Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Het geen wat Paul van Shark schreef, klopt idd, je moet uitkijken met wie je vertrouwd, maar als je zeker weet dat je haar kunt vertrouwen zou ik het zeker zeggen, het is niet iets waarmee je alleen rond moet/kunt lopen. Ik weet verder niet echt hoe je zoiets moet vertellen, want bij mij kwamen ze er, net als bij ~~Fantôme~~, achter door mn smoesjes, maar als je het zegt, zorg dat je igg alleen met d'r bent, zodat je niet gestoord kan worden en zo. Nja, iig veel succes/sterkte... Liefs, nijn *lekker nutteloos bericht ![]()
||
Citaat:
![]() was het onduidelijk.. of gewoon een slecht idee? anyway, je hoeft niet te doen wat ik zeg he? het was gewoon iets wat in me opkwam.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar ik kan het weer eens fout hebben natuurlijk ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Het is voor mij 'normaal' geworden dat ik het deed/doe en daardoor is het voor mij niet vreemd meer dat ik het er dan ook wel eens over heb met de mensen die het al weten en mensen die ik vertrouw die het nog niet weten mogen het dus ook gewoon weten. Dus stiekem misschien ook wel goed dat je er niet zo gemakkelijk over praat....
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
Dan heb je er iig nog een paar dagen de tijd voor om erover na te denken wat je doet. Sta wel stil bij de gevolgen ed.
In fancy stond laatst een goed artikel erover. Misschien goed om dat eens te lezen, dan weet je ook hoe anderen erover denken. http://www.scholieren.com/~sandra/de...nde_engel.html
||
Citaat:
Bovendien, laten we het eens omkeren...als je vriendin in jouw schoenen stond...zou jij het dan egoistisch van haar vinden als ze met haar problemen bij jou kwam? Edit: spelfoutje Laatst gewijzigd op 30-04-2004 om 13:51. |
![]() |
||
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Aan vriendinnen vertellen? RoosjeKahlan | 46 | 06-06-2005 01:36 | |
Liefde & Relatie |
hoe vertel je je geliefde het moeilijkste uit je hele leven? Verwijderd | 8 | 21-03-2004 13:54 | |
Psychologie |
Moet ik deze dingen vertellen? ~~dolce~~ | 37 | 22-12-2003 16:00 | |
Psychologie |
Hoe er mee om gaan ?? , Vertellen of Verzwijgen ?? NoName | 6 | 01-08-2003 22:16 | |
Psychologie |
kan iemand me vertellen wat ik fout deed? luk@z | 14 | 07-12-2002 22:30 | |
Verhalen & Gedichten |
Als ik je wat vertel... Eend | 2 | 26-09-2001 17:45 |