Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-04-2004, 21:29
Aragorn
Aragorn is offline
Even een kort vraagje: hoe heet de opleiding die je nodig hebt om te werken bij een dienstverlenend bedrijf als UDC of ID&T of een bedrijf wat bijvoorbeeld de jaarbeurs of TMF-awards organiseert?
Ik weet dat het bestaat en dat het een naam is met iets van dienstverlening in die naam, maar wat het precies is weet ik niet meer. Wie wel?? Is er een site?

Alvast bedankt,

Aragorn
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 07-04-2004, 21:48
amok
amok is offline
Citaat:
Aragorn schreef op 07-04-2004 @ 22:29 :
Even een kort vraagje: hoe heet de opleiding die je nodig hebt om te werken bij een dienstverlenend bedrijf als UDC of ID&T of een bedrijf wat bijvoorbeeld de jaarbeurs of TMF-awards organiseert?
Ik weet dat het bestaat en dat het een naam is met iets van dienstverlening in die naam, maar wat het precies is weet ik niet meer. Wie wel?? Is er een site?

Alvast bedankt,

Aragorn
De enige echte is natuurlijk: media & entertainment management.

Opleiding die zich richt op de productionele kant van de evenementenorganisatie (mits je die richting kiest)

http://www.hogeschool.inholland.nl/i...F-1A36A92535A9

Alstu!

Doe het zelf ook, maar ik ga na het eerste jaar kiezen voor televisie.
Oud 08-04-2004, 07:57
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Commerciële economie is daar volgens mij ook wel een goede opleiding voor. Daar kan je ook de entertainment kant op. Ook een soort van organiseren van evenementen ed. Tenminste, mijn vriend had pas een gastcollega van een organisatie die evenementen organiseert, dus neem aan van wel
Met citaat reageren
Oud 08-04-2004, 12:32
loenatikkie
loenatikkie is offline
Voor dat beroep raad ik je aan Kunst en Economie aan de HKU doe ik ook, je kunt dan verschillende afstudeerrichtingen kiezen waaronder Musicmanagement, theatre management en Entertainment management, daar wordt je precies voor dat vak opgeleid en is erg leuk

Groetjes Marleen
Oud 11-04-2004, 15:52
mylene
mylene is offline
Citaat:
Aragorn schreef op 07-04-2004 @ 22:29 :

Alvast bedankt,

Aragorn
volgens mij is vrijetijdsmanagement er ook een...en CMV (culturele maatschappelijke vorming?)
Oud 11-04-2004, 18:01
kakelkip
kakelkip is offline
Citaat:
mylene schreef op 11-04-2004 @ 16:52 :
volgens mij is vrijetijdsmanagement er ook een...en CMV (culturele maatschappelijke vorming?)
Klopt maar al die andere opleidingen die hier genoemd zijn KUNNEN ook.... hangt er vanaf wat je precies wil.. (meer creatieve kant op of wil je zaken als het eten&drinken tijdens een evenementen regelen, enz enz....)
Oud 21-04-2004, 09:43
Maurice
Maurice is offline
allemaal van die communicatie-studies..
Reageren

Regels voor berichten