![]() |
||
![]() |
Citaat:
Lijkt me walgelijk, om te doen, als man. ![]() Zie er echt niet het geile van in om zoiets te doen. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ja, het lijkt 'r wel op ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
En van die kleffe mosselprut in mn gezicht ga ik waarschijnlijk kokhalzen |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Het is iets psychologisch, en ik geloof absoluut niet dat het met een machtsverhouding ofzo te maken heeft, het is net zo iets als dat 't geil is in haar mond te komen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ik kan ook niet uitleggen waarom ik over borsten, billen, buiken klaarkomen erg geil vind.. maar ik vind 't wel.. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Niet? Over haar gezicht klaarkomen, voelt voor de ontvanger hetzelfde als wat lauw-warme mayo over je gezicht krijgen. Niet bepaald opwindend. Het enige stimulerende zou kunnen zijn om te zien hoe *hij* dat vreselijk geil vind. Maar waarom hij dat zo geil vind, ben ik nog steeds niet achter...
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
is zelfs wel geil
||
Citaat:
Als het warm is is het juist het lekkerst, zo'n serie warme zachte fledders over je gezicht. Als het afkoelt is het wat minder, brrr. Ik ben dan ook zo blind als een mol dat ik hem wel op maximaal 20 centimeter afstand moet bekijken, anders zie ik het niet scherp genoeg, en je wilt als zuigmeisje toch wel zien hoe-ie spuit! (In mijn mond is ook sexy, vooral als hij flink gespaard heeft en het echt met een noodgang in stralen tegen mijn tong aansproeit. Waarom een bepaald iemand een bepaalde sexuele handeling of setting opwindend is, is een kwestie van smaak, hoe sexueel vrij je je voelt en hoe je relatie is. Ik vind pijpen leuk, gedeeltelijk omdat ik weet hoe ontzettend hij ervan geniet, en gedeeltelijk omdat ik dat een kick vind, dat ik het dus goed kan, dat ik hem dat kan geven, dat ik die stralen er toch maar mooi uitpomp, het is ook een machtskick, ha! en of hij nou in mijn mond, over mijn gezicht of over mijn borsten klaarkomt, dat maakt me niets uit. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Het lijkt mij in ieder geval supergeil! ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Beleidszaken |
Onduidelijkheid omtrent de definitie van beledigingen en de toegestane vocabulaire. Verwijderd | 392 | 04-04-2011 16:19 | |
De Kantine |
Tribute to Quiana: Control C en ook Control V hasseltboy | 500 | 28-07-2005 22:58 | |
Games |
Doom iii TAFKAB | 500 | 03-09-2004 18:41 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Gezichts transplantatie mogelijk! TAFKAB | 17 | 03-12-2002 16:20 | |
Muziek |
weten jullie soms een beestige zin uit een of ander lied ? ally | 75 | 11-07-2002 14:09 | |
Seksualiteit |
Ongelukjes tijdens ejaculatie... carla-tje | 34 | 02-06-2002 18:49 |