Advertentie | |
|
![]() |
|
Als je de flow toch perfect wilt houden (want hij is echt goed), raad ik aan:
en dansend van passie als een onvermoeid kind. ---> en dansend van passie; een onvermoeid kind. De laatste twee strofen lijken ook wat minder goed bedeeld (: De inhoud is mooi en goed weergegeven, het past goed bij de vorm die je gebruikt, fijn sensueel (niet Shakespearian toch ? Die heb ik vroeger ook een gemaakt namelijk - http://forum.scholieren.com/showthre...readid=409420, als je interesse hebt, desnoods post ik het) - mooie wending als je naar het tweede deel gaat. Het gevoel is wel bekend, ik heb het vroeger ook gehad. Ja leuk ! ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() Over die regels die je qoutte, het is allemaal vrij letterlijk bedoelt, daarom vind ik het zelf ook niet zo mooi. Met dat ik haar haren en lichaam nooit gezien heb terwijl ik haar wel elke dag zie, bedoel ik dat letterlijk, ze is een goede bekende, een moslim met hoofddoek, draagt ook geen strakke kleren waardoor je niet weet hoe ze gevormd is zegmaar ![]() De vergelijkingen zijn vooral dromen over hoe het zou kunnen zijn, alles is perfect in fantasie, daarom ook de enigzins overdreven vergelijkingen, ik probeer die perfectie duidelijk te maken. Daarnaast is het ook dubbelzinnig, Een kind heeft geen besef van de schoonheid van zijn onschuld, van een beeld krijg je geen liefde terug, en een nat schilderij verandert als je hem aanraakt. Bedankt voor de reacties ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
wow
![]() mensen die mij nog kennen ![]() iig, ik hang ook eeeeigenlijk niet meer rond hier, maar af en toe kan ik de verleiding niet weerstaan om toch even te kijken of er nog leuke dichters rondlopen (waarna ik vaak vrij teleurgesteld van me pc vandaan ren en in een donker hoekje ga huilen), maarehm, deze keer kon ik het niet laten om te reageren dus vandaar ![]() ![]() baaaaaai xD
||
Citaat:
Doen! ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() Maarreh, had je het in gedachten al zoals ik het uitlegde, of is het je nu duidelijker?
||
Citaat:
Het beeld dat opgeroepen wordt is zeker mooi, maar verder vind ik het niet echt geweldig.
||
Citaat:
![]() Hmm, ik zat er nog over te denken om die laatste twee strofen te herschrijven, maar zou dat nog nut hebben?
||
Citaat:
![]() Als je die laatste twee strofen wat ritmischer zou herschrijven zou het misschien wat prettiger doorlezen... Of misschien is er gewoon iets mis met mijn ritme-gevoel ![]()
||
Citaat:
Als je er nog even aan werkt kan dit best een heel goed gedicht worden! |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Tis trouwens niet per se slecht om na 2 strofes van een bepaald ritme over te stappen op een ander ritme. Het hoeft niet storend te zijn.
Maar ik denk ook dat je inspiratie bij de laatste 2 strofes een beetje weg was? Je schrijft ineens veel minder beeldend, en dat is misschien wel hetgene wat stoort. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
"In a world"........The Filmtopic Strikes Back Dinalfos | 495 | 01-02-2010 16:22 | |
De Kantine |
verdwijnende topics zijn saai zeg! 336-bis Verwijderd | 500 | 04-09-2008 15:55 | |
Verhalen & Gedichten |
POLL WEDSTRIJD XII - Pied de Poule CSN | 223 | 02-05-2006 10:56 | |
Verhalen & Gedichten |
Wie wint de verhalenwedstrijd? Verwijderd | 160 | 28-03-2006 11:53 | |
Muziek |
You have been Scholieren.com'd! HenkMul | 17 | 07-03-2005 21:58 | |
Liefde & Relatie |
Heb ik nou een relatie? groovy | 212 | 04-01-2005 10:22 |