Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Hoe kan een mooie meid als jij nou wanhopig zijn (geweest)?... Aan je muzieksmaak ligt het in ieder geval niet... Ik was 19 toen ik mijn eerste vriendin / kus kreeg... Overigens is dat niet eens zo bijzonder... De maatshcappij geeft wat dat betreft een totaal verkeerd beeld van de werkelijkheid...
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Maar eh, raar is het dus idd niet, en het ligt er ook niet aan dat je nou echt afstotelijk bent ofzo. Meestal zijn het gewoon de omstandigheden. Kijk, als jij erg verlegen bent, en degene op wie je verliefd bent ook, dan werkt het natuurlijk niet echt. Ik weet ook wel dat het er bij mij aan ligt dat ik gewoon echt niets durf te zeggen, en ook niet weet hoe ik moet laten merken dat ik iemand leuk vind. En verder wil natuurlijk ook niet zomaar de eerste de beste ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Offtopic: Woordt?
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Zoekfunctie werkte niet op dat specifieke moment, maar als je het even wat later probeert werkt het wel.
http://forum.scholieren.com/showthre...l&pagenumber=6 Have fun ![]() Oh jah this reminds me: mensen die zeggen dat ze vrij gezellig zijn, zijn bijna even irritant als mensen met het onoriginele motto een dag niet gelachen is een dag niet geleefd. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
Zucht... ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
[fototopic]? snoopy | 500 | 28-05-2005 23:06 | |
Liefde & Relatie |
waar ken jij je (ex) vriend(in) van? flower_15 | 126 | 04-01-2005 19:50 | |
Psychologie |
denkend dat ik een slecht persoon ben? maar ben dat niet, maar..lees maar... devilcat | 38 | 29-12-2004 19:09 | |
Psychologie |
Oh lieve wanhoop.. Verwijderd | 15 | 24-10-2002 09:11 | |
Verhalen & Gedichten |
Wanhoop. ik blijf proberen :) Kronkeltje | 11 | 21-05-2002 18:38 | |
ARTistiek |
Heet, jij? drama | 13 | 27-09-2001 19:55 |