![]() |
||
Citaat:
Schrijft ze het maar niet in haar dagboek voor de verandering. Ja, die ouders zijn wel lekker conservatief.. maar hoe oud is dat meisje dan? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ik bedoel dat vertelde ik mijn ouders ook niet toen ik er mee begon |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik wist niet dat het zo erg was... Wel fijn dat ze toch aan de pil moet, goedgelovige ouders zijn fijn ![]() Mja, mijn moeder vond het allemaal juist heel spannend. Ze vroeg telkens hoe het ging enzo ![]() Hmm, ik snap ouders die het verbieden beter dan ouders die het aanmoedigen.. maar ik hoop dat ik er later, als ik kinderen heb dus, er tussenin kan zitten en goed advies kan geven... Als iemand er klaar voor is, gebeurd het toch, dan in het geheim... en tja, liever een goed voorgelicht iemand die het niet sneaky doet, dan iemand die niet fatsoenlijk is voor gelicht, het doet en zwanger raakt. Mja, misschien moet ze met haar ouders praten... of tot haar 18de het geheim doen... |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Dat moet ze toch zelf weten, ze is hopelijk zelf verstandig genoeg om te weten wanneer ze er aan moet beginnen. Verbieden heeft geen nut, dan gaat ze het toch stiekem doen, en dat is veel gevaarlijker dan als je het gewoon toestaat en goede seksuele voorlichting geeft. Zij verbiedt haar ouders toch ook niet om seks te hebben? En iemands dagboek lezen hoort al helemaal niet, dat is inbreuk op privacy. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Mijn ouders hebben het bij mij goed gedaan; ik mocht eigenlijk alles, maar dééd niet alles, omdat ik wist waar mijn grenzen lagen... Ik moet ze nog maar eens vragen hoe ze dat voor elkaar hebben gekregen ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
werkt echt averechts om dit zo aan te pakken... maar goed dat zullen ze waaarschijnlijk niet begrijpen... |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
ze in Amerika een stuk minder vrij over seks denken. Daar is teenage-sex een groot taboe, het is zelfs verboden in sommige staten. Er zit wel iets in, in die zin dat er tegenwoordig in veel landen wel erg jong met sex begonnen wordt.Iedereen wil het zo snel mogelijk achter de rug hebben! ![]() En ook alzouden ouders het erg graag willen, sex heeft je kind toch wel als hij/zij het wil... Dus het verbeiden heeft geen zin!
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Presidentsverkiezingen Verenigde Staten 2012 Martiño | 262 | 06-11-2012 17:00 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Broer en zus willen legale seksrelatie Love & Peace | 130 | 08-03-2007 11:16 | |
Liefde & Relatie |
niet bij mekaar mogen slapen.. In een 1,5 jaar durende relatie BleuEyes | 140 | 07-08-2005 17:45 | |
Liefde & Relatie |
slapen bij je vriendje analese | 193 | 20-04-2005 19:35 | |
Liefde & Relatie |
Slapen bij vriendje Amelienne | 76 | 02-03-2005 08:15 | |
Drugs & Alcohol |
Drankverbod onder de 16-jaar Buzzzfuzzz.vs | 51 | 15-08-2002 10:51 |