Advertentie | |
|
![]() |
|
Yep! Ik wacht er nu al bijna meer dan een jaar op
![]() Kijk je ook wel eens op de fora van totalwar.com? Zo nee, klik de eerste link ![]() Ook nog een goede total war community is The Org. Hier posten, desondanks het een onofficiële forum is, de Devs veel meer dan op de officiële. Maar dan is The Org ook veel vriendelijker. Dat komt mede door het beleid dat op The Org wordt uitgeoefend. Niet echt streng ofzo hoor ![]() Trouwens als je nog wat trailers e.d. wil zien dan kun je die bijvoorbeeld hiervandaan downloaden: TWC > Downloads > Movies. Je moet alleen wel eerst je aanmelden om de download sectie te kunnen zien. (site: TWC) Er zijn nog veel meer goede sites, maar die vind je vanzelf wel. |
![]() |
||
Yep, zit er ook op te wachten.
Citaat:
![]()
|
Jullie zijn (of waren) toch wel op de hoogte van het bestaan van Time Commanders? Dat is namelijk een spelprogramma op BBC2, waarin historisch accurate veldslagen worden overgedaan door normale mensen. (best lachen en frustrerend) Ik ben er helaas net te laat achtergekomen, maar je kan de afleveringen wel downloaden... : http://www.strategyinformer.com/foru...hp?p=5030#5030 (wel eerst aanmelden, maar zeker de moeite waard
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Games |
Top 3 Games O RLY | 58 | 25-05-2013 12:42 | |
Games |
Total War serie PunkyFunkyDucky | 10 | 06-02-2011 04:06 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
America as the last man standing Love & Peace | 188 | 03-11-2008 12:45 | |
Games |
Rome total war online RHCP_NAC | 27 | 14-04-2006 11:37 | |
Games |
Rome: Total War Verwijderd | 84 | 19-02-2005 16:28 | |
Games |
Op welke game sta jij te wachten, en waarom. tommiegun | 162 | 20-12-2003 11:00 |