Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
academies in de VS zijn nog moeilijker binnen te komen (en je mag wel een zak geld meenemen). filmacademie is overigens geen vereiste om iets in de film te gaan doen. en aan de andere kant ook geen zekerheid voor een goeie baan. maar goed, je bent nog jong en het Nederlands filmklimaat rommelt zodanig dat het er over 6 jaar misschien weer allemaal anders uit ziet
|
Je zit pas in de brugklas, dan hoor je nog helemaal niet bezig te zijn daarmee
![]() Focus niet op één ding, hou meerdere opties open. In Nederland heb je de Filmacademie in Amsterdam, maar daar worden héél weinig mensen aangenomen.
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
studeer nu audio visuele vormgeving richting documentaire. Leuke studie, en hoewle de toelatingseisen niet zo hoog zijn als de filmacademie moet je toch flink wat laten zien om toegelaten te worden. Je bent nog erg jong dus ik zou ook andere alternatieven openhouden en eerst het vwo maar eens afmaken. Vriend van me is net geweigerd omdat ie te jong was (18).
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Studeren |
Filmstudie / Filmacademie A'dam Reynaert | 12 | 05-10-2006 13:17 | |
Films, TV & Radio |
Dawson's creek Verwijderd | 449 | 18-09-2006 18:52 | |
Studeren |
Filmstudie - waar doe je dat? colt.bk | 38 | 30-12-2005 13:46 | |
Films, TV & Radio |
Zelf bedachte films please geef je mening erover Verwijderd | 71 | 13-05-2003 13:46 | |
Psychologie |
Wat kan ik doen? Lidewij | 13 | 28-12-2002 16:44 | |
Films, TV & Radio |
Enquête over films Balance | 31 | 06-12-2002 16:50 |