Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-05-2004, 21:42
Stofzuigerslang
Stofzuigerslang is offline
De laatste paar dagen als ik de achtergrond van mn bureaublad wil wijzigen, en ik op bladeren klik in et menu, dan krijg ik telkens een foutmelding van dat er een fout was opgetreden (duh...) en rundll32.exe afgesloten moet worden (natuurlijk starte et daarna meteen weer, want tis wel een essentieel deel van Windows).

Wat is er aan de hand/Wat kan ik doen om dit niet meer te krijgen?

Ook, als ik een html bestand aanklik in Windows, "crasht" explorer, en start weer opnieuw op.
Ook iets hiertegen?

Laatst gewijzigd op 06-05-2004 om 21:56.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-05-2004, 22:09
dafelix
dafelix is offline
dit lijkt me een active-desktop probleem... ik zie iig een relatie met desktop en HTML via de active-desktop

probeer de web-content van je desktop uit te zetten (eerst alle web-contents uitschakelen natuurlijk), desnoods via TweakUI (Powertool van MS), en dan je achtergrond te wijzigen
Oud 07-05-2004, 09:55
Verwijderd
Ik kan rundll32 uitschakelen zonder te rebooten.
Met citaat reageren
Oud 07-05-2004, 10:26
freyk
freyk is offline
Wat zeggen jullie logs ervan?
Ga naar je configuratiescherm -> systeembeheer -> logboeken en daar kijken bij toepassingen

Ik krijg ze ook namelijk
Maar reboot gelukkig nie!
(ga hem later wel ff ghosten)

Bij mij staat in het logboek:
Citaat:
Vastgelopen toepassing: rundll32.exe, versie: 5.1.2600.0, vastgelopen module: x10net.dll, versie: 2.0.0.40, vastgelopen op: 0x000155b0.

Zie Help en ondersteuning op http://go.microsoft.com/fwlink/events.asp voor meer informatie.
En als ik op die site klik, krijg ik te horen dat er geen extra informatie er nog voor bestaat.
(oftewel, er bestaat misschien wel informatie erover, maar het is nog niet vertaald. Zal eens kijken, wat er staat als ik met mozilla naar die site ga)

Laatst gewijzigd op 07-05-2004 om 10:34.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten