Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() op school hebben we iets wat superlatives heet, en dan heb je dingen zoals "best ass" en "nicest smile" en "most likely to be on jerry springer" ik won 'biggest drama- queen'... ![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
En dan zeg je "nou, dan niet. Ik hoef het niet meer te weten ook!" En dan komt er een verhaal waar je minstens een uur naar moet luisteren. ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() en vooral jaloezie, zooo irritant is dat.. maar op het moment zelf ben je dan zo geirriteerd ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() Gelukkig duren dit soort activiteiten bij mij geen week!
||
Citaat:
![]() ![]()
|
Nee ik niet. Ik heb nu 7 maanden met mijn vriend en ik ben nog nooit boos geweest eigenlijk.
Één keer heb ik te lang gewacht met iets vertellen wat me dwars zat en dat heeft voor de (on-)nodige tranen gezorgd, maar ik wordt eerder stil dan dat ik ontplof. We hebben gewoon rustig gepraat.. |
![]() |
|
![]() |
umh, dumpen omdat ze een weekje chaggie iz?? Natuurlijk is t egt geen pretje, maar ze kan wel ergens meezitten en meestal is dat na een week wel over...als ze na anderhalve week nog chaggie is, jah dan zit er iets niet goed..maar als je om haar geeft dump je haar toch niet omdat ze zich een week lang kut voelt...
(maar dat is natuurlijk mijn mening....) zelf ben k btw niet echt een dramaqueen. Kan soms wel wat bot reageren, maar k maak nooit drama's van... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik wil graag even luisteren hoor, maar zeg het dan meteen. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik kan in principe wel om alles jaloers worden. Zelfs op levenloze objecten ofzo. Maar dan niet per definitie vijandig jaloers (dat is meer aan mannen toebedeeld, geloof ik ![]() ![]() Ik zelf vind jaloezie niet zo erg. ![]()
|
![]() |
Ik heb nog nooit ruzie gehad met m'n vriend. We zijn allebei nogal makkelijk en maken niet snel ergens een probleem van. M'n vriend heeft me in vijf maanden 2 keer zien huilen. Dat was toen ik een heel slecht cijfer had terwijl ik heel goed geleerd had en toen ik een vriendin me liet stikken.
|
![]() |
|
![]() |
mwahhh dramaqueen nee dat ben k niet....maar soms (hihi) als me echt iets dwarszit dan ga ik dat eerst een week voor mezelf goedpraten, dan proberen gewoon neit op te letten, dan gewoon nog 10x zoveel aan ergeren en dan hoeft ie maar ietsepietje te zeggen en dan kan ik ook wel eens BOEM zeggen jah...MAAAAR
1. dat is wel best wel snel weer goed....ben heel slecht in ruzie maken hij in boos zijn (goeie combi he) 2. Bij jongens is dat soms ook echt de allesbeste manier om eens wat uit te praten want jongens zeggen toch ook HELEMAAL GEEN FUCK--> wat ze willen, wat ze irritant vinden, of ze t ergens mee eens zijn (jaaaa kom maar kommaar kom maar...reacties please...) dus das misschien ook wel nuttig... 3. na n ruzie knuffelen enzo feels so damn good!! |
![]() |
|
Ik ben niet echt een drama-queen. Ik ben zeer 'low-maintenance' en zeik over weinig dingen. Het enige waar ik over zou kúnnen zeiken is het aandeel gespreksstof. Als dát op is, zal ik wel beginnen te zeuren of er misschien iets mis is in die 'relatie'.
Tja. Maar goed, het feit dat ik weinig te zeuren heb, komt waarschijnlijk omdat ik alleen mensen 'toelaat' als ze door mijn eisenlijst heen zijn. Kijk daarom zeik ik ook zoveel over mijn 'gewone vriendinnen' die voldoen niet aan de eisen. De jongens die ik leuk vind overigens altijd wel. Nou goed, altijd, wat is altijd. Ik heb er in m'n leven in totaal 2 leuk gevonden. Wat wil je. Ik ben jong, heb de wereld voor me. Samen met mijn check-list.
|
Verwijderd
|
Och, ik ben helemaal niet erg. ik zeur niet te veel en ik ben ook niet vaak boos op m'n vriend, hij heeft me nog maar 2 keer zien huilen sinds hij me kent dus de drama valt allemaal wel mee
![]() Ik kan hem het leven wel af en toe onmogelijk maken, dan gaat het meestal om een aantal dingen die zich ophopen, en hij denkt dat ik me dan zo druk maak over 1 dingetje... Afgelopen week vierden wij onze "1-jaar-samen", en ik heb hem dus een mooi shirt gegeven voor het fietsen, dat shirt heeft z'n broer dus gejat , hij liep er gewoon mee rond, en dat vind ik belachelijk.. mn vriend had het nog niet eens gedragen.. hij vond het zelf ook niet leuk. Nou goed, gisteravond belde m'n vriend me dus op,hij wou een avondwandeling maken... dus dat doen we.. ik was daarna bekaf en wou een bad nemen, ( met hem ) dus ik zet alles klaar.. kaarsjes e.d en ga lekker liggen, komt hij naar binnen, gaat ff zitten, en zegt... oh als je privacy wilt kan ik wel weggaan hoor, dus looptie de deur weer uit. Zo erg is dat niet maar ik met m'n sjaggereinige kop had wel zoeits van "nou... ![]() Daarna zaten wij lekker tv te kijken komt z'n broer thuis (alweer met dat, shirt aan.. waar ik veelgeld aan uit gegeven heb ![]() En toen moest ik gezeik aan horen van zijn broer dat hij een waarschuwing heeft gekregen van mijn moeder (mijn rviend en z'n broer wonen in een appartement wat mijn ouders bezitten, dus zij heeft hem, en terrecht, een waarschuwing gegeven dat hij te veel lawaai maakt en hij zeikt er maar over door tegen mij.) niet leuk, en hij is noggal arrogant en ik mag hem al niet zo en bluh ![]() Nou goed.. aan het eind van de avond was ik dus echt in een pissige bui en m'n vriend snapt d'r natuurlijk weer geen flikker van. Ik vind eigenlijk niet dat ik erg overdreven reageerde maar ik had natuurlijk ook gewoon kunnen zeggen wat er mis was. Inplaats daarvan had ik dus een lekkere dwarse bui, en zit daar met een zwarte kop voor me uit te staren en m'n vriend die snapt dan niet dat er iets mis is en wat het dan zou kunnen zijn, en ik verwacht dat het het zomaar aan m'n gezicht af kan lezen. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
maar goed, als ik echt serieus zeur en iets te zeggen heb dan boeit het me niet wat de mensen om me heen ervan denken, dan vind ik het aleen maar belangrijk dat de persoon naar wie het gericht is het hoort. het beeld die andere mensen van me hebben boeit me niet zo, dus ik heb er nooit problemen mee ofzo al zet ik andere mensen dan wel weer voor schut
|
![]() |
Ik kan soms blijven piekeren over kleine dingetjes, zoals dat ik bijvoorbeeld niet weet wat de planning gaat zijn voor een vrije zondag van ons beiden. Ik wil die het liefst dan niet vertellen aan mijn vriend, omdat hij zich er niet druk om hoeft te maken en omdat ik het stom vind dat ik me er druk om maak.
Maar als er genoeg kleine dingetjes zijn waar ik over pieker, dan kan de bom barsten en dan ben ik een halve avond chagrijnig enzo. Als mijn vriend dan door blijft vragen wat er aan de hand is, kan ik erg lullig en bot uit de hoek komen, tot ik er weer spijt van krijg, en dan komt er soms een huilbui aan te pas... Ben ik nu een drama queen? ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
|
Ik denk dat ik er ook wel eentje ben. Maar dan niet iemand die dat in het openbaar doet, en ook niet iemand die dat dan per se schreeuwend doet. Ik ben nogal gauw geërgerd, als dat om een klein dingetje is dan wordt ik meestal gewoon heel stil. Als het om een iets groter probleem gaat blijf ik ook nog een flinke tijd chagrijnig (mijn vriend kan er dus ab-so-luut niet tegen als ik zo stil en chagrijnig ben, dus dan komen we in het volgende stadium), als hij iets zegt of doet wat ik gewoon onredelijk vind, dan zal hij dat weten ook! Dan ga ik net zolang door totdat ik denk dat hij de boodschap begrepen heeft. En zo ga ik ook weleens te ver, wat dan weer een vervelende situatie voor ons beiden geeft.
Hij is niet zo, als ik flink aan het zeuren ben zegt hij vaak niet zoveel terug (terwijl ik als het andersom zou zijn dáár al geïrriteerd over zou zijn geweest). Daar kan ik dan niet tegen, want ik wil graag een reactie op mijn betoog: anders heb ik nog het gevoel dat het voor niks is geweest. Dus dan ga ik nog even 'lekker' door! Wat iemand hierboven zei over dat mannen zo weinig hun mening en visie geven over iets, daar ben ik het dus wel mee eens in mijn geval... Het zou fijn zijn als hij dat wel deed, want dan konden we er nog een boeiend gesprek over voeren. Hij kan daarentegen, áls ik tever ben gegaan of hem heb gekwetst op wat voor manier dan ook, ook een echte drama king zijn! Als hij overstuur is begint hij helemaal te shaken en komen de traantjes ook. Ik heb hem zodoende al vrij vaak zien/horen (aan de telefoon) huilen en hij mij ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
And SAAAAAAAAI will always love you! #1644 fizzle-fluffy | 500 | 15-04-2012 14:59 | |
Wegwijzen & Voorstellen |
nieuw ninicool | 6 | 08-02-2010 16:47 | |
Psychologie |
Muziektopic #5 rare kwast | 495 | 05-10-2006 16:20 | |
Lifestyle |
Dein Tag, Genau Verwijderd | 500 | 18-10-2005 01:37 | |
Psychologie |
Ik zei iedereen de oren van z'n lijf..help me :( Lil'Girl | 10 | 15-10-2003 18:15 |