Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
Upgraden: kies voor het zwaard (aanval) en eventueel als je geld over hebt voor voor een schild. Ervaring is veel te duur en weegt uiteindelijk niet op tegen de kosten. Spammer: romeinse boogschutters, niet de auxillia. Aangezien die een slechtere formatie aannemen en het daarom afleggen tegen de simpele boogschutters. Jouw cav. opstellen in wedge formation voor een extra charge bonus en jouw urbans nog niet in fire at will zetten. Mijn normale aanval/opstelling gaat ongeveer zo: B = Romeinse boogschutters. U = Urbans. P = Pr. cav. T = Town watch. Tr = Triarii. T T ( In loose formation, voor je archers TR B B B B B B TR( loose formation in een soort rechthoek ). U U U U U U ( tight formation, bij voorkeur niet in fire at will ). P P P P P ( cav. in wedge formation ). Je kan de town watch gebruiken om de pila's van je tegenstanders te "vangen" als die ze in fire at will heeft gezet of door de boogschutters regelmatig aan te vallen, deze rennen dan weg en kunnen niet op jouw boogschutters vuren en zijn in de rug erg kwetsbaar. Je hebt minder bereik dan de betere boogschutters dus zal je een stuk dichterbij moeten komen, let op je formatie hierbij en zorg dat je urbans dicht achter de boogschutters blijven. Hou de vijandelijke infanterie tegen met jouw infanterie en probeer het gevecht met de cav. te winnen, door triarii te sturen en je boogschutters op de vijandelijke cav. te laten schieten, dit nadat ze het grootste gedeelte van de vijandelijke boogschutters hebben gedood. Hier ga ik van een Romeins leger uit en een Romeinse tegenstander, maar is ook in grote lijnen toe te passen tegen andere tegenstanders
||
Citaat:
|
http://www.gamershell.com/download_6784.shtml
Ik heb even kort gekeken, anders zou ik naar de www.totalwar.com gaan of even google'en op rome total war demo oid.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Messchien in de toekomst...( Battle for Middle-Earth II is ook interessant ) |
![]() |
|
Ach.. het is alweer een tijdje terug dat ik het spel heb gespeeld. Speelde het toen alleen online (kunstmatige intelligentie was zwak, te zwak om een uitdaging te kunnen zijn).
Eigenlijk vond ik mezelf best wel goed (dat betekent dus dat ik meestal win), al moet ik toegeven dat ik een hele goede ally had (goede vriend en beste speler die ik ken). Ik speel het tegenwoordig niet meer. Misschien dat ik weer ga beginnen wanneer Chivalry: Totalwar uit komt (mod). Weer eens wat nieuws! En hopelijk wat beter, eigenlijk zijn de battles van RTW maar suf wanneer je het vergelijkt met de battles van M1TW. Wanneer Chivalry uitkomt en je iemand zoekt voor een battle. Kan je me altijd een PM sturen! (Kan een tijdje duren voor ik reageer, maar goed...) Medieval 2: Totalwar (opvolger van Rome): http://forum.scholieren.com/showthre...light=medieval |
Advertentie |
|
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|