![]() |
|
![]() |
ik heb echt heel, heeel erg droog haar en ik heb al 100000 middeltjes geprobeerd maar echt niets helpt, en nu zag ik op telsell de split ender en die lijkt echt te mooi om waar te zijn. Maar nu vraag ik me af, werkt dat ding ook? zijn er mensen die hiermee ervaring hebben, of met andere producten van telsell (zoals de revostyler)? tell me want ik vind het zonde om 60 euro uit te geven aan iets wat toch niet helpt
![]() |
![]() |
|
![]() |
die splitender kun je eigenlijk vergelijk met puntjes knippen bij de kapper....helpt dat normaal goed......dan zou dit in theorie ook goed moeten werken....maar ik ben er een beetje huiverig voor...ik laat gewoon elke 6 weken mn haren "bijpunten" en tis nooit gespleten
|
Volgens mij pikt dat ding de haartjes op die bij het uiteinde net iets opspringen omdat ze droog zijn, niet omdat ze gespleten zijn (zie post sarahb.)
Verder lijkt het me dat je haar er een stuk dunner mee wordt, de uiteinden in ieder geval en als ik het spotje op tv zie dan vind ik sommige kapsels er dus echt niet mooier op worden. Ik zou naar de kapper gaan en de echte dooie of gespleten punten er uit laten knippen en meteen advies vragen wat voor producten je het beste met droog haar kunt gebruiken (niet jezelf meteen van die dure producten van de kapper zelf laten aansmeren, gewoon zeggen dat je niet veel geld hebt).
|
![]() |
Hai
ja joh, volgens mij werkt dat allemaal niet...... maar toch ga ik die van de Blokker halen dan, misshcien. Ik heb wel de revo styler, en ik kan alleen de voorste plukken van m'n haar heel mooi krijgen. Maarja, als t waait, is alles weer weg, dus dat blijft nooti zitten. En je kan NOOIT heel je haar zelf doen, omdat je armen niet lang/ver genoeg reiken........ gewoon om de 6 weken naar kapper gaan, en aleen de dode punten knippen. Verder kun je je haar vaak in staart dragen, snachts ook, zodat het niet over je schouders/kussen schuurt. en af en toen een kuurtje geven met olijf olie. succes |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Als je wil voorkomen dat je haren gaan klitten door de wind en meteen ook dat je ze te strak bijeen bindt met een elastiekje, kun je op zich ook een vlecht maken; het puntje van een vlecht is vaak dunner dan het begin van een staart, dus dan zitten er minder haren in die beschadigd kunnen raken door het elastiekje |
![]() |
|
![]() |
nou, stel dat dat ding dan werkt...haalt hij dus van de gespleten haren het eindje af. van de andere haren dus niet (als het goed is) resultaat: je haar "hangt niet meer recht" (want de ene helft van het haar is ingekort door dat ding, de andere helft niet) dus je kunt beter naar de kapper gaan en gewoon al je haar op dezelfde lengte laten knippen
|
![]() |
ik heb dat ding van de blokker eens een keer geprobeerd bij een vriendin van me. hij haalt gewoon van al je haren evenveel af ongeveer een halve centimeter, je moet het dus niet te vaak doen!! verder is het idd moeilijk om bij jezelf te doen, ik zou dus ook gewoon de kapper aanraden!!! tis leuk om een keertje te proberen, maar verder issi niet zo boeiend!!
|
![]() |
|
kan wel in hetzelfde topic... Die revostyler... werkt die echt? heb zelf lang haar dat wel eens de neiging heeft om eg te gaan klitten. Is er makkelijk uit te kammen, maar ik ben er wel erg lang mee bezig. Als de revostyler werkt zou dat errug handig zijn
![]()
|
![]() |
ik weet niet precies hoe het werkt..maar als ik bij de kapster okm dan draait zij verschillende plukken van mijn haar strak zodat er allemaal "stukjes" haar uitspringen...die zijn dus "afgebroken" en niet gespleten..die knipt zij er vervolgens met de schaar van af...
volgens mij doet de split ender precies hetzelfde, en is het helemaal niet zo dat je opeens super dun haar hebt...als je dat gewoon eens in de 2 maand doet....(ofzo) dus volgens mij heeft de split ender niks met gespleten haarpunten te maken... (tenminste wat ik er van begreep ![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
ZO, en al die telsell dingen gwoon bij de blokker halen idd, dan heb je tenminste niet 40 euro extra aan iets wat niet werkt uitgegeven.. ![]()
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
even tussendoor nog maar een tip om van je gespleten haarpunten af te komen. Ik was laatst bij de kapper en die trok mijn haar met een kam recht en ging er toen langs met de tondeuze (hoe schrijf je da eigenlijk???) die dus alle uitspringde haartjes eraf haalde. Ik heb nog nooit zo'n effectieve manier gehad om eraf te komen!!! (mijn haar komt 10 cm onder mijn bh bandje)
|
![]() |
|
ik hoorde trouwens dat die mesjes in die splitender heel erg bot zijn... je kan er schijnt het zo je vingers langshalen zonder ze open te snijden
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
Knip je er dan neit veel te veel af? |
![]() |
||
Citaat:
En daarbij lijkt me de kappermanier een stuk gevaarlijker om thuis te doen :X
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() alleen jij legt het wat duidelijker uit ![]() en dat werkt juist heel goed...de kapster heeft dat aan mijn moeder geleerd en die kan dat nu ook bij mij doen. en daar word je haar niet dunner van ofzo want dat zijn allemaal afgebroken stukjes...maar k d8 dat de splitender hetzelfde deed...maar goed..k ben wel benieuwd of hij nu werkt of niet... vertel?! ![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
|
|