Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Hoe ik het zie: Je bent ontwapend, wat in feite betekent dat je kwetsbaar bent, iemand is tot je doorgedrongen en je hebt niets meer om jezelf mee te beschermen als in: je bent verliefd. De glinsterende punten zijn andere mensen, zij hebben nog wel zwaarden, zij willen je kwetsen, maar ze staan achter glas, ze kunnen je niet zomaar bereiken. De scherpe tongen zijn volgens mij vrienden ofzo, mensen die je waarschuwen in ieder geval, waarschuwen voor de mensen achter glas. Jij neemt het niet al te serieus(och, ze weten niet beter), Omdat ze achter glas staan, en jij niet, zijn ze jaloers op jou, willen ze je daarom kwetsen, maar ze kunnen alleen kijken. Zij zijn niet ontwapend, dus weten nog niet hoe geweldig het is om dat zwaard kwijt te zijn, daarom: "ze weten niet beter". Met kwetsbare kracht wordt volgens mij de kracht van liefde bedoelt. Link is dubbelzinnig bedoelt denk ik: link als in connectie tussen jou en de persoon die je zwaard heeft afgenomen, die zelf achter glas zit, maar ook link als in gevaarlijk, omdat je er domme dingen van kan gaan doen en de persoon die je zwaard heeft afgenomen je kan kwetsen. Maar of dit klopt weet ik niet ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Mijn verhaal New-Michael | 9 | 11-11-2003 19:31 | |
Muziek |
Nu dan toch eindelijk... NRK | 63 | 09-09-2003 22:23 | |
Seksualiteit |