Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-02-2004, 15:40
loveoxyde
loveoxyde is offline
ik heb echt heel, heeel erg droog haar en ik heb al 100000 middeltjes geprobeerd maar echt niets helpt, en nu zag ik op telsell de split ender en die lijkt echt te mooi om waar te zijn. Maar nu vraag ik me af, werkt dat ding ook? zijn er mensen die hiermee ervaring hebben, of met andere producten van telsell (zoals de revostyler)? tell me want ik vind het zonde om 60 euro uit te geven aan iets wat toch niet helpt
Met citaat reageren
Oud 12-02-2004, 15:41
Verwijderd
Ik heb hem niet, maar ik heb hem wél voor 25 euro bij de Blokker zien liggen, wanneer je dus hetzelfde voor minder geld wil
Met citaat reageren
Oud 12-02-2004, 15:44
Verwijderd
Heb je ook al geprobeerd om die middeltjes te combineren en om simpelweg gewoon je haar niet al te vaak te wassen en de andere dagen een douchemuts te dragen tijdens het douchen?

Het verhaaltje dat er bij staat op die site klinkt in elk geval bijzonder ongeloofwaardig. Gespleten haarpunten zijn nog altijd twee hele soepele dunne halve haartjes; als 1 hele haar er zonder beschadiging doorkan, dan kunnen 2 halve haartjes dat ook.
Met citaat reageren
Oud 12-02-2004, 15:50
loveoxyde
loveoxyde is offline
Citaat:
sarahbressers schreef op 12-02-2004 @ 16:44:
Heb je ook al geprobeerd om die middeltjes te combineren en om simpelweg gewoon je haar niet al te vaak te wassen en de andere dagen een douchemuts te dragen tijdens het douchen?

Het verhaaltje dat er bij staat op die site klinkt in elk geval bijzonder ongeloofwaardig. Gespleten haarpunten zijn nog altijd twee hele soepele dunne halve haartjes; als 1 hele haar er zonder beschadiging doorkan, dan kunnen 2 halve haartjes dat ook.
jaaa, dat heb ik geprobeerd. Volgens mij heb ik alles geprobeerd maar mijn haar heeft een zeer sterke eigen wil
en ja , ik weet dat het niet zo geloofwaardig klinkt (volgens mij werken 99% van die producten bij telsell niet) maar het zou gewoon zo mooi zijn
Met citaat reageren
Oud 13-02-2004, 16:17
Linda1985
Linda1985 is offline
die splitender kun je eigenlijk vergelijk met puntjes knippen bij de kapper....helpt dat normaal goed......dan zou dit in theorie ook goed moeten werken....maar ik ben er een beetje huiverig voor...ik laat gewoon elke 6 weken mn haren "bijpunten" en tis nooit gespleten
Oud 13-02-2004, 17:25
Auntie M
Auntie M is offline
Volgens mij pikt dat ding de haartjes op die bij het uiteinde net iets opspringen omdat ze droog zijn, niet omdat ze gespleten zijn (zie post sarahb.)
Verder lijkt het me dat je haar er een stuk dunner mee wordt, de uiteinden in ieder geval en als ik het spotje op tv zie dan vind ik sommige kapsels er dus echt niet mooier op worden.
Ik zou naar de kapper gaan en de echte dooie of gespleten punten er uit laten knippen en meteen advies vragen wat voor producten je het beste met droog haar kunt gebruiken (niet jezelf meteen van die dure producten van de kapper zelf laten aansmeren, gewoon zeggen dat je niet veel geld hebt).
Oud 13-02-2004, 20:35
Verwijderd
Ik heb shampoo & conditioner van de kapper (fudge) voor beschadigd haar. Want door de wind, zon, kammen enz wordt je haar ook beschadigd. Het werkt echt heel goed. Heb iig haast nooit dode punten.
Met citaat reageren
Oud 17-02-2004, 14:42
Pekay
Pekay is offline
Hai

ja joh, volgens mij werkt dat allemaal niet...... maar toch ga ik die van de Blokker halen dan, misshcien.

Ik heb wel de revo styler, en ik kan alleen de voorste plukken van m'n haar heel mooi krijgen. Maarja, als t waait, is alles weer weg, dus dat blijft nooti zitten. En je kan NOOIT heel je haar zelf doen, omdat je armen niet lang/ver genoeg reiken........

gewoon om de 6 weken naar kapper gaan, en aleen de dode punten knippen. Verder kun je je haar vaak in staart dragen, snachts ook, zodat het niet over je schouders/kussen schuurt.

en af en toen een kuurtje geven met olijf olie. succes
Met citaat reageren
Oud 17-02-2004, 15:55
Verwijderd
Citaat:
Pekay schreef op 17-02-2004 @ 15:42:
Hai

ja joh, volgens mij werkt dat allemaal niet...... maar toch ga ik die van de Blokker halen dan, misshcien.

Ik heb wel de revo styler, en ik kan alleen de voorste plukken van m'n haar heel mooi krijgen. Maarja, als t waait, is alles weer weg, dus dat blijft nooti zitten. En je kan NOOIT heel je haar zelf doen, omdat je armen niet lang/ver genoeg reiken........

gewoon om de 6 weken naar kapper gaan, en aleen de dode punten knippen. Verder kun je je haar vaak in staart dragen, snachts ook, zodat het niet over je schouders/kussen schuurt.

en af en toen een kuurtje geven met olijf olie. succes
Volgens mij is je haar in een staart dragen juist slechter dan los. Bij een staart heb je vaak dat er (veel) haren afbreken door het elastiekje, waardoor je er op een gegeven moment veel kortere haren bij hebt zitten. Voor je punten is het misschien wel beter, maar niet voor je haar in het algemeen.
Met citaat reageren
Oud 17-02-2004, 16:29
Verwijderd
Citaat:
ABgirl schreef op 17-02-2004 @ 16:55:
Volgens mij is je haar in een staart dragen juist slechter dan los. Bij een staart heb je vaak dat er (veel) haren afbreken door het elastiekje, waardoor je er op een gegeven moment veel kortere haren bij hebt zitten. Voor je punten is het misschien wel beter, maar niet voor je haar in het algemeen.
Ligt er natuurlijk ook aan wat voor elastiekje het is .
Als je wil voorkomen dat je haren gaan klitten door de wind en meteen ook dat je ze te strak bijeen bindt met een elastiekje, kun je op zich ook een vlecht maken; het puntje van een vlecht is vaak dunner dan het begin van een staart, dus dan zitten er minder haren in die beschadigd kunnen raken door het elastiekje
Met citaat reageren
Oud 17-02-2004, 18:53
pure_evil
pure_evil is offline
nou, stel dat dat ding dan werkt...haalt hij dus van de gespleten haren het eindje af. van de andere haren dus niet (als het goed is) resultaat: je haar "hangt niet meer recht" (want de ene helft van het haar is ingekort door dat ding, de andere helft niet) dus je kunt beter naar de kapper gaan en gewoon al je haar op dezelfde lengte laten knippen
Oud 19-02-2004, 17:42
Bodien
Bodien is offline
ik heb dat ding van de blokker eens een keer geprobeerd bij een vriendin van me. hij haalt gewoon van al je haren evenveel af ongeveer een halve centimeter, je moet het dus niet te vaak doen!! verder is het idd moeilijk om bij jezelf te doen, ik zou dus ook gewoon de kapper aanraden!!! tis leuk om een keertje te proberen, maar verder issi niet zo boeiend!!
Met citaat reageren
Oud 19-02-2004, 20:49
SuperSanne
SuperSanne is offline
kan wel in hetzelfde topic... Die revostyler... werkt die echt? heb zelf lang haar dat wel eens de neiging heeft om eg te gaan klitten. Is er makkelijk uit te kammen, maar ik ben er wel erg lang mee bezig. Als de revostyler werkt zou dat errug handig zijn
Oud 21-04-2004, 11:14
Verwijderd
ik wil dit topic eigenlijk weer uppen, want bij mij op school is er een meisje die hem besteld heeft maar dat gaat nogwel ff duren voordat ze hem heeft. Dus zijn er ondertussen mensen die er meer ervaring mee hebben???
bedankt...
Met citaat reageren
Oud 21-04-2004, 15:17
SuperSanne
SuperSanne is offline
ik heb wel wat opgezocht op internet...tests enzo...(was ook geïnteresseert), schijnt voor geen meter te werken
Oud 21-04-2004, 15:25
Bèta-babe
Bèta-babe is offline
Hmm... Ik heb hem besteld en ik wacht in spanning af... Je kunt het ding trouwens ook altijd weer terug sturen als hij niet werkt he
Met citaat reageren
Oud 22-04-2004, 11:23
Verwijderd
ik heb bedacht he, als-ie er ook halverwege een haar het kleine afgesplitste puntje afhakt, dan blijft er een haar met een héél klein zijspoortje over en dat gaat dan toch meteen opnieuw splijten, lijkt mij.
Met citaat reageren
Oud 22-04-2004, 12:18
Miracle
Miracle is offline
Het lijkt me niet dat het werkt. Het moet zo precies...
Oud 23-04-2004, 18:52
DiaNNe>!!!
DiaNNe>!!! is offline
ik weet niet precies hoe het werkt..maar als ik bij de kapster okm dan draait zij verschillende plukken van mijn haar strak zodat er allemaal "stukjes" haar uitspringen...die zijn dus "afgebroken" en niet gespleten..die knipt zij er vervolgens met de schaar van af...

volgens mij doet de split ender precies hetzelfde, en is het helemaal niet zo dat je opeens super dun haar hebt...als je dat gewoon eens in de 2 maand doet....(ofzo)

dus volgens mij heeft de split ender niks met gespleten haarpunten te maken...

(tenminste wat ik er van begreep )
Oud 23-04-2004, 18:54
Auntie M
Auntie M is offline
Citaat:
DiaNNe>!!! schreef op 23-04-2004 @ 19:52 :
ik weet niet precies hoe het werkt..maar als ik bij de kapster okm
hehehe ik heb echt een uur na zitten denken wat okm betekende
Oud 23-04-2004, 21:36
Verwijderd
Citaat:
SuperSanne schreef op 19-02-2004 @ 21:49 :
kan wel in hetzelfde topic... Die revostyler... werkt die echt? heb zelf lang haar dat wel eens de neiging heeft om eg te gaan klitten. Is er makkelijk uit te kammen, maar ik ben er wel erg lang mee bezig. Als de revostyler werkt zou dat errug handig zijn
volgens tros radar werkt hij niet. werd op verschillende haren getest en alleen bij hele dunne haren werkte het.
Met citaat reageren
Oud 04-05-2004, 14:31
Bèta-babe
Bèta-babe is offline
Ik heb hem net binnen vandaag! Net bij mn moeder gedaan en dat werkte. Zij heeft dun haar. Ik heb dik haar en we gaan het zo bij mij proberen, dus ik ben heel benieuwd. Wel gemerkt dat je het met wat korter haar ebter door iemand anders kunt laten doen...
Met citaat reageren
Oud 04-05-2004, 15:18
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 12-02-2004 @ 16:41 :
Ik heb hem niet, maar ik heb hem wél voor 25 euro bij de Blokker zien liggen, wanneer je dus hetzelfde voor minder geld wil
weet je dat zeker? k Ben bij 2 verschillende blokkers geweest, en daar hadden ze m niet. Als je t zeker weet: waar heb jij m gezien, dan?
Oud 04-05-2004, 15:54
[BlisteX]
[BlisteX] is offline
Citaat:
Pekay schreef op 17-02-2004 @ 15:42 :
Hai

BLA

gewoon om de 6 weken naar kapper gaan, en aleen de dode punten knippen.
het is niet helemaal ontopic ofzo, maar als iemand dode punten zegt hbe ik altijd meteen een haatneiging aangezien het haar wat je ziet altijd dood is.. alleen de wortel 'leeft'... een 'dode' punt heeft iedereen zowieso..

ZO, en al die telsell dingen gwoon bij de blokker halen idd, dan heb je tenminste niet 40 euro extra aan iets wat niet werkt uitgegeven..
Oud 04-05-2004, 21:35
kandyrat
kandyrat is offline
Citaat:
loveoxyde schreef op 12-02-2004 @ 16:40 :
ik heb echt heel, heeel erg droog haar
misschien niet geheel ontopic gezien het hier over de split ender gaat... maar misschien kan je Charles Worthington Take Aways FRIZZ proberen? ik vind dat spul best goed werken, je haar wordt er lekker zacht van!
Oud 04-05-2004, 23:30
Verwijderd
even tussendoor nog maar een tip om van je gespleten haarpunten af te komen. Ik was laatst bij de kapper en die trok mijn haar met een kam recht en ging er toen langs met de tondeuze (hoe schrijf je da eigenlijk???) die dus alle uitspringde haartjes eraf haalde. Ik heb nog nooit zo'n effectieve manier gehad om eraf te komen!!! (mijn haar komt 10 cm onder mijn bh bandje)
Met citaat reageren
Oud 05-05-2004, 07:50
EggeD
EggeD is offline
Ik denk dat als je dat ding gebruikt, je haar vaag gaat pieken omdat het de helft van je haren afknipt en de andere helft niet. Dat ziet er toch niet uit, krijg je zo'n nest. Knip dan liever gewoon alle puntjes eraf zodat je een mooi kapsel krijgt.
Oud 05-05-2004, 11:36
SuperSanne
SuperSanne is offline
ik hoorde trouwens dat die mesjes in die splitender heel erg bot zijn... je kan er schijnt het zo je vingers langshalen zonder ze open te snijden
Oud 08-05-2004, 12:40
Verwijderd
maar, werkt dat ding nou of niet?
Met citaat reageren
Oud 08-05-2004, 13:21
Qamra
Qamra is offline
Citaat:
lady-kebiss schreef op 05-05-2004 @ 00:30 :
even tussendoor nog maar een tip om van je gespleten haarpunten af te komen. Ik was laatst bij de kapper en die trok mijn haar met een kam recht en ging er toen langs met de tondeuze (hoe schrijf je da eigenlijk???) die dus alle uitspringde haartjes eraf haalde. Ik heb nog nooit zo'n effectieve manier gehad om eraf te komen!!! (mijn haar komt 10 cm onder mijn bh bandje)
Even een thuistip (denk niet dat iedereen kappersmethode kán zonder hele plukken af te scheren noch hebben veel mensen een tondeuse in huis en mijn tip komt op hetzelfde neer): pak een plukje haar en draai deze strak rond (ongeveer een potlood dik moet het worden), alle haartjes die eruit springen kun je afknippen.
Oud 08-05-2004, 13:44
--Pipeloi--
--Pipeloi-- is offline
Citaat:
Qamra schreef op 08-05-2004 @ 14:21 :
Even een thuistip (denk niet dat iedereen kappersmethode kán zonder hele plukken af te scheren noch hebben veel mensen een tondeuse in huis en mijn tip komt op hetzelfde neer): pak een plukje haar en draai deze strak rond (ongeveer een potlood dik moet het worden), alle haartjes die eruit springen kun je afknippen.

Knip je er dan neit veel te veel af?
Met citaat reageren
Oud 08-05-2004, 13:51
Qamra
Qamra is offline
Citaat:
--Pipeloi-- schreef op 08-05-2004 @ 14:44 :
Knip je er dan neit veel te veel af?
Nee want doordat je het draait springen alleen de puntjes eruit.. En je hoeft niet alles af te knippen, je kan bijvoorbeeld vlak langs de gedraaide pluk haar gaan met je schaar maar je kunt ook een stukje afstand houden.

En daarbij lijkt me de kappermanier een stuk gevaarlijker om thuis te doen :X
Oud 08-05-2004, 14:29
--Pipeloi--
--Pipeloi-- is offline
Citaat:
Qamra schreef op 08-05-2004 @ 14:51 :
Nee want doordat je het draait springen alleen de puntjes eruit.. En je hoeft niet alles af te knippen, je kan bijvoorbeeld vlak langs de gedraaide pluk haar gaan met je schaar maar je kunt ook een stukje afstand houden.

En daarbij lijkt me de kappermanier een stuk gevaarlijker om thuis te doen :X
Ja idd, dat is waar dat zou ik niet zo snel gaan doen, nouja ik ben vorige week nog bij de kapper geweest dus kan voorlopig weer even vooruit.
Met citaat reageren
Oud 09-05-2004, 18:48
Antistar
Antistar is offline
MAAR WERKT HET NOU?
Oud 10-05-2004, 15:15
Verwijderd
Citaat:
Antistar schreef op 09-05-2004 @ 19:48 :
MAAR WERKT HET NOU?
geen idee, nog niemand heeft hem hier volgens mij.
Met citaat reageren
Oud 10-05-2004, 20:34
Verwijderd
Citaat:
anniemoppie schreef op 10-05-2004 @ 16:15 :
geen idee, nog niemand heeft hem hier volgens mij.
Jawel, Bèta-babe heeft em
Met citaat reageren
Oud 11-05-2004, 20:38
DiaNNe>!!!
DiaNNe>!!! is offline
Citaat:
Qamra schreef op 08-05-2004 @ 14:21 :
ja dat zeg ik.

alleen jij legt het wat duidelijker uit

en dat werkt juist heel goed...de kapster heeft dat aan mijn moeder geleerd en die kan dat nu ook bij mij doen. en daar word je haar niet dunner van ofzo want dat zijn allemaal afgebroken stukjes...maar k d8 dat de splitender hetzelfde deed...maar goed..k ben wel benieuwd of hij nu werkt of niet...

vertel?!
Oud 12-05-2004, 08:44
Marloes-Nanouk
Marloes-Nanouk is offline
ga gwoon naar de kapper
Oud 12-05-2004, 11:54
Qamra
Qamra is offline
Citaat:
DiaNNe>!!! schreef op 11-05-2004 @ 21:38 :
ja dat zeg ik.
Haha, sorry ik had jouw post helemaal niet gelezen Mijn nederige excuses!
Oud 12-05-2004, 14:48
Bèta-babe
Bèta-babe is offline
Citaat:
Siyabonga schreef op 10-05-2004 @ 21:34 :
Jawel, Bèta-babe heeft em
Hmm klopt... Ik vond het resultaat zelf niet denderend.. Heb hem wel gehouden, maar ik weet niet echt of t nou werkt. Je haar voelt wel gladder aan nadat je het ding gebruikt hebt. En er zitten inderdaad haartjes in het bakje. M'n moeder zei dat het bij haar wel had gewerkt maar ik twijfel nog een beetje. Kan natuurlijk ook liggen aan hoe mn moeder het ding gebruikt heeft bij mij. Maar zoals op tv is t in ieder geval niet, dat je héél duidelijk verschil ziet.
Met citaat reageren
Oud 12-05-2004, 15:54
Verwijderd
ik wil 'm ook wel, maar ik heb dik krullend haar (met veel dode punten )
maar het is erg duur, dus dan zal ik het wel met het potlood en de schaar proberen
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten