Advertentie | |
|
![]() |
|
k heb nog een vraag, welke class is het leukste als je een beetje uitdaging wil? k had een lvl 73 amazon voor single/lan maar dat was te makkelijk, sorceres is ook te makkelijk .......
Iemand tips?
||
Citaat:
want tot 75 ben je zooo snel
||
Citaat:
|||
Citaat:
ike heb beide origineel en ben blij met 1.10../ eindelijk al die klote cheaters en dupe items eruit Citaat:
en dat je barb kut is.. tjah als ze wat aan die skills points gaan sleutelen loop je dat risico.. 2 patches terug had ik een amazon wat met piercing arrow en guided ERG effectief was.. na patch ook niet meer
||
Citaat:
O wacht, je maphack werkt niet meer, je hexes zijn weg en je moet weer eens echt moeite doen om het spel te spelen? ALles met ja: Dan is het inderdaad een kutpatch Anders zul je voortaan synergies moeten gebruiken die veel meer builds mogelijk maken en de moeilijkheidsgraad bemoedigd de samenwerking. Het is tenminste eindelijk dat mensen je niet kapot schelden als je een lvl-req op je game hebt zitten en er wordt eindelijk op open ook semi-samengewerkt.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Maar de patch is wreed ![]() En voor algemeen(niet persoonlijk nemen als het niet voor je op toepassing is): Wanneer je een nieuwe char wil maken staat autmomatisch de optie ''Ladder'' aan. Vink die uit en het is een heel stuk makkelijker. |
![]() |
||
Citaat:
Ik heb nooit een maphack gebruikt. 1.10 zag er goed uit, omdat Cold Mastery van de sorc eindelijk eens effect zou hebben. Op het laatste moment hebben ze dat eruit gehaald. Mijn lvl84 sorc kon erg makkelijk door nightmare heen lopen... Zonder blikken of blozen.. Ga je naar Hell, dan kan je geeneens één ventje om krijgen. Dat het moeilijker wordt, ok, maar niet in een keer zoveel, zodat je met dat character eigenlijk niets meer kan doen. Dus ben ik maar met dat hele spel gestopt, geen zak meer aan.. Dus nogmaals, iemand die Diablo2 en LOD op CD wil kopen, met werkende key? Ik zal het niet meer spelen.
||
Citaat:
maar met ELKE patch werd er wel wat veranderd.. en dan zoog je char ook ineens,.. big deal.. begin je toch weer overnieuw? zo lang duurt het niet om op lvl 75 te komen.. ik heb zoveel chars naar de klote zien gaan door die patches.. maarja das voor mij geen rede om te stoppen.. overigens vond ik maphack niet zo erg.. maar pindlebot e.d. vind ik wel fout.. maphack doe je in princiepe niemand kwaad mee.. maar met pindle bot doe je nix en krijg je toch een hoop goede items.. waarom zou iemand een cd van jouw kopen met key jij schrijft key op en verkoopt key aan nog 10 man.. en wie zegt dat jij die key zelf later niet nog een keer gebruikt? bovendien kost d2+lod geen drol meer ![]()
||
Citaat:
En misschien moest je eens ophouden met zuipen als je iets probeert te schrijven ofzeau.
|
![]() |
dat spel wordt reteveel gespeeld online, ik noem het dan een waardige concurent van Counterstrike.
Ik had een lvl 95 necro, maar die is gedelete omdat ik warcraft nou eenmaal iets leuker vond. ben weer met necro begonnen lvl 71, heb hem net verwijderd trouwens, en ik heb al 3 hardcore characters om zeep geholpen lvl 47 barb lvl 36 pala en nog een lvl 21 barb ben nu 22 pala |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|||
Citaat:
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Ik ben nu mijn Paladin speelkunsten aan het ontwikkelen,
Heb er 1 van lvl 77 (kheb SP verneukt (blessed hammer is niet mijn ding) en een van 75, dies wel oké, Ik gebruik Zeal, Fanatic en Holy Shield, gaat wel goed.. ben nu proberen baal alleen aan te kunnen op NM.. is nog lastig met low resistance (nog 2 lvl's en dan kan ik mun +68 all res. circlet op doen) Verder zoek ik nog een armor, griswold + 76% MF is niet overweldigend.. ![]()
|
Verwijderd
|
Blessed hammer heb ik ff geprobeerd, maar ik kan dat klotemiken niet onder de knie krijgen
![]() Ben nu met me 3e trapsin bezig. 1 vorige is door een fout van mezelf dood gegaan en de ander door een regen van zo'n 15 fetish pijltjes op nm. Ook domme fout van mezelf dus, aangezien ik te snel liep ![]() Nooit gedacht dat ik met Fire Blast ooit 300-400 fire damage zou doen, en hijs pas lvl 10(plus boosted 6) ![]() Okey, wel dankzij maxed wake of fire en inferno ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Das andere koek.. ![]() ![]()
|
Verwijderd
|
Okey, mijn wake of inferno doet pas 1000-1100 fire damage. Maar je hebt tenminste geen minimum van 1
![]() Plus wake of fire van ruim 400 dam is dus 2000 fire dam voor 5 tegelijk en 10000 fire dam in een heel korte tijd ![]() Maar ik ben pas lvl 54, dus ik heb nog veel lvls voor fire blast. En death sentry geeft wake of inferno ook nog eens 10% per lvl ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Een sorc. sinds de nieuwe patch kan je denk ik het beste een Fire Sorc. maken, met Meteor en Fire ball, en natuurlijk moet je teleport hebben als skill, dies onmisbaar..
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
www.diabloii.net Daar hebben ze er wel wat info over. |
![]() |
|
|