Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-04-2004, 12:26
chantyyy
chantyyy is offline
het is uit tussen mij en me vriend we zijn als vrienden uit elkaar gegaan maar wat moet ik doen om hem te vergeten????
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 23-04-2004, 12:46
tikmaarwat
tikmaarwat is offline
hmm jah wat kun je er aan doen! een tijdje niet zien.. leuke dingen doen met vriendinnen en zo is er nog veel meer!

Maar vraag je zelf eerst af of je niet nog met hem verder wil! Omdat je hem nog wilt vergeten! ik had het zelfde maar ik was dus gedumt en moets die persoon dus ook vergeten dit lukte niet echt en nu ben ik alweer een maand met haar!

Groeten en suc6
Met citaat reageren
Oud 23-04-2004, 12:52
Verwijderd
maar je woonde toch bij hem? hoe doe je dat nu dan?
Met citaat reageren
Oud 23-04-2004, 13:05
Verwijderd
Citaat:
maria schreef op 23-04-2004 @ 13:52 :
maar je woonde toch bij hem? hoe doe je dat nu dan?
Dat vraag ik me nu ook af!
Met citaat reageren
Oud 23-04-2004, 13:12
chantyyy
chantyyy is offline
Citaat:
Lean schreef op 23-04-2004 @ 14:05 :
Dat vraag ik me nu ook af!
ga bij me nicht wonen en wil heel graag met hem verder maar hij wilt niet meer dus de enigste optie vergeten he
Met citaat reageren
Oud 23-04-2004, 13:23
Basia
Basia is offline
Citaat:
chantyyy schreef op 23-04-2004 @ 14:12 :
ga bij me nicht wonen en wil heel graag met hem verder maar hij wilt niet meer dus de enigste optie vergeten he
je hebt toch een kind samen met m of niet ?
Oud 23-04-2004, 13:25
chantyyy
chantyyy is offline
Citaat:
Basia schreef op 23-04-2004 @ 14:23 :
je hebt toch een kind samen met m of niet ?
jah
Met citaat reageren
Oud 23-04-2004, 14:05
Boeing 747-400
Boeing 747-400 is offline
Je bent 15 jaar, woont samen, en je hebt al een kind? Jeetje Dat moet dan behoorlijk erg zijn als de relatie nu stopt. Ik zou niet weten hoe je hem het beste kan vergeten. Mijn eerste reactie zou zijn: Even een tijdje geen contact meer. Maar dat lijkt me nu niet zo'n goed idee, aangezien jullie samen een kind hebben, en hij jullie kindje natuurlijk ook nog graag wil zien. Bovendien zullen jullie daar samen besluiten over moeten maken.

Misschien is het een goed idee om afleiding te zoeken in het doen van leuke dingen met anderen. Ga eens stappen met die nicht van je, of doe eens iets anders leuks met vriendinnen!
Met citaat reageren
Oud 23-04-2004, 14:15
Ceiridwen
Ceiridwen is offline
Ik zou idd zeggen: geen contact meer met hem hebben. Bij mij werkt dat in ieder geval het best.

Maar als je al een kindje met hem hebt wordt het een stuk lastiger natuurlijk. Sorry, ik kan er verders niets nuttigs op zeggen...
Oud 23-04-2004, 14:42
duivelaartje
duivelaartje is offline
Waarom is het uitgegaan dan? (Sorry voor de persoonlijke vraag )

Ik vind hem nogal stom. Hij heeft een kind met je.
Met citaat reageren
Oud 23-04-2004, 15:45
Verwijderd
Citaat:
duivelaartje schreef op 23-04-2004 @ 15:42 :

Hoezo vind je hem stom? Misschien is zij wel heel iritant.. Aangezien ze ook al niet meer thuis woont en geen contact meer met haar ouders heeft. Zoiets kun je niet zeggen, vind ik.

Dus je vind als een man en vrouw een kind krijgen en ze gaan scheiden ook de man stom, maakt niet uit wat de reden van het scheiden is? Want dit is ongeveer hetzelfde.

En op je 15de een serieuze relatie aan gaan, werkt vaak niet. (er zijn uitzonderingen, voordat er iemand door over begint). Dus sta er niet raar van te kijken dat het uit is.

Verder zou ik super veel tijd in je kindje steken, zodat ze toch een gelukkig leventje krijgt. Dat is belangrijker dan de hele tijd aan je ex te denken.
Met citaat reageren
Oud 23-04-2004, 15:49
ironflower
ironflower is offline
Ik zou duidelijk met hem afspreken hoe hij met jullie kindje om wil blijven gaan, wanneer/hoevaak hij hem wilt zien.
Dat dat daar geen vervelende situaties over kunnen ontstaan.

En ik geloof ook dat je dit jaar examen ging doen? Dat is dan meteen een mooie afleiding om hem te vergeten.
Ga gewoon leren en ontspan af en toe lekker door te gaan wandelen met je kindje.
Oud 23-04-2004, 15:52
chantyyy
chantyyy is offline
Citaat:
duivelaartje schreef op 23-04-2004 @ 15:42 :

het ligt niet aan mij ofzo maar hij heeft er geen zin meer in ben net terug was bij hem ff geweest en hij heeft er ook echt moeilijk mee. en tot woensdag nemen we geen contact op
Met citaat reageren
Oud 23-04-2004, 16:00
x-Jola-x
x-Jola-x is offline
wat een raar verhaal....

maar iig... tjah vergeet hem, iets nuttigers kan ik niet zeggen, meer kan je nie doen.. maja met een kind
Oud 23-04-2004, 16:42
chantyyy
chantyyy is offline
Citaat:
ironflower schreef op 23-04-2004 @ 16:49 :
Ik zou duidelijk met hem afspreken hoe hij met jullie kindje om wil blijven gaan, wanneer/hoevaak hij hem wilt zien.
Dat dat daar geen vervelende situaties over kunnen ontstaan.

En ik geloof ook dat je dit jaar examen ging doen? Dat is dan meteen een mooie afleiding om hem te vergeten.
Ga gewoon leren en ontspan af en toe lekker door te gaan wandelen met je kindje.
ben ik ook van plan jah en heb nu gelukkig nog meer aandacht voor die kleine maar iemand waar je van houd vergeet je niet zo snel maar krijg gelukkig veel steun
Met citaat reageren
Oud 23-04-2004, 16:43
duivelaartje
duivelaartje is offline
Citaat:
Lean schreef op 23-04-2004 @ 16:45 :
Hoezo vind je hem stom? Misschien is zij wel heel iritant.. Aangezien ze ook al niet meer thuis woont en geen contact meer met haar ouders heeft. Zoiets kun je niet zeggen, vind ik.

Dus je vind als een man en vrouw een kind krijgen en ze gaan scheiden ook de man stom, maakt niet uit wat de reden van het scheiden is? Want dit is ongeveer hetzelfde.

En op je 15de een serieuze relatie aan gaan, werkt vaak niet. (er zijn uitzonderingen, voordat er iemand door over begint). Dus sta er niet raar van te kijken dat het uit is.

Verder zou ik super veel tijd in je kindje steken, zodat ze toch een gelukkig leventje krijgt. Dat is belangrijker dan de hele tijd aan je ex te denken.
Nou, ik vind hem redelijk stom, dat kind is nog jong. Heeft zo geen goede opvoeding. Een hele jonge moeder die op haar 15 al niet meer thuis woont, geen vader die haar de eerste jaartjes heeft kunnen opvoeden....
Met citaat reageren
Oud 23-04-2004, 18:15
Gaea
Gaea is offline
Citaat:
duivelaartje schreef op 23-04-2004 @ 17:43 :
Nou, ik vind hem redelijk stom, dat kind is nog jong. Heeft zo geen goede opvoeding. Een hele jonge moeder die op haar 15 al niet meer thuis woont, geen vader die haar de eerste jaartjes heeft kunnen opvoeden....
Ik vind niet dat je over hem kan oordelen als je niet hele hele verhaal kent
Met citaat reageren
Oud 23-04-2004, 20:52
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Je hebt een kind met hem! Dan kún je hem niet vergeten. En waarom zijn jullie uit elkaar?

Edit: laat maar, ik lees t net.

Laatst gewijzigd op 23-04-2004 om 20:55.
Met citaat reageren
Oud 23-04-2004, 22:51
Qimm
Qimm is offline
ik heb nogal moeite om dit te geloven eigenlijk...
Oud 24-04-2004, 09:48
Some
Some is offline
Citaat:
Qimm schreef op 23-04-2004 @ 23:51 :
Goh ging al aan mezelf twijfelen...
Met citaat reageren
Oud 24-04-2004, 09:58
snootie
snootie is offline
Citaat:
Qimm schreef op 23-04-2004 @ 23:51 :

ik ook
Oud 24-04-2004, 10:05
duivelaartje
duivelaartje is offline
Nee, oke, dat kan natuurlijk ook.

Laat maar...

Laatst gewijzigd op 02-09-2007 om 12:14.
Met citaat reageren
Oud 24-04-2004, 10:08
Verwijderd
Hij had er geen zin meer in? Dat slaat toch nergens op? Ja, nu hebben we een kind, en leuk allemaal enzo, maar ik heb er geen zin meer in. Dat gaat toch zomaar niet. Het kind is ook van hem, dus daar zal hij de consequenties van moeten inzien. Ik zou eerst eens proberen een redelijk gesprek met hem te voeren als jullie beiden wat afgekoeld zijn enzo. En vraag hem dan naar een preciezere reden, want geen zin meer hebben vind ik een kutreden.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten