Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-08-2004, 10:40
maxer
maxer is offline
Ik heb een omgebouwde xbox die dvd+ en - afspeeld.
Ik wil een brander kopen die ook dvd DL kan branden, maar nu wil ik weten of mijn xbox die dl´s wel pakt. Ik hoop dat iemand het weet.
Oud 13-08-2004, 11:17
Verwijderd
Alle dvd spelers kunnen afaik DL aan.
Met citaat reageren
Oud 13-08-2004, 12:24
Verwijderd
Ja, dat dacht ik ook. Ik heb hier een Toshiba SD-M1402 DVD-speler, dat is zo ongeveer de oudste DVD-drive die bestaat, het was het eerste consumentenmodel. Die drive leest dual layers perfect, dus het lijkt me zeer sterk dat de (veel nieuwere) XBox ze niet zou pakken.
Met citaat reageren
Oud 13-08-2004, 12:32
maxer
maxer is offline
bedankt voor jullie reactie , ik ga het proberen
Oud 13-08-2004, 12:36
Verwijderd
Je weet dat DVD+R DL schijfjes op dit moment nog ongelooflijk duur zijn? Tenzij je écht niet anders kunt, bijvoorbeeld omdat je iets van 8 GB hebt dat per se op één schijfje moet, kun je veel beter een gewoon (4.7 GB) DVD+R schijfje kopen: die zijn namelijk soms meer dan tien keer zo goedkoop als een DL-schijfje.
Met citaat reageren
Oud 13-08-2004, 12:43
maxer
maxer is offline
ja, ik weet het. Ik ga ze ook alleen gebruiken als ik een spel wil kopieren die niet op zo'n gewone past.
Ik denk/hoop wel dat die DL's goedkoper worden als meer bedrijven ze gaan produceren.
Oud 13-08-2004, 12:51
Verwijderd
Het is een novum, dus duur. De prijzen zakken wel snel. Een paar weken geleden waren ze nog maar bij één winkel te krijgen en kostten ze ruim 75 euro voor vijf stuks, nu zijn ze al breder beschikbaar en kosten ze soms nog maar zeven euro per stuk, dus die daling zal nog wel even doorzetten. Still, ze zijn nog steeds belachelijk duur in vergelijking met een gewoon DVD+R schijfje dat je vaak voor rond de 80 cent kunt kopen.
Met citaat reageren
Oud 13-08-2004, 13:03
maxer
maxer is offline
idd, maar 8 euro voor een spel vind ik beter dan 60,- en voor fable heb ik dat zeker over.
Oud 13-08-2004, 14:54
Dinalfos
Dinalfos is offline
Citaat:
maxer schreef op 13-08-2004 @ 11:40 :
Ik heb een omgebouwde xbox die dvd+ en - afspeeld.
Ik wil een brander kopen die ook dvd DL kan branden, maar nu wil ik weten of mijn xbox die dl´s wel pakt. Ik hoop dat iemand het weet.
Off topic: Waar heb jij je Xbox laten ombouwen?
Oud 13-08-2004, 20:58
ratsja
ratsja is offline
Citaat:
maxer schreef op 13-08-2004 @ 14:03 :
idd, maar 8 euro voor een spel vind ik beter dan 60,- en voor fable heb ik dat zeker over.
je kan er ook een grotere hd inzetten en daar de spellen op zetten, is wel net zo handig.
met dvd's werken is altijd maar afwachten welke dvd's die het beste pakt .
Oud 13-08-2004, 21:00
IEMOW-KOR
IEMOW-KOR is offline
Citaat:
ratsja schreef op 13-08-2004 @ 21:58 :
je kan er ook een grotere hd inzetten en daar de spellen op zetten, is wel net zo handig.
met dvd's werken is altijd maar afwachten welke dvd's die het beste pakt .
inderdaad. de mijne is ook omgebouwd met een 120 gb schijf erin. Down gewoon avi of mpeg en stuur de file via de comp naar de xbox. Subtitle van internet downloaden en de xbox zorgt er automatisch voor dat die erbij komt te staan.

Het is eigenlijk zonde om dvds te branden, veel makkelijker is dus om hem van de comp naar xbox te sturen.
Zo ook met spellen in ISO formaat.

Goede ombouw tip:

www.cleanmodding.tk
Reageren

Regels voor berichten