Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-05-2004, 12:10
Paulo Nuñez
Paulo Nuñez is offline
die vraag is zo vaak aan de orde zoals pas weer in de psv inside waarom werden ze toen wel kampioen en nu bv niet

en dan komt het hoor discipline blablabla geen team met alleen maar sterren er was balans allemaal psychologische en demografische onzin halen ze er bij........(waar misschien wel een kern van waarheid in zit )
maar de allerbeste verklaring is volgens mij.........

het ek is veel groter opgezet in die tijd dat van basten en gullit het kunstje flikte hoefdje je slechts 5 wedstrijden te winnen terwijl dat er nu 8 of 9 zijn das nogal een verschil toch......

Owjah wie denken jullie dat dit jaar europees kampioen word??

ik denk portugal
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 07-05-2004, 12:14
vreselijke fout
vreselijke fout is offline
Omdat ze toen geluk hadden, kopbal Kieft tegen Ierland, zomaar een penalty voor van Basten tegen Duitsland.

En in 98 Van Hooijdonk neergetrokken in het strafschop gebied ze kregen niets. En in 2000 de penalty op de binnenkant van de paal van Kluivert en alle andere penalties

Dat is het verschil

En Frankrijk wint het EK
Oud 07-05-2004, 12:15
Martjin
Martjin is offline
Het geluk was aan onze zijde (hoevaak heeft nederland een schot op de paal tegengehad )

Dit jaar worden ze het weer...
Met citaat reageren
Oud 07-05-2004, 12:15
USPalermo
USPalermo is offline
Omdat we toen de beste ploeg van Europa hadden...
Oud 07-05-2004, 12:54
ParisPlage
ParisPlage is offline
Precies, het verschil zit in hele kleine dingen, die vaak door een klein beetje geluk anders kunnen uitvallen.
Wat TS zeg klopt niet echtt: zoveel verschil zit er nu ook niet in 1988 en nu, toen moest je 5 wedstrijden spelen, en nu 6 (3 poulewedstrijden, kwart, halve en finale). Dus ik denk niet dat het daaraan ligt.
Oud 07-05-2004, 12:59
number9
number9 is offline
Citaat:
USPalermo schreef op 07-05-2004 @ 13:15 :
Dat in 1988.

In 2000 waren het gewoon 5 sukkeltjes die niet eens een bal in een goal van 7.32 kunnen krijgen, met een keeper van ongeveer 2 m. Ik zal geen namen noemen, dat zal ik de heren De Boer, Bosvelt, Kluivert en Stam besparen

Natuurlijk is t voor ons op een veld veel makkelijker, maar hun spelen wekelijks voor zulke druk dus dan moet je een pingel ook kunnen raken.

Een penalty die je goed schiet is niet mis, simpel gezegd
Oud 07-05-2004, 14:52
Paulo Nuñez
Paulo Nuñez is offline
Citaat:
ParisPlage schreef op 07-05-2004 @ 13:54 :
Precies, het verschil zit in hele kleine dingen, die vaak door een klein beetje geluk anders kunnen uitvallen.
Wat TS zeg klopt niet echtt: zoveel verschil zit er nu ook niet in 1988 en nu, toen moest je 5 wedstrijden spelen, en nu 6 (3 poulewedstrijden, kwart, halve en finale). Dus ik denk niet dat het daaraan ligt.
hmmm 5 weet je dat zeker?
in 2000 waren er 4 groepen van 4 landen waarvan 2 doorgingen
wel te verstaan:

Duitsland België
Roemenië Zweden
Portugal Turkije
Engeland Italië
Spanje Nederland
Noorwegen Tsjechië
joegoslavië Frankrijk
Slovenië Denermarken
dat maakt 3 poule wedstrijden kwart halve finale = 6 mits je bij de finalisten behoord meer landen meer rivalen. Aangezien die aanvulling van 8 teams bestaat uit even geduchte tegenstanders alleen hebben ze vaak niet zon grote reputatie. Maar verdedigen kan tegenwoordig iedereen dus

daarmee wil ik aanduiden dat het hem niet alleen in het aantal wedstrijden zit maar ook aan de opzet van het toernooi ik ben er heilig van overtuigd dat dit een verklaring is.
Met citaat reageren
Oud 07-05-2004, 15:05
USPalermo
USPalermo is offline
Ik denk dat we in 88 gewoon een véél beter team hadden.

Nu hebben we ook wel spelers die in het buitenland spelen, maar toen waren ze stuk voor stuk dé man in het buitenland, terwijl er nu veel nederlandsers op de bank zitten in het buitenland.

v Basten Gullit Rijkaard Koeman Kieft, allemaal goede voetballers.
En wat dacht je van de trainer?
Oud 07-05-2004, 15:16
Verwijderd
Omdat Nederland toen een heel goed team had en een goede trainer. Gullit, Van Basten en Rijkaard zijn toch nog altijd beter dan Van Nistelrooij, Kluivert en Makaay, jammer genoeg...

Laatst gewijzigd op 07-05-2004 om 15:38.
Met citaat reageren
Oud 07-05-2004, 15:27
ParisPlage
ParisPlage is offline
Citaat:
Nixje schreef op 07-05-2004 @ 16:16 :
Gullit, Van Basten en Rijkaard zijn toch nog altijd minder dan Van Nistelrooij, Kluivert en Makaay, jammer genoeg...
huh?
MINDER??????
Oud 07-05-2004, 15:34
Verwijderd
Citaat:
ParisPlage schreef op 07-05-2004 @ 16:27 :
huh?
MINDER??????
Nee, meer.

Foutje...
Met citaat reageren
Oud 07-05-2004, 15:44
Verwijderd
Citaat:
USPalermo schreef op 07-05-2004 @ 13:15 :
Juist.
Met citaat reageren
Oud 07-05-2004, 16:29
squat
squat is offline
Citaat:
USPalermo schreef op 07-05-2004 @ 16:05 :
Ik denk dat we in 88 gewoon een véél beter team hadden.

Nu hebben we ook wel spelers die in het buitenland spelen, maar toen waren ze stuk voor stuk dé man in het buitenland, terwijl er nu veel nederlandsers op de bank zitten in het buitenland.

v Basten Gullit Rijkaard Koeman Kieft, allemaal goede voetballers.
En wat dacht je van de trainer?
Tsja...

Seedorf... DE man bij Milan.
Davids... DE man bij Barca.
Makaay... DE man bij Bayern.
Van Nistelrooy... DE man bij Manchester.
Kluivert... All-time topscorer van Oranje.

Ook allemaal goede voetballers. En wat dacht je van de trainer? Van Hanegem?

Ik wil niet zeggen dat we geen beter team hadden in 1988 hoor, ik wil simpelweg zeggen dat we nu ook erg goede spelers hebben. Ik denk dat het feit dat we niet echt overtuigend zijn omdat er geen echte leider is op het veld. Als Seedorf zou spelen zoals hij bij Milan doet en geaccepteerd en gerespecteerd wordt door de groep dat je dan een redelijk compleet elftal hebt.

Laatst gewijzigd op 07-05-2004 om 16:32.
Met citaat reageren
Oud 07-05-2004, 16:35
USPalermo
USPalermo is offline
Citaat:
squat schreef op 07-05-2004 @ 17:29 :
Tsja...

Vergeet je toch iets, Seedorf is echt heel goed in Italië. Maar wat heeft hij ooit voor Nederland gepresteerd?

Davids blijft goed, maar is over zijn top heen.

Makaay speelt niet als Nistelrooy in de basis staat.
En Makaay kun je niet vergelijken met van Basten, ik denk dat je Nistelrooy niet eens met van Basten kunt vergelijken.

Kluivert zit nu niet voor niets op de bank bij Barca!
Oud 07-05-2004, 16:48
Dr. Durrr
Dr. Durrr is offline
Citaat:
ziekegeest666 schreef op 07-05-2004 @ 13:10 :

het ek is veel groter opgezet in die tijd dat van basten en gullit het kunstje flikte hoefdje je slechts 5 wedstrijden te winnen terwijl dat er nu 8 of 9 zijn das nogal een verschil toch......
Daar heeft de rest toch ook last van? Tuurlijk heb je met conditie te maken.. maar zoveel verschilt dat vast niet tussen landen.. Dan denk ik sowieso dat Engeland meer prijze had moeten winnen
Oud 07-05-2004, 20:18
Paulo Nuñez
Paulo Nuñez is offline
Citaat:
USPalermo schreef op 07-05-2004 @ 17:35 :
Vergeet je toch iets, Seedorf is echt heel goed in Italië. Maar wat heeft hij ooit voor Nederland gepresteerd?

Davids blijft goed, maar is over zijn top heen.

Makaay speelt niet als Nistelrooy in de basis staat.
En Makaay kun je niet vergelijken met van Basten, ik denk dat je Nistelrooy niet eens met van Basten kunt vergelijken.

Kluivert zit nu niet voor niets op de bank bij Barca!
Sorry hoor maar wie ben jij om te zegge dat davids over zijn top heen is? Kijk wat ie presteerd bij barca en denk effe logisch na davids in top vorm had 1 groot nadeel zijn onbesuisdheid nu hij wat ouder word lijkt me dat hij minder roekeloos word,maar he blijft een super talent met veel inzicht dus die ouderdom komt hem allleen maar ten goede denk ik
Met citaat reageren
Oud 07-05-2004, 21:38
USPalermo
USPalermo is offline
Citaat:
ziekegeest666 schreef op 07-05-2004 @ 21:18 :
Sorry hoor maar wie ben jij om te zegge dat davids over zijn top heen is? Kijk wat ie presteerd bij barca en denk effe logisch na davids in top vorm had 1 groot nadeel zijn onbesuisdheid nu hij wat ouder word lijkt me dat hij minder roekeloos word,maar he blijft een super talent met veel inzicht dus die ouderdom komt hem allleen maar ten goede denk ik
Ik zeg letterlijk: Davids blijft goed, maar hij is over zijn top heen.

Wie ik ben om dat te zeggen? Ik zie hem vaak spelen, 2 jaar geleden vond ik hem beter dan nu. Maar hij blijft goed.
Oud 07-05-2004, 21:42
USPalermo
USPalermo is offline
En wat dan nog, ik kraak de jongens van nu niet af, ik zet ze enkel op hun plaatst, t.o.v. de jongens uit 88.
Gouden generatie?
Oud 07-05-2004, 21:44
number9
number9 is offline
Citaat:
USPalermo schreef op 07-05-2004 @ 17:35 :
2 belangrijke penalties gemist
Oud 07-05-2004, 22:16
100% Niek
100% Niek is offline
Citaat:
number9 schreef op 07-05-2004 @ 22:44 :
2 belangrijke penalties gemist
precies
Met citaat reageren
Oud 08-05-2004, 13:25
Rec_It
Rec_It is offline
ik begrijp niet wat het uitmaakt of je nou 5 of 6 of zelfs 9 wedstrijden moet spelen, dat moet iedereen om te winnen

de huidige generatie moet gewoon europees kampioen kunnen worden, maar we missen imo een leider, volgens mij is Cocu aanvoerder ? en als dat niet zo is, typeerd dat het niet aanwezig zijn van een leider in het elftal, in '88 was Gullit een duidelijke leider, samen met Van Basten was vormde hij een superduo

die penalty die Nederland in '88 kreeg was imo geen geluk nadat Duitsland ook een onterechte penalty had gehad, je kan het natuurlijk geluk noemen dat ze er zelf ook een penalty kregen, ik noem het eerder rechtvaardig

kluivert is net lang geblesseerd geweest, en laat hem maar even op de bank zitten en niet te veel spelen dan is hij superfit op het EK, hetzelfde geldt voor van Nistelrode (schitterend ) die speelt nu ook niet, hij wil zeker presteren op zijn eerste grote toernooi, voor anderen geldt dat dit waarschijnlijk hun laatste is en dus hun laatste kans om het EK te winnen, ik denk dat er genoeg spirit is om het ek te winnen

nu nog het geluk uit '88 aan onze kant en het Nederlands Elftal is een serieuze kandidaat voor het EK
Met citaat reageren
Oud 08-05-2004, 13:47
Paulo Nuñez
Paulo Nuñez is offline
Er is een verschil tussen geblesseerd en gepasseerd.
kluivert is gepasseerd,van nistelrooy geblesseerd ok!
Met citaat reageren
Oud 08-05-2004, 13:54
Rec_It
Rec_It is offline
kluivert was ook geblesseerd
Met citaat reageren
Oud 08-05-2004, 18:01
Kirk22
Kirk22 is offline
Marco van Basten.
Oud 08-05-2004, 19:46
houn
houn is offline
Citaat:
ziekegeest666 schreef op 07-05-2004 @ 15:52 :
hmmm 5 weet je dat zeker?
in 2000 waren er 4 groepen van 4 landen waarvan 2 doorgingen
wel te verstaan:

Duitsland België
Roemenië Zweden
Portugal Turkije
Engeland Italië
Spanje Nederland
Noorwegen Tsjechië
joegoslavië Frankrijk
Slovenië Denermarken
dat maakt 3 poule wedstrijden kwart halve finale = 6 mits je bij de finalisten behoord meer landen meer rivalen. Aangezien die aanvulling van 8 teams bestaat uit even geduchte tegenstanders alleen hebben ze vaak niet zon grote reputatie. Maar verdedigen kan tegenwoordig iedereen dus

daarmee wil ik aanduiden dat het hem niet alleen in het aantal wedstrijden zit maar ook aan de opzet van het toernooi ik ben er heilig van overtuigd dat dit een verklaring is.

ik snap dit verhaal niet helemaal, maar als ik je goed begrijp wil je dus zeggen dat je meer rivalen hebt omdat er 8 teams bij zijn gekomen.
Dat betekend in de praktijk maar 1 extra wedstrijd, en dus 1 rivaal extra.

Ik snap niet dat jullie zeggen dat het om de opzet of het aantal wedstrijden gaat.
Het gaat er gewoon om of je een goed team hebt, met goeie voetballers die een eenheid zijn, daarvan zijn er per toernooi misschien 2 a 3 ploegen, dus die zullen ook ver gaan eindigen.
Oud 08-05-2004, 19:52
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
ziekegeest666 schreef op 07-05-2004 @ 13:10 :

EK2004:
- 3 groepswedstrijden
- 1 kwartfinale
- 1 halve finale
- 1 finale

Dat maakt maximaal 6 wedstrijden, wat maar 2 teams kunnen halen. Das dus geen 8 of 9. Komt meer in de buurt bij 5. Das al vanaf EK 1996 het geval. Daarvoor speelde je volgens mij maximaal 5 wedstrijden als je de finale haalde, omdat daar maar 2 poules waren en dus geen kwartfinales waren. Dus das maar 1 wedstrijd verschil. Dat maakt het natuurlijk zwaarder, maar niet zo zwaar als dat het er 8 of 9 wedstrijden zijn geweest. Maar das niet de realiteit, het zijn maar 6 wedstrijden...
Oud 09-05-2004, 11:02
USPalermo
USPalermo is offline
Mensen NL in 88 was gewoon zwaar goed. Met té veel goede spelers, én het team was goed qua team. Gewoon een eenheid.

En Frankrijk is op dit moment nog iets te goed voor NL, wat niet wegneemt dat we een aardige selectie hebben.
Oud 09-05-2004, 12:54
ZlatanSuperJood
ZlatanSuperJood is offline
Citaat:
squat schreef op 07-05-2004 @ 17:29 :
Tsja...

Ik wil niet zeggen dat we geen beter team hadden in 1988 hoor, ik wil simpelweg zeggen dat we nu ook erg goede spelers hebben. Ik denk dat het feit dat we niet echt overtuigend zijn omdat er geen echte leider is op het veld. Als Seedorf zou spelen zoals hij bij Milan doet en geaccepteerd en gerespecteerd wordt door de groep dat je dan een redelijk compleet elftal hebt.
Juist omdat ze nu allemaal de ster willen uithangen, zijn ze minder..
In '88 hadden we spelers als Wouters, Van Tiggelen en Van Aerle, die helemaal in dienst van het team speelden.
Oud 09-05-2004, 13:18
Verwijderd
Citaat:
vreselijke fout schreef op 07-05-2004 @ 13:14 :
Omdat ze toen geluk hadden, kopbal Kieft tegen Ierland, zomaar een penalty voor van Basten tegen Duitsland.
B'tje onzinnig... Die kopbal van Kieft was gewoon een goal. Hij paste precies in de daarvoor afgesproken 7,32. En laten we wel wezen waar was ierland die wedstrijd.
En die penalty was meer een goedmakertje voor de penal die hij daarvoor aan W-Duitsland gaf.

Het verschil zit het hem wellicht in de verdeeldheid van het elftal, bijna alle spelers zijn niet op elkaar ingespeeld. Vroeger voor het tijdperk van de 10miljoenen transfers speelde spelers ook bij de clubs met elkaar, das nu veel minder.

We moeten gewoon ook wat aan die penals doen, want Nederland won nog NOOIT een penalserie. En laten we wel zijn de afgelopen jaren:
WK 98 penals
EK92: penals
EK96 penals
EK2000 penals

Dus sinds we EK zijn geworden, hebben we niet meer een EL verloren omdat we egt minder waren, alleen op penals.
Met citaat reageren
Oud 09-05-2004, 14:20
Verwijderd
En wat Seedorf betreft: Iedereen die problemen heeft met Seedorf de penals neemt zal zich eens moeten afvragen waarom niet degene die zijn aangewezen de penals nemen. Want die durven niet en dus doet Seedorf het dan maar.
Met citaat reageren
Oud 09-05-2004, 19:47
USPalermo
USPalermo is offline
Citaat:
Lucky Luciano schreef op 09-05-2004 @ 15:20 :
En wat Seedorf betreft: Iedereen die problemen heeft met Seedorf de penals neemt zal zich eens moeten afvragen waarom niet degene die zijn aangewezen de penals nemen. Want die durven niet en dus doet Seedorf het dan maar.
Ik denk dat Seedorf zijn lesje wel geleerd heeft.

Bij Milan heeft hij bij mijn weten ook nog 2 maal een pingel genomen in belangrijke wedstrijden.

Voor de Wereldbeker miste hij hem en voor de CL Finale ook.

Ik ben de eerste om toe te geven dat Seedorf te veel shit overzich heeft heen gehad, maar een Nederlandse spreekwoordt luidt: een ezel stoot zich geen 2e keer........

Misschien dat Seedorf daar eens over moet na denken, 4 keer dat hij het mannetje had willen zijn, en het NIET was.

Wat niet wegneemt dat hij in Italië één van de betere middenvelders van de competitie is.
Oud 10-05-2004, 06:34
Verwijderd
Citaat:
USPalermo schreef op 09-05-2004 @ 20:47 :
Ik denk dat Seedorf zijn lesje wel geleerd heeft.

Bij Milan heeft hij bij mijn weten ook nog 2 maal een pingel genomen in belangrijke wedstrijden.

Voor de Wereldbeker miste hij hem en voor de CL Finale ook.

Ik ben de eerste om toe te geven dat Seedorf te veel shit overzich heeft heen gehad, maar een Nederlandse spreekwoordt luidt: een ezel stoot zich geen 2e keer........

Misschien dat Seedorf daar eens over moet na denken, 4 keer dat hij het mannetje had willen zijn, en het NIET was.

Wat niet wegneemt dat hij in Italië één van de betere middenvelders van de competitie is.
Jah maar hij weet dat hij die reputatie heeft en toch neemt hij hem, dat kan je zowel positief als negatief zien. Maar bijvoorbeeld waar was in de CL finale Inzaghi???....
Met citaat reageren
Oud 10-05-2004, 13:20
walter
walter is offline
wat ook misschien wel een belangrijk punt is geweest toentertijd is dat er geen frankrijk was met zegmaar de 2 beste voetballers ter wereld op dit moment te weten zidane en henry. Frankrijk is het enige land wat het nederland echt lastig kan maken (als NL goed speelt welteverstaan). Want wij mogen ook niet klagen met v/d sar
stam
heitinga
sneijder
seedorf
davids
cocu
v/d vaart
kluivert
robben

daarmee kan je Echt wel europees kampioen worden
Oud 10-05-2004, 21:18
vreselijke fout
vreselijke fout is offline
Citaat:
walter schreef op 10-05-2004 @ 14:20 :
Frankrijk is het enige land wat het nederland echt lastig kan maken
Oud 10-05-2004, 21:51
USPalermo
USPalermo is offline
Citaat:
vreselijke fout schreef op 10-05-2004 @ 22:18 :
Bedoel je dat er meer landen zijn?
Of dat Frankrijk het Nederland helemaal niet lastig kan maken?

Ik denk dat er zeker meer landen zijn die het Nederland moeilijk kunnen maken. Kijk naar 2000 Italië.

En ik denk dat Frankrijk beter is dan Nederland.
Oud 11-05-2004, 07:54
RayMania
RayMania is offline
Seedorf wou geen penalty nemen in de wereldbeker.
Oud 11-05-2004, 11:18
TæknØboy
TæknØboy is offline
in 88 hadden ze gewoon het beste team van Europa. Goede mix van ervaren oudere spelers en jongere spelers.
Bovendien was de tactiek zeer uitgekookt. Rondspelen, tegenstander uit hun verdediging lokken waardoor er bij de tegenstander achterin ruimtes ontstonden en dan ineens de diepte zoeken.
Met dat spel zouden ze nu geen kampioen worden omdat de meeste teams uit een verdedigende stelling spelen.

De huidige generatie is nog altijd de net-niet-generatie. Al kan daar met de nieuwe talenten verandering in komen. Maar of die iedere wedstrijd 100% kunnen presteren is nog de vraag.

Mijn favorieten: Frankrijk, Italie, Spanje
Teams als Portugal, Zweden, Denemarken, Nederland, Rusland en Engeland kunnen ver komen als ze tijdens het EK in goede vorm zijn.
Oud 12-05-2004, 17:57
Freddy Krueger
Freddy Krueger is offline
Citaat:
TæknØboy schreef op 11-05-2004 @ 12:18 :
Teams als Denemarken, Rusland kunnen ver komen als ze tijdens het EK in goede vorm zijn.
Lolbroek

Laatst gewijzigd op 12-05-2004 om 18:07.
Met citaat reageren
Oud 12-05-2004, 18:50
EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
RayMania schreef op 11-05-2004 @ 08:54 :
Seedorf wou geen penalty nemen in de wereldbeker.
Hij neemt ze ook niet meer in het Nederlandselftal is laatst gezegt bij Holland Sport op Ned.3.
Oud 12-05-2004, 18:53
EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
Freddy Krueger schreef op 12-05-2004 @ 18:57 :
Lolbroek
Ha-ha

Ik denk wel dat hij gelijk heeft.
Ze zullen niet snel Europees kampioen worden maar een halvefilnale plaats zouden ze maar zo kunnen halen.
Ze zijn goeie underdog kandidaten, net als Zweden trouwens.
Oud 13-05-2004, 10:46
Freddy Krueger
Citaat:
EmilioFCG schreef op 12-05-2004 @ 19:53 :
Ha-ha

Ik denk wel dat hij gelijk heeft.
Ze zullen niet snel Europees kampioen worden maar een halvefilnale plaats zouden ze maar zo kunnen halen.
Ze zijn goeie underdog kandidaten, net als Zweden trouwens.
Zweden is zeker een goede underdog, maar die andere twee zijn over de hele breedte gezien toch echt te zwak om ver te komen. Heel misschien komt één van de twee in de kwartfinales, maar zelfs dat betwijfel ik al.
Oud 13-05-2004, 10:50
EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
Freddy Krueger schreef op 13-05-2004 @ 11:46 :
Zweden is zeker een goede underdog, maar die andere twee zijn over de hele breedte gezien toch echt te zwak om ver te komen. Heel misschien komt één van de twee in de kwartfinales, maar zelfs dat betwijfel ik al.
Ik had Zuid-Korea en Portugal ook nooit zo hoog ingeschat op het laatste WK en ook nooit gedacht dat Frankrijk er meteen in de eerste ronde uit zou liggen.
Rusland heb ik ook zo m'n twijfels want die ken ik eigenlijk helemaal niet, over maar Denemarken kan volgens mij aardig leuk voetbal spelen.
Oud 13-05-2004, 10:59
Freddy Krueger
Citaat:
EmilioFCG schreef op 13-05-2004 @ 11:50 :
Ik had Zuid-Korea en Portugal ook nooit zo hoog ingeschat op het laatste WK en ook nooit gedacht dat Frankrijk er meteen in de eerste ronde uit zou liggen.
Rusland heb ik ook zo m'n twijfels want die ken ik eigenlijk helemaal niet, over maar Denemarken kan volgens mij aardig leuk voetbal spelen.
Portugal vloog er toch ook in de eerste ronde uit
Maar je hebt inderdaad gelijk in het geval van verassingen, je weet het nooit. En toch denk ik dat dit jaar de 'grote' ploegen zullen doen wat van ze verwacht wordt...
Oud 13-05-2004, 11:01
EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Ben ik in de war met een Turkijke?
Oud 13-05-2004, 11:03
Freddy Krueger
Citaat:
EmilioFCG schreef op 13-05-2004 @ 12:01 :
Jep
Oud 13-05-2004, 11:03
Verwijderd
Citaat:
Turkije werd inderdaad derde.
Met citaat reageren
Oud 13-05-2004, 11:05
EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Foutje
Oud 13-05-2004, 11:06
SanderThomas
SanderThomas is offline
Citaat:
Jup.

Van Portugal had ik dan weer meer verwacht

Hét grote verschil? Ach ik denk dat het ook een kwestie van geluk is. En een verschil in speelwijze. Veel teams spelen tegenwoordig veel verdedigender. Oranje speelde toen in een vrij aanvallend 3-4-3 , tegenwoordig speelt iedereen met 10 man achter de bal tegen Oranje. Ik denk dat ze daar moeite mee hebben. Open voetbal levert meer voetbal op en dat werkte in het voordeel van Oranje '88
Oud 13-05-2004, 21:21
TæknØboy
TæknØboy is offline
Citaat:
Freddy Krueger schreef op 13-05-2004 @ 11:46 :
Op het moment heeft Denemarken in de breedte een betere selectie dan Zweden denk ik. Bovendien heeft Denemarken aars geschopt tegen Engeland en Turkije nog niet zo heel lang geleden. Bovendien lijken de spelers van Denemarken aardig in vorm te komen. Neem bijvoorbeeld Grønkjær, Tomasson en Jørgensen.

Citaat:
EmilioFCG schreef op 13-05-2004 @ 11:50 :
Portugal lag er ook in de eerste ronde uit
Rusland is wel een linke ploeg hoor. Flink counteren die lui. Net als Lokomotiv en Spartak.
Oud 13-05-2004, 21:53
USPalermo
USPalermo is offline
Maar Zweden heeft Ibrahimovic en Ljungberg, spelfouten onder voorbehoud......

Beide spelers bij de Europese top......

Die Denen zijn met al het respect 'wissels' bij de Europese top.
Reageren

Regels voor berichten