Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En 'ligt het niet aan het volk, maar aan hun manieren'...euh...is manieren niet een 'onderdeel' van het volk...? Of bedoel je de manieren van 'jezelf'? (Wat ik dus sowieso onzin vind.) Ik ben vorig jaar ook in Turkije geweest en ik vond het niet echt prettig...wij werden overal aangesproken, ze zaten steeds aan de kinderen, enz. Ik snap dat dat onderdeel is van de cultuur daar en als ze dat zelf niet erg vinden, prima, maar ik vind het niet prettig. En omdat ik niet verplicht in Turkije hoef te zijn, heb ik besloten voortaan een ander vakantieland op te zoeken: is iedereen tevreden. ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Heey hey, dat is echt pure onzin. Nouja..Pure. Lastig gevallen worden; kan je overal overkomen, dus zeker niet specifiek Turkije( Ik ben geen Turk hoor! ![]() En weetje, je moet het eigenlijk zo zien: Turkije is een land dat leeft van de MassaToerisme, en er alles aan doet om zoveel mogelijk ontucht wat een slechte naam geeft te voorkomen. Daarom zie je laatste ook veel meer politie agenten surveileren. Tenminste is dat mijn ervaring in Alanya en Kusadasi ![]() Voor het geval je gaat naar Turkije: Zoek zo min mogelijk de afgelegen plekken op; Met de gedachte: Eindelijk rust. Gewoon de drukte opzoeken (En letten op zakkenrollers natuurlijk ![]()
|
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Israelische vice-premier: Turkije moet bij EU hhendrikxx | 18 | 01-04-2010 17:58 | |
Uitbraak vogelgriep in Turkije Femme-Fatale | 35 | 11-01-2006 14:36 | |
Algemene schoolzaken |
[Enquete] Turkije Nyawa | 30 | 11-03-2005 14:18 | |
Turkije rijp voor onderhandelingen ^ | 129 | 26-10-2004 21:47 | |
[toetreding Turkije EU] Amnesty vreest dat Turkse voortgang stilvalt Gatara | 43 | 16-06-2004 11:43 |