Advertentie | |
|
![]() |
||
*Ik geef eerst even de originele zinnen*
ik heb geen drank bij me want ik ben een non alcholist ik wil mijn Broer gaan opzoeken in londen mijn broer viert zijn 30ste verjaardag ik wou hem een fles wijn geven met Cola erin wij allen drinken thuis namelijk niet, meneer Citaat:
De woordvolgorde in je laatste zin klopt niet. Ik zou het werkwoord drink voor de plaatsbepaling at home zetten en home vervangen door our home. @robba34: Als je een Nederlandse tekst naar het Engels wilt vertalen kun je het beste gebruik maken van een woordenboek om te zien hoe bepaalde uitdrukkingen het beste in het Engels vertaald kunnen worden. Ook is het raadzaam om een overzicht van de Engelse grammatica bij de hand te hebben om te kijken welke grammaticale constructie je bij een bepaalde vertaling dient te gebruiken. Ik maak zelf naast een woordenboek regelmatig gebruik van de Thematische Woordenschat Engels van Intertaal en van de Prisma Grammatica Engels. Misschien is het voor jou een idee om die ook aan te schaffen.
||
Citaat:
Je mag verder gaan in de topic die ik "Engelse opdrachten" heb genoemd, aangezien de titel niet echt duidelijk was.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Studeren |
Vertaler Engels - welke studierichting??? VincentFernande | 12 | 27-03-2012 19:56 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Master opleidingen volgend jaar in Engels Verwijderd | 65 | 06-04-2004 16:56 | |
Verhalen & Gedichten |
Engels (jeweetwel, met vleugeltjes) tacidvs | 16 | 04-11-2002 09:39 | |
Verhalen & Gedichten |
Engel met geduld (deel 1 & 2) en "Engel van me" star9 | 3 | 03-02-2002 19:47 | |
Verhalen & Gedichten |
Engel met geduld.. star9 | 7 | 17-01-2002 21:08 | |
ARTistiek |
de engel brak in de hemel binnen murwari | 11 | 12-07-2001 22:11 |