![]() |
|
![]() |
Ook ik kan niks positiefs bijdragen: het mag dan wel bij sommige meiden geen pijn doen, bij mij was het v-reeee-se-lijk erg! Ik heb zelfs gehuild van de pijn, ook drie tot vier keer erna nog. Daarna hetzelfde patroon als bij sofie3: steeds minder pijn, en nu niks meer! Goed ontspannen en vochtig zijn waren bij mij ook niet echt van tel: ik was het beiden, maar pijn had ik toch... volgens mij kan het gewoon niet anders. Zou toch ook die tip waar sofie3 van sprak eens uitproberen, als je echt bang bent.
|
![]() |
Het maak altijd uit natuurlijk... liever een zachte jongen dan een bruut! Maar hoe lief mijn vriend ook was, het lukte gewoon niet zonder pijn... het was gewoon kut, want m'n vriend moest het zoooo voorzichtig doen, dat ie meer dan eens z'n erectie verloor...
![]() ![]()
|
geeft niet ... je bent tenminste eerlijk. wel jammer dat je zo'n rotervaring hebt als eerste keer, je hoopt toch dat het mooi zal zijn, ik hoop dat het inmiddels wel goed gaat?
maar het kan alle kanten op dus, pijnloos en met pijn, ik weet van mijn vriendin dat het pijnloos was haar eerste keer, dus dat is wel mooi |
![]() |
|
Verwijderd
|
nja.. omdat ik ut pijn bij indoen tampon herken vrees ik het ergste..
Ik herken carla's verhaal wel.. echt idd ontzettend veel pijn gehad en niet alleen de eerste keer maar echt de eerste paar keren.. AUW.. Mn eerste keer was dus owk zeker geen pretje.. De eerste keer met mn ex was meer zoals je je een eerste keer voorstelt als je ut nog nooit gedaan hebt, heel romantisch enzow (die scene in romeo&Julliet als hij nadat hij haar neef heeft doodgeschoten bij haar slaapt en ze s'morgens zo onder dat witte laken klooien, zo was het).. Ik heb ook echt pijn bij het zitten enzow gehad.. Ik was ontspannen, geil en hij voorzichtig.. Maar ik voelde wel ookal het lekkere gevoel erdoor heen en het was toch heel spannend zo van, nu ga ik HET echt doen enzow.. Maar je moet erdoorheen, als dat eenmaal zo is is het geweldig.. En praat over je angst met je vriend zou ik zeggen, dat hij er rekening mee kan houden.. En wees niet teleurgesteld als het de eerste keer niet lukt door te veel pijn.. |
![]() |
|
![]() |
och, het hoeft helemaal geen pijn te doen.zelf heb ik ook altijd problemen met tampons inbrengen (is bij mij echt een ramp, ik begin er ook niet meer aan!) maar mijn eerste keer was echt geheel pijnloos. gewoon ontspannen en niet denken van oh nee dadelijk gaat het pijn doen. maar ik had eerder iets van is dit het nou? ik dacht ook dat het echt pijn zou gaan doen, dus niet. ik zou bijna zeggen, doe het anders in bad, dan gaat het makkelijker, maar dan moet je wel goed je evenwicht kunnen bewaren. das dus niet zo'n goeie tip voor de eerste keer. misschien als het na een tijdje nog pijn doet. (wat ik helemaal niet hoeft te zijn)
|
![]() |
||
Citaat:
Nou maar hopen dat het bij mij ook zo verloopt ![]()
|
Verwijderd
|
Mijn eerste keer gebeurde zo ongeveer *niet* door de pijn, tja, het telt wel als eerste keer omdat het bloedde, maar we hebben niet echt ut... afgemaakt.
Naja, ik was dus echt veel te gespannen en niet opgewonden genoeg, maar dat had ik toen niet echt door... toen dacht ik dat ik het wel wou, maar ik wou het eigenlijk alleen maar gedaan hebben... foute instelling dus. Heb zo ut vermoeden dat ik ut de volgende keer wel tamelijk pijnloos krijg, als ik tenminste opgewonden genoeg ben... ![]() |
![]() |
|
![]() |
Het scheelt als je al wat "opgerekt bent", bijvoorbeeld door vingeren (kun je zelf ook doen natuurlijk hè)
Maar het zal toch zeker ook liggen aan de, eh, "omvang"van je vriend? Heb verhalen gehoord van meisjes die niets voelden en ook van meisjes waar bij het niet paste.... of met heeeel veel moeite. Je hebt zoveel verschillende maten, als je mazzel hebt heeft je eerste vriendje een wat kleinere maat ![]() groetjes Jia-Zi |
![]() |
|
![]() |
same here,
heb het ooit geprobeert met een vakantievriendje (was overigens wel een schat van een jongen niet een player ofzo) de eerste keer paste het niet 2de keer hebben we het afgebroken (de sex niet zijn lul ![]() Ik kijk verschrikkelijk op tegen de volgende keer-->heb sindsdien nooit meer geprobeert. Een (ex) vriendin van me had hetzelfde als ik, alleen was zij er eerder bij, het heeft bij haar de keren daarna nog zo veel pijn gedaan. Ik kan dus absoluut niet tegen pijn en naast de pijn voelde ik me zo verschrikkelijk ongelukkig over de hele situatie dat ik het niet droog heb kunnen houden (mijn ogen dan he, rest was nat genoeg) advies: praat er met je vriend over en voel je niet gedwongen van nu moet het gebeuren, lukt het niet, volgende keer beter. Begin er ook niet mee met het id dat je pijn gaat hebben want dan span je boel alleen maar aan. wees er vooral zo relaxt mogelijk over en een lieve vriend die het allemaal helemaal niet erg vind (en dat ook laat merken) is natuurlijk ook meegenomen.
||
![]() |
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Kut he? Ik heb het ook niet weer durfen proberen... nou ja nou toch geen verkering, dus ik kan het ook moeilijk proberen... magoe. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
baal ik best wel van
|
![]() |
He iedereen,
een hele goeie tip van mij, hihi heeft heel goedf geholpen de eerste keer. We hadden het al een paar keer geprobeerd en dat deed erg zeer dus hebben we het opnieuw geprobeerd(diezelfde avond) en dan eerst 1 vinger van hem naar binnen en dan 2 en dan sja.. Dat werkte echt onwijs goed bij mij. En tjsa, die pijn ben je als je even bezig bent toch alweer vergeten en het is het dubbel en dwars waard. Heel veel succes en praat erover met je vriend dat wil ook wel helpen. Groetjes Rosie |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() maar goed ik heb toch niet zo'n behoefte an dat soort jongens
|