel niet bent, het je gewoon zeggen, je zoenen op een onbewaakt moment, etc...
Met citaat reageren
Oud 17-04-2004, 10:00
ilse
ilse is offline
ik wil ook liever dat een jongen op mij af stapt. ik geef altijd behoorlijk wat hints (vind ik ) maar ik zet niet zo heel snel de eerste stap. of ik moet echt 100% cker weten dat hij mij ook leuk vindt, maar... nee, liever dat jongens initiatief nemen!
Reageren

Regels voor berichten