Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-04-2004, 18:24
LaGoon
LaGoon is offline
Ben jij wanhopig om ooit nog een vriend/vriendin te krijgen. Ik namelijk wel. Ik ben nu 16, bijna 17, en ik heb nog nooit uberhaupt een meisje aangeraakt laat staan een kusje geven. Mij record waar ik trots op ben is dat ik ooit wel 14/15 woorden tegen een meisje heb gezegt die ik wel leuk vond
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 18-04-2004, 18:29
Briseďs
Briseďs is offline
ach, je bent nog jong, wacht tot je de 18 passeert

nee hoor, het wanhopige heb ik al achter me gelaten
Oud 18-04-2004, 18:36
Last Resort
Last Resort is offline
Ik zou maar wat aan je houding doen, want als je al wanhopigheid uitstraalt gebeurt er natuurlijk helemaal niks.

Komt vanzelf wel, ik heb ook pas 1 vriendin gehad. En geloof me, zo bijzonder is het nou ook weer niet
Oud 18-04-2004, 18:36
Verwijderd
ja, ik denk niet dat je wanhopig hoeft te worden. ik bedoel zo erg is het nou ook weer niet. ik heb ook maar 1 vriendje gehad. en ja de ene is er gewoon later mee dan de ander.
gewoon veel plezier hebben en dan komt het vanzelf wel een keertje
Met citaat reageren
Oud 18-04-2004, 18:40
Verwijderd
ik heb nu ook pas mijn eerste vriend, ach

en als je er zo veel problemen mee hebt, probeer er dan verzorgder uit te zien, ga uit, weet ik veel ..
Met citaat reageren
Oud 18-04-2004, 18:45
Qimm
Qimm is offline
ga zo door
Oud 18-04-2004, 18:47
kHebTrekInWatLekkers
kHebTrekInWatLekkers is offline
Citaat:
Briseďs schreef op 18-04-2004 @ 19:29 :
ach, je bent nog jong, wacht tot je de 18 passeert

nee hoor, het wanhopige heb ik al achter me gelaten
Offtopic:
Hoe kan een mooie meid als jij nou wanhopig zijn (geweest)?... Aan je muzieksmaak ligt het in ieder geval niet...

Ik was 19 toen ik mijn eerste vriendin / kus kreeg... Overigens is dat niet eens zo bijzonder... De maatshcappij geeft wat dat betreft een totaal verkeerd beeld van de werkelijkheid...
Oud 18-04-2004, 18:53
erwtje
erwtje is offline
je bent NOG MAAR 16 bijna 17. en ik ken zoveel jongens en meisjes die zelf veel ouders dan je zijn en nog nooit een meisje/jongen hebben gehad of gezoend etc. this echt niet abnormaal hoor.
maar ga dr vooral niet op zitten wachten want dan lukt het helemaal niet tkomt vanzelf maak je daar maar geen zorgen over
Oud 18-04-2004, 18:54
Jules
Jules is offline
Citaat:
kHebTrekInWatLekkers schreef op 18-04-2004 @ 19:47 :
[offtopic]
Aan je muzieksmaak ligt het in ieder geval niet...
Wtf is dat nou weer voor redenering
Oud 18-04-2004, 18:55
Verwijderd
Kijk eens naar mijn loze berekeningen in het 'wanneer had je voor het eerst verkering'-topic... jongens in dat topic zijn gemiddeld 17 en 4 maanden op het moment van hun eerste verkering. En dat is dan het gemiddelde, ongeveer de helft van de mensen zit toch boven het gemiddelde. Het is dus best onzinnig om op je 16e al wanhopig te zijn. Het werkt ook niet, want als jij een uitstraling hebt van 'niemand wil mij', dan denken meisjes 'geen idee of ik hem zou willen, maar hij denkt van niet, en hij zal het zelf wel weten, dus ik ga geen tijd aan hem besteden'.
Met citaat reageren
Oud 18-04-2004, 19:02
Briseďs
Briseďs is offline
Citaat:
kHebTrekInWatLekkers schreef op 18-04-2004 @ 19:47 :
Offtopic:
Hoe kan een mooie meid als jij nou wanhopig zijn (geweest)?... Aan je muzieksmaak ligt het in ieder geval niet...

Maar eh, raar is het dus idd niet, en het ligt er ook niet aan dat je nou echt afstotelijk bent ofzo. Meestal zijn het gewoon de omstandigheden. Kijk, als jij erg verlegen bent, en degene op wie je verliefd bent ook, dan werkt het natuurlijk niet echt. Ik weet ook wel dat het er bij mij aan ligt dat ik gewoon echt niets durf te zeggen, en ook niet weet hoe ik moet laten merken dat ik iemand leuk vind. En verder wil natuurlijk ook niet zomaar de eerste de beste
Oud 18-04-2004, 19:17
LaGoon
LaGoon is offline
sjit ben een stukje vergeten er bij te zetten waarom ik was vrijdag uit gegaan en na 15 min probeerde een meisje wat contact met mji te zoeken, dansen wat praten en en een mat van mij (die weet dat ik verlegen ben) die hielp ff met voorstellen en zo maar dan ineens plotseling sluit ik me of en volgens de doker is de kans dat ik me niet afluit 55% dat is maar iets meer dan de helfd
Met citaat reageren
Oud 18-04-2004, 19:20
Verwijderd
och, ik kreeg ook pas verkering toen ik bijna 16 was. ik dacht ook dat ik eeuwig vrijgezel zou blijven. wanhoop niet, blijf gewoon leuk doen op ieder potje past een dekseltje
Met citaat reageren
Oud 18-04-2004, 19:22
LaGoon
LaGoon is offline
als iemand iets tegen me zegt sluit ik mezelf compleet af, krijg dus geen woordt uit me strot
Met citaat reageren
Oud 18-04-2004, 19:23
Verwijderd
Citaat:
WooF schreef op 18-04-2004 @ 20:20 :
op ieder potje past een dekseltje
sommigen zien meer in doosjes
Met citaat reageren
Oud 18-04-2004, 19:26
grandmommy
grandmommy is offline
joh, dat had ik eerst ook, het is gewoon wennen dat er iemand interesse toont . geloof me, het komt echt wel goed, en wie weet ontmoet je volgende week ofzo wel een meisje waarbij je je op je gemak voelt en tegen wie je niet bang bent om te praten.
Oud 18-04-2004, 19:31
Fortisi
Fortisi is offline
Citaat:
LaGoon schreef op 18-04-2004 @ 20:22 :
als iemand iets tegen me zegt sluit ik mezelf compleet af, krijg dus geen woordt uit me strot
Neem gewoon nog een extra biertje

Offtopic: Woordt?
Oud 18-04-2004, 19:35
LaGoon
LaGoon is offline
na 3 biertjes en nog 2 van die drankjes weeni wat het was is me gag nix veranderd
Met citaat reageren
Oud 18-04-2004, 19:41
LaGoon
LaGoon is offline
Citaat:
LaGoon schreef op 18-04-2004 @ 20:35 :
gag
bedoel gedrag
Met citaat reageren
Oud 18-04-2004, 19:44
Fortisi
Fortisi is offline
Maakt het uit hóe je wordt benaderd? als een meisje bijvoorbeeld heel uitbundig is en veel aan jou vraagt, gaat dat beter dan wanneer het meisje zelf ook verlegen is?
Oud 18-04-2004, 19:50
kiek
kiek is offline
Met citaat reageren
Oud 18-04-2004, 19:59
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Kijk maar eens of je mijn topic 'Levenslang vrijgezel' van een paar maanden terug met de zoekmachine kunt vinden. Zes pagina's schitterende reacties!

Laatst gewijzigd op 18-04-2004 om 21:41.
Met citaat reageren
Oud 18-04-2004, 21:30
LaGoon
LaGoon is offline
zoek functie werkt niet op het moment
Met citaat reageren
Oud 18-04-2004, 21:34
Maarten
Maarten is offline
Zoekfunctie werkte niet op dat specifieke moment, maar als je het even wat later probeert werkt het wel.

http://forum.scholieren.com/showthre...l&pagenumber=6

Have fun

Oh jah this reminds me: mensen die zeggen dat ze vrij gezellig zijn, zijn bijna even irritant als mensen met het onoriginele motto een dag niet gelachen is een dag niet geleefd.
Met citaat reageren
Oud 18-04-2004, 21:42
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
DiGiTracker schreef op 18-04-2004 @ 22:34 :
Oh jah this reminds me: mensen die zeggen dat ze vrij gezellig zijn, zijn bijna even irritant als mensen met het onoriginele motto een dag niet gelachen is een dag niet geleefd.
WORD!!!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 18-04-2004, 22:12
Ruudje
Ruudje is offline
Citaat:
Last Resort schreef op 18-04-2004 @ 19:36 :
Komt vanzelf wel, ik heb ook pas 1 vriendin gehad. En geloof me, zo bijzonder is het nou ook weer niet
hahaha, het kan wel heel bijzonder zijn
Met citaat reageren
Oud 18-04-2004, 22:24
ABrules
ABrules is offline
ik ben 19... en heb ooit 1 maand iets gehad met een meisje...

tja... ik kan me niet echt zorgen maken om zoiets... ik zie wel of ik nog iemand tegenkom die uberhaupt interessant genoeg is...

ow ja en ik ben niet vrij gezellig... maar zeer gezellig
Oud 18-04-2004, 22:46
kHebTrekInWatLekkers
kHebTrekInWatLekkers is offline
Citaat:
ABrules schreef op 18-04-2004 @ 23:24 :

ow ja en ik ben niet vrij gezellig... maar zeer gezellig [/B]
Dat is echt het stomste woordgrapje, wat ik ooit gezien heb
Oud 18-04-2004, 22:56
Somebody Special
Somebody Special is offline
Ik was het soms wel ja.

Ik kreeg op mijn 18e mijn eerste en huidige vriend, daarvoor heb ik me vaak afgevraagd of ik ooit een vrienden krijgen zou.
Maar het is allemaal meer dan goed gekomen, jouw tijd komt ook nog wel!
Oud 18-04-2004, 22:57
Ai lún
Ai lún is offline
Misschien wordt het tijd voor een sticky wanhopige mensen topic? Ik heb al zó veel van dit soort topics voorbij zien komen...
Oud 18-04-2004, 22:58
Black Rainbow
Black Rainbow is offline
relaxt dude, het komt wel vaker wat later
Met citaat reageren
Oud 18-04-2004, 23:28
Sponstanietje
Sponstanietje is offline
Ik ken een paar mensen die pas op hun 23ste iets voor het eerst iets van een relatie hebben gehad en daarvoor dus geen reet. Geloof het of niet maar vroeg of laat kom je toch iemand tegen die helemaal gek op je is (ook al snap je soms zelf niet waarom dan). Heb lekker geduld, probeer je niet zo druk te maken erover en geniet van het leven je nog meer te bieden heeft.
Oud 19-04-2004, 06:39
leucomelas
leucomelas is offline
acj joh... je bent pas 16... bijna 17.... als je nou 61 was...... dan zou er pas iets aan de hand zijn... je hebt nog een heel leven voor je
Met citaat reageren
Oud 19-04-2004, 10:54
ABrules
ABrules is offline
Citaat:
kHebTrekInWatLekkers schreef op 18-04-2004 @ 23:46 :
Dat is echt het stomste woordgrapje, wat ik ooit gezien heb
heej het is wel zo hoor
Oud 19-04-2004, 11:10
Missy Muffett
Missy Muffett is offline
wanhopig?! Nee nie echt, al hoewel ik er nie echt blij mee ben. (20 en nog nooit een vriend gehad) maar tis meer mijn omgeving die er zo over loopt te 'zeuren' ......maja wat doe je er aan he?
Met citaat reageren
Oud 19-04-2004, 12:09
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
nathalie schreef op 19-04-2004 @ 12:10 :
wanhopig?! Nee nie echt, al hoewel ik er nie echt blij mee ben. (20 en nog nooit een vriend gehad) maar tis meer mijn omgeving die er zo over loopt te 'zeuren' ......maja wat doe je er aan he?
Zoals mijn 'grappige' buurman zaterdag: "En Mark, wanneer kom jij nou eens met een meid thuis?"

Zucht...
Met citaat reageren
Oud 19-04-2004, 12:26
Sade
Sade is offline
Citaat:
Last Resort schreef op 18-04-2004 @ 19:36 :
Dat hangt er maar helemaal van af. Voor genoeg mensen is hun eerste relatie heel bijzonder, en kan daarna eigenlijk niemand meer aan de 'eerste' tippen.
Oud 19-04-2004, 12:28
Surjirro
Surjirro is offline
Citaat:
per piacere schreef op 18-04-2004 @ 19:40 :
ik heb nu ook pas mijn eerste vriend, ach

en als je er zo veel problemen mee hebt, probeer er dan verzorgder uit te zien, ga uit, weet ik veel ..
Pas je eerste vriend? Wat had je dan gewild of gedacht? Dat je op je 13e al een relatie had ofzo? Kom op zeg, niet zo wanhopig TS.
Oud 20-04-2004, 00:35
flipvla
flipvla is offline
heb geduld, zou ik zeggen.

Ik was vrij laat met vriendjes, was al 17 toen ik mijn eerste zoen kreeg!!
...Met die jongen heb ik een relatie gehad van maar liefst 1,5 jaar. Toen 6 weekjes vrijgezel geweest, en nu weer helemaal verliefd :0) op een nog evel leukere jongen,
dus: heb gedult. het komt allemaal wel goed
Met citaat reageren
Oud 20-04-2004, 01:51
WillKillForSex
WillKillForSex is offline
ok hier een aantal tips

1) Koop Gsus kleding
2) Doe veel Gel in je haar
3) Zoek vrienden die aan punt 1 en 2 voldoen
4) Ga met desbetreffende vrienden uit, het liefst vrijdag en zaterdag (hoe vaker hoe beter)
5) Verhoog je alchohol promilage tot 2.5 d.m.v. Breezers/Smirnoff (drinkt makkelijkst weg en zit meer alchohol in als in een biertje EN je murt minder uit je muil)
6) zoek je prooi uit
7) pak dr op dr bek, praat een beetje, stel voor dat je een one night stand wil (als desbetreffend prooi ook Breezer/Smirnoff smaak in mond heeft is je kans met 9821% gestegen)
8) Bij falen van 1 van de vorige stappen opnieuw proberen bij een ander

Zo... met dat algoritme moet je wel vooruit komen lijkt me zo

Half uitgaand nederland doet het zo
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten