Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
http://frontpage.fok.nl/news.fok?id=18030
Ja verschrikkelijk nieuws ik ben best geschokt ![]() mijn deelneming ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
LISA 'LEFT EYE' LOPES OVERLEDEN
26 april 2002 - Afgelopen nacht is Lisa 'Left Eye' Lopes op 30-jarige leeftijd om het leven gekomen bij een auto-ongeluk. Het TLC-lid was op vakantie in Honduras alwaar het ongeluk gebeurde. In de auto zaten zeven andere personen. Geen van hen raakte gewond. Lopes had net een soloalbum uitgebracht. Met TLC had ze hits met o.a. 'Waterfalls', 'Creep' en 'No Scrubs'. www.tmf.com echt kut ![]() daag |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Offtopic: en ja er gaan meer mensen dood, maar voor de fans is dit natuurlijk wel erg. Ik irriteer me altijd mateloos aan argumenten zoals er 'sterven wel meer mensen op de wereld' Jah doh. Maar betekent dat dat je helemaal niks meer mag zeggen erover? Bovendien, zie jij hier iemand ineen storten of iets dergelijks? neen, men vindt het alleen jammer. Punt. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Ja, kzag ut gister ook op ut nieuws tegelijk met dat van die duitse school.. Vinnut echt zo vaag hoe dit me dan ook weer xtra aan kan grijpen net als dood van Aaliyah, komt denk ik omdat die persoon dan zo overduidelijk een naam en gezicht heeft enzow.. En ook als je bedenkt dat ze jarenlang depressief was geweest en dood wou, en nu had ze eindelijk alles weer op een rijtje en wou weer, gaat ze alsnog dood
![]() Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
>> Tupac - betterdayz << Het nieuwe album komt eraan!!!! styles J | 257 | 13-12-2002 18:37 |