![]() |
||
Citaat:
![]() *sluit zich aan bij sarahbressers* |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik geloof dat er jaarlijks in heel Nederland gemiddeld welgeteld één persoon aan overlijdt. ![]() Maar als dat inderdaad is wat de bijsluiter zegt zou ik me daar maar aan houden. Offtopic: Verder heb ik natuurlijk niets nuttigs te melden. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar goed, oefen eens wanneer je goed ongesteld bent en dan met OB mini met zo'n silk-touch omhulsel. Die zijn heel zacht en schieten bijna naar binnen, ze hebben er echt zin in, lijkt wel ![]() Ga je eerst douchen, en probeer dan een rustig er eentje in te brengen. Je kan het eerst staand proberen, met een voet wat hoger dan de andere, zodat je wat beter kan zien wat je doet. Je zet de tampon tegen de opening van je vagina, hou hem met duim en middelvinger vast aan de zijkanten en je wijsvinger aan de onderkant. Duw dan de tampon, met je wijsvinger, voorzichtig naar binnen. Lukt het niet? Probeer het dan eens zonder tampon, onder de douche. Als je de weg dan een beetje kent, gaat een tampon ook makkelijker in. Hij moet namelijk een klein beetje schuin. Gewoon rustig proberen, het lukt best ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() goed gewoon ontspannen, en voor de rest staan er al een zooi goede tips. succes!
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
ik vind da eigenlijk raar, is da raar? grtz linne |
![]() |
||
Citaat:
|