Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-04-2004, 15:35
GinaGina
GinaGina is offline
ik heb 2 jaar een relatie gehad het is nu 2 weekjes uit en ik heb nu een beetje gevoelens voor een andere jongen, denken jullie da het te snel is? ik heb er wel vrede mee dat het uit is met me ex maar ik hou nog wel van hem ( het komt niet meer goed tussen ons) zal ik voor die ander gaan of wachten????
Oud 30-04-2004, 15:47
Fortisi
Fortisi is offline
Hangt er vanaf hoe serieus je gevoelens zijn, als je echt een serieuze relatie met die andere jongen wilt zou ik als ik jou was nog even wachten, is het gewoon voor de lol (rebound-guy) gewoon doen

Tenmniste, dat zou ík doen.
Oud 30-04-2004, 16:23
Stitch
Stitch is offline
ik denk niet dat wij dat voor jou kunnen bepalen/zeggen...wij weten niet wat jij voelt...als je echt gek op die jongen aan het worden bent...waarom dan niet? je moet lekker doen waar je zelf zin in hebt en goed naar je gevoel luisteren.
Met citaat reageren
Oud 30-04-2004, 16:28
x-ViXeN-x
x-ViXeN-x is offline
Als ik jou was zou ik lekker met die jongen gaan waar je gevoelens voor hebt, je kunt je gevoelens toch niet negeren dan worden ze alleen maar erger. Succes ermee
Oud 30-04-2004, 16:43
luchtballon
luchtballon is offline
Je kunt je gevoelens toch niet negeren, en als je het zelf okee vind zou ik het wel doen. Het kan best zijn dat je er later achter komt dat het maar een 'overheenkom vriendje' was omdat je de aandacht van een vriend mistte, maar daar kom je dan wel weer achter.
Tenzij je zeker wilt zijn van een serieuze relatie zoals fortsi al zei, dan zou ik ook nog even wachten
Met citaat reageren
Oud 01-05-2004, 10:20
ilse
ilse is offline
kijk uit dat je niet de gevoelend voor je ex met die nieuwe jongen door de war haalt.. dat je zo graag weer bij iemand wil zijn...!
Oud 01-05-2004, 10:24
Coral
Coral is offline
Ikzelf zou denken dat je gewoon iemand om je heen mist (en dat is niet gek na 2 jaar relatie). Als ik jou was zou ik mn gevoelens voor die jongen op een rijtje zetten. Je zegt dat je nog van je ex houdt. Dat is geen goede basis voor een nieuwe relatie. Ik zou dus zeggen: wachten. Maarjah, als je echt heel erg verliefd bent, dan is dat natuurlijk makkelijker gezegd dan gedaan.
Oud 01-05-2004, 10:46
Verwijderd
Ik vind het erg snel klinken. Een vriend van mijn vriend had dit ook, het was uit na 2 jaar en na 2 weken had hij een nieuwe vriendin. Ik snapte dit echt niet, maar het gaat wel goed tussen die 2 nu. Het kan dus gewoon goed gaan. Wel denk ik dat je goed na moet denken of je die jongen wel echt leuk vindt, of het gewoon een ''vervanging'' is voor je oude vriend. Want dat denk ik dan snel bij zo'n verhaal (en dat kan ik me zelfs goed voorstellen hoor).

Het kan natuurlijk ook dat je andere relatie al een hele tijd niet meer echt lekker liep, en dat het ''echte'' van de relatie er al af was. Hierdoor kan het natuurlijk wel dat je gewoon verliefd wordt op een andere jongen. (nou ja beetje lastig wat ik bedoel).

Een echt goed advies kan ik je eigenlijk niet geven
Met citaat reageren
Oud 01-05-2004, 10:48
Elmoo
Elmoo is offline
Het kan eigenlijk twee kanten op gaan...
Als het net uit is kun je in de knoop komen met je eigen gevoelens en daardoor te snel weer een andere vriend nemen om niet meer zo alleen te zijn.
Het kan ook zo zijn dat je gewoon erg goed met je gevoelens om kunt gaan en na twee weken over je ex heen bent. En weer toe bent aan een nieuwe relatie.
Het is lastig om te bepalen welke kant je op gaat of bent gegaan. Dit moet je echt voor jezelf bepalen. Sterkte
Oud 01-05-2004, 12:34
lieve
lieve is offline
Het is uit, en je bent zeker dat het niet meer goed komt. En je denkt dat die ander wel een persoon is waar je iets mee zou kunnen uitbouwen. Maar je moet idd wel zeker zijn dat hij niet dient ter vervanging van je ex-vriend. Want anders zou het je wel zuur kunnen opbreken.
Ik zou ervoor gaan. Want als je je ex met een ander ziet zou jij kunnen beginnen vloeken omdat jij een kans hebt laten liggen!

Gewoon doen meisje!!!!
Oud 02-05-2004, 09:42
GinaGina
GinaGina is offline
bedankt voor al de lieve reacties en mevrouwM ik snapte wat je bedoelt hoor
xxx
Oud 02-05-2004, 09:46
Stefanie
Stefanie is offline
Je bent nog jong, dus waarom zou je wachten... Maak er gewoon wat leuks van, al is het maar tijdelijk...
Met citaat reageren
Oud 02-05-2004, 10:48
gekke
gekke is offline
ik had ook een ralatie van 2 jaar en toen het uit ging ook vet snel een nieuw vriendje, maar daar ben ik nu wel echt super blij mee en super verlief op. ik zou het zo weer doen
Reageren

Regels voor berichten