Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Denk je nou echt dat je op deze topic veel reacties krijgt? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() zulke leuke liedjes, knappe kerel en hij is nog turks ook ![]() zullen we een fanclub oprichten? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Maar het zou verboden moeten worden dat er niet zo'n topic is tegen dit soort posts. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Wat voor een lompe topic is dit eigenlijk?
Zover ik het heb begrepen kunnen alleen Turken hier discussiëren over de desbetreffende Turkse serie, simpelweg omdat het niet in Nederland wordt uitgezonden. Hallo! we zitten hier niet op een Turkse forum, wat als elke bevolkingsgroep hier een topicje zou openen over een serie die in hun land wordt uitgezonden en niet in Nederland, wat heeft dat dan voor zin? is het niet een beetje racistisch om anderen uit te sluiten? Kom nou! Toevallig ken ik die serie wel waar dat kind TaRkAn_lOvEr het over heeft, heb het een keer toevallig gezien toen mijn moeder er met haar vriendinnen naar keek. Nou, ik moest er bijna van kotsen, slecht acteerwerk, een walgelijk hersenloos script en ongelofelijk veel genreclichès. De laatste tijd zenden Turkse zenders sowieso alleen maar troep series uit, met Kinali Kar als dieptepunt. Heb sinds Süper Baba geen degelijke serie gezien op een van de Turkse zenders. Triest, erg triest. Anyway, ik stel een vette slotje voor.
||
Citaat:
9 van de 10 users hier zijn Nederlander kind. Hier hoort iedereen mee te kunnen praten over een serie, film of radio programma. Denk voortaan eerst een beetje na voordat je een topic opent.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde a la 'tiswah' T_ID | 500 | 09-10-2006 08:07 | |
De Kantine |
Turks of Grieks...? nati | 2 | 31-05-2006 18:07 | |
De Kantine |
waar ben jij verslaafd aan?! rare kwast | 90 | 05-01-2006 22:18 | |
Films, TV & Radio |
Turkse films op Ned 3 Rohit | 6 | 22-10-2005 13:47 | |
Films, TV & Radio |
De irritante dingen die tv-zenders doen! Mark Almighty | 50 | 13-06-2004 21:28 | |
Liefde & Relatie |
Stelling: 'aardige' jongens zijn inferieur. Verwijderd | 55 | 10-06-2002 00:34 |