![]() |
|
eerst de accounts:
Darksavior Ladder Main Account: TheDarkSavior Overige accounts: Chicop, TsengFire, TsengIce, TsengLight, TsengDark en DarkSavior_ Beeble Non-ladder main acc: shamanknight overige chars/mules/gekregen chars: broodijzer1, broodijzer2, hg-broodijzer, hgmule, reetaap, treds Mephi *Emph Emph-LightZon (rara wat is 't) Rvo-MFSorc (ice) Emph-Hammerdin (goh..) En nog wat mules. Non-Ladder SoftCore. Ymir WExBerzerker, scl en scnl. Gratis norm/nm/hellboosts @ladder ![]() Sketch Main acc: Yannickliem Ladder sc Allochtony Accounts Europe softcore ladder: Nom-Z Gele-Haas Nytewolf USeast, ladder Nytelove europe nytewolf Vlierefluiter europe, Non-ladder SnorkzII Wammus europe sc ladder nu-wammus nu-wammus_mule wammus_85 DR.Avalanche Ladder flinsenberg2 Rivanna Lvl 91 strafe ama Handige links Skillplanner Items Blocking calculator Formules nog meer formules socketing Builds+guides
Laatst gewijzigd op 29-04-2005 om 22:57. |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() die soj komt dan later wel ik zaterdagmiddag pas ![]() ![]() ik had haast vanochtend ![]() geadd @nytewolf, geadd
||
Citaat:
ehm, wat is een pwe? ![]() heeft zeker te maken met die diabloclone? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Is voor een anni. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik geef het free, kijk zelf maar wat je ermee doet. Het is in eigen belang. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
En nu weet ik nog steeds niet wat een pwe is ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik zal later nog eens kijken, kga nu even huiswerk maken. ![]() Veel succes. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() helaas, wij gaan zo (nu) uit eten, (moeder is jarig) en ik moet die hele lange post met uitleg nog lezen. maar ja, er komt wel weer een volgende keer, en dan ben ik er bij! (of niet) ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() maarja komt er vast nog wel eens 1 ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Daag @ mephi |
![]() |
||
Citaat:
jij ook veel plezier ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
graag gedaan ^^ |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() bron? Ik geloof er niks van, ddiablo3 is nooit wat over gezegd toch de laatste tijd? |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Fijne vakantie trouwens.
|
Verwijderd
|
Het lijkt erop dat Blizzard momenteel werkt aan het derde deel in haar hack and slash reeks Diablo. Een Diablo II fansite ontving namelijk een e-mail van een Tsjechische musicus wie beweerde onlangs de muziek voor Diablo III ingespeeld te hebben met een symphonie-orkest in Bratislava, Slowakije.
Opvallend is dat ook de muziek in Diablo II door dit orkest is opgenomen, wat zijn bewering vrij aannemelijk maakt. Mocht de Tsjech niet iets uit zijn duim gezogen heeft, dan zou dat betekenen dat Diablo III inmiddels al aardig vergevorderd is en dat we het spel allicht op de E3 zullen mogen verwelkomen. Bron |
![]() |
|
|