Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Dus... Je moet gewoon lekker denken ongeacht het onderwerp wel of niet belangrijk is. Of ongeacht het leuk of niet leuk is. zo iets ![]()
||
Citaat:
Laatst gewijzigd op 28-04-2004 om 22:54. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Mijn gevoel en verstand spreken elkaar ook altijd tegen. Wat ik dan doe is gewoon mijn redeneringen tegen elkaar afwegen, zoals in jou geval:
Zijn die 'moeilijkheden heel ernstig? Is de kans groot dat ik in moeilijkheden kom? Heb ik heel veel zin om uit te gaan? Maar jezelf een ander gevoel aan praten als je eigenlijk weet dat het niet klopt is heel moeilijk. Ik zou me laten leiden door de belangrijkste dingen en je bent tevreden als alles zo loopt zoals je had gehoopt lijkt mij. |
![]() |
|
Ik snap niet helemaal wat je bedoelt, amar ik zal toch proberen antwoord te geven. Als het over het onderscheid verstand/gevoel gaat kan ik zeggen dat ik wat dat betreft best 'uitgebalanceerd' ben. Soms ben ik wat te naief, ga ik teveel op mn gevoel af, en soms ben ik wat te inhoudend, omdat mn verstand zegt 'pas op! mogelijk gevaar!'. Maar over het algemeen gaat dat bij mij goed samen.
En ja, als het af en toe tegen zit zou het op dat moment wel goed voelen om niks meer te voelen. Jammer genoeg voel je niks meer als je dood bent. ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
mijn oom en ik......Iemand lees dit aub HelpMePlease | 52 | 31-08-2004 16:44 | |
Liefde & Relatie |
Waar moet ik beginnen? Soezen | 9 | 29-06-2004 11:29 | |
Psychologie |
Is het vreemd nog steeds boos te zijn om iets dat een jaar geleden gebeurde? Anne | 8 | 05-05-2002 14:51 | |
Psychologie |
Onderwerp kan ik het geven ? een verhaal over een bij voorbaat verneukt leven ofzo Waarom? | 2 | 02-02-2002 16:30 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Dit kreeg ik per mail: Om over na te denken Doc | 19 | 18-01-2002 11:21 | |
Psychologie |
Moet ik het doen? Linda | 11 | 09-01-2002 19:34 |