Advertentie | |
|
![]() |
||||
![]() |
Hm, ik vind dat je niet echt een punt maakt in dit stuk. Wat wil je nou eigenlijk zeggen? Dat iedere willekeurige directeur een sigarenrokend, secretaresseneukend, gevoelloos zwijn is? Het komt allemaal een beetje kortzichtig op mij over, sorry.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Kortom, ik ben niet echt enthousiast. |
![]() |
|
![]() |
Ook ik vond het leuk om te lezen. Best wel grappig!
Alleen lijkt het alsof je dit hebt geschreven uit frustratie dat je bent afgewezen bij een sollicitatie ofzo (niet dat dat een slechte reden is om iets te schrijven!). En nu doe je net in je tekst alsof het totaal geen zin heeft om te solliciteren, omdat je toch altijd afgewezen wordt... Zoals Fladdergeval al zegt: "het komt een beetje kortzichtig over"
||
Citaat:
En nee, dat wat jij gokte over gevoelloze zwijnen, bedoel ik er niet mee, dat is wel erg overdreven. Ik dik iets aan, en meteen denk je dat dat mijn "punt" is ![]() Terwijl dat sigaarrokende secretaresse neukense directeurtje gewoon "grappig" bedoeld is. Daarmee wil ik natuurlijk niet zeggen dat alle directeurs zo zijn. En "uitprinten" kan ook, maar om iets uit te printen, moet je het eerst uittypen, dus eigenlijk doelde ik op het tweede. Het doel is gewoon vermaak. Maar toch ook een beetje duidelijk maken, hoeveel er meestal op een baan gereageerd wordt en hoeveel mensen altijd zo'n standaard brief krijgen enzo. Erg simpel bedacht, maar ja, wat ik al zei...het is meer gewoon vermaak. Je moet niet een "geheime boodschap" zoeken, want dat was niet waar ik op uit was. En iemand vroeg of ik het uit frustratie had geschreven... Ja klopt, doe ik wel eens vaker. Je frustratie's uitlaten op papier kan nog wel eens opluchten en dan is het leuk als iemand het ook leuk vind om te lezen...of niet, maar dan weerdeer ik al het kritiek wel ![]() |
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
Meestal wordt er in een stuk als dit gedurende de tekst naar een soort conclusie toegeschreven. Dat is wat ik bedoel met 'een punt maken'. Jouw conclusie is dat gemene directeuren zinloze bedankbrieven naar talloze sollicitanten sturen. Tenminste, zo kwam het op mij over. Dat heb ik klaarblijkelijk verkeerd begrepen: Citaat:
In dat geval: ik vond het niet zo vermakelijk, omdat het lichtelijk kortzichtig op mij over kwam ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Dit is geen column... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
en prozastuk moet een essentie hebben, en die mis ik hier. Ik ben ook niet de enige, geloof ik. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |