Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-04-2004, 17:46
paard van troje
paard van troje is offline
Ik heb redelijk dringend een site nodig waar ik redelijk letterlijke vertalingen van de Illias en de Odyssea kan vinden.
someone please help me...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 22-04-2004, 20:10
Dynamico
Dynamico is offline
Eh, probeer eens een vertaling uit de bibliotheek te halen als het om de hele Ilias en Odysseia gaat. Er zijn genoeg vertalingen. Volgens mij kom je op perseus.org ook een heel eind.

Verder heb ik thuis werkvertalingen van Homerus, maar daar heb jij weinig aan.. Misschien dat je die van een docent kunt krijgen. Ik neem aan dat je het voor school nodig hebt, dus zij zullen zich waarschijnlijk wel bereidwillig genoeg opstellen om je te helpen, neem ik aan.
Oud 22-04-2004, 21:06
Chaucus
Chaucus is offline
Citaat:
Dynamico schreef op 22-04-2004 @ 21:10 :
Eh, probeer eens een vertaling uit de bibliotheek te halen als het om de hele Ilias en Odysseia gaat.
Mjah, die zijn vast wel aanwezig....heeft een beetje bieb wel....en anders die op school wel denk ik
Met citaat reageren
Oud 24-04-2004, 15:55
paard van troje
paard van troje is offline
[QUOTE]Chaucus schreef op 22-04-2004 @ 22:06 :
[B]Mjah, die zijn vast wel aanwezig....heeft een beetje bieb wel....en anders die

Hey! superhard bedankt voor de tips, heb gekeken op perseus en het is een heerlijke site! Met de schoolbib had ik minder geluk,
daar mag ik enkel met toestemming van de leerkracht de vertaling ontlenen omdat we het eigelijk zelf moeten vertalen als huiswerk (hehehe). Ga morgen stadsbib 'ns proberen

"TX anyway" schatjes!
Met citaat reageren
Oud 24-04-2004, 15:59
Chaucus
Chaucus is offline
[QUOTE]paard van troje schreef op 24-04-2004 @ 16:55 :
[B]
Citaat:
Chaucus schreef op 22-04-2004 @ 22:06 :
Mjah, die zijn vast wel aanwezig....heeft een beetje bieb wel....en anders die

Hey! superhard bedankt voor de tips, heb gekeken op perseus en het is een heerlijke site! Met de schoolbib had ik minder geluk,
daar mag ik enkel met toestemming van de leerkracht de vertaling ontlenen omdat we het eigelijk zelf moeten vertalen als huiswerk (hehehe). Ga morgen stadsbib 'ns proberen

"TX anyway" schatjes!
Perseus is n goede site...enige nadeel is dat het Engels is en soms ook ouder Engels. dat wil wel eens onduidelijkheden creëren, maar goed....die zijn ook wel oplosbaar.....
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten